Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. nos mi újság, megjött a cucc? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. A készülék már 1,5 órája megérkezett! A beállításán dolgozom, egyenlőre minden rendben, szép a kép, még szokni kell a méretét,de nem lesz nehéz. Egyébként 2 szemüveg, smart távírányitó is jár hozzá, ami meg is érkezett. /48H6400/. Azért, hogy ne legyen minden rendben a számlán rossz összeget állítottak be, hiába online rendeltem, telefonos részletet írtak. Így nem tudom elfelejteni a 1412-öt, már meg is reklamáltam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. nem tudom te melyik kinálatot látod de nekem még itt van LG 42LB650LED TV42" (106 cm) képátló1920x1080 pixel (Full HD) felbontásSMART TV3D0 Ft kezdőrészlet+ 24 × 6990 Ftkamatmentes részletTeljes ár: 167 760 FtTV előfizetés mellé 2 év hűségidővel legalább 6 hónapja Telekom otthoniszolgáltatás-előfizetőknek online vásárlás eseténRészletek Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. most hivott aLG-töl egy ügyintézö , volt olyan rendes utánna járt a dolgoknak!azt mondta a T.Home hogy átadták a rendelésemet ma vagy holnap jelentkeznek!de az LG nem tud készlethiányrol a Lg 42Lb650 tv nél!!!! nekik ezt nem mondta a t-home!kiváncsi leszek ha felhivom öket mit fognak gagyogni!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Azért szerintem egy szolgáltatói készlet nem egyenlő egy gyártói készlettel, ezt érdemes mindenkinek szem előtt tartania. Ha a gyárban van is készülék és készlet, attól a szolgáltatónál, illetve a szolgáltató részére elkülönítetten nem biztos, hogy van. Szerintem.Főleg, hogy hiába van előre megadva, hogy ki viszi ki a készüléket az ügyfélhez (egyik ismerősőmnek azt mondták, hogy a gyártó szakijai viszik ki a tévét, erre megjelent nála a GLS a kütyüvel (igaz az Sony volt...) érdekes amit írsz, hogy az LG-s ügyintéző intézkedett a T-nél a Te tévéd, rendelésed ügyében, ez elég veszett dolog, de ha így sínre került az ügyed, akkor az végre egy jó hír :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Több mint 1 honap.utan sorozatos viták közepedte elèrtem azt hogy visszahivtakSorozatos elnézés kérések mellett azt mondtak 2 héten belül megkapom a tv!5000 ft jóváirták pedig nem kértem csak azt mondtam lehet megyek a fogyadztovédelemhez mert már tulzás amit müvelnek az ügyfelekkel!!És lass csodát visszahivtak!!!Kiváncsi leszek arra a 2 hétre!!! Lehet visszamondok minden még azt is elfelejtm hogy léteznek!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 dragontwin19 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. hiába mész a fogy. Véd fele, előbbre nem jutsz, de ha van feles időd, akkor hajrá...rossz embertől, rossz tanács, ennyi...állásfoglalást adnak, meg max. büntit a cégnek, de az esetleges problémádat nem oldják meg...jobban jársz, ha a szolgáltatóval intézed a dolgod, előbb utobb minden meg szokott oldodni, többeknek is sikerült tévéhez jutniuk a visszajelzések szerint (oké, van aki kalandos úton, de révbe ért) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Csoda történt! Most hívtak elvileg adatot akart egyeztetni, de lesoroltam neki az eddig történteket és elmondása szerint utána nézett az ügynek. És itt jött a csavar, a küldemény kiszállitás alatt a futárcégnél,legkésöbb szerdán megjön. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 dragontwin19 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. na látod, a szolgáltató oldja meg,nem a fogy. véd és társai...aki jogosult a tévére, meg is kapja (ha kalandosak is néha a dolgok,de az meg máshol is benne van) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Akkor lehet, hogy mégis megkapod, bár kicsi "fázis-késéssel". Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Na mizu??Valami jó hir??Állitolag nekem is megkellene jönni a tv nek hétfő - szerda amit legutobb hallottam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Csak vannak még csodák. A készülék kiszállitás alatt a futárcégnél. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Nekem most hozták ki! Beüzemelés majd delutanCsodaval hataros modon minden tartozeka megvan!!!Remelem mindenki megkapja mihamarabb!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. update-mai email: Köszönjük megkeresését. Illetékes csoportunk válasza alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt akciós TV készüléket már átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállításra jelen levelünk kiküldését követően 10 munkanapon belül sor kerül. Az igény leadásakor megadott kapcsolattartó telefonszámon fogjuk felkeresni Önt a kiszállítás időpontjának leegyeztetése miatt. Mostmár csak az a kérdés: a futár mit csinál vele 10napig:)? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Kösz a jótanácsokat, futár által elég sűrűn látogatott környéken lakom:)(Pest Megye)Az ismeretlen hívásokat is fel szoktam venni, de nem hagyom azért magam rábeszélni pld herevasalásra valami direktmarketing hívásból kifolyólag:)nah reméljük happy end lesz a vége és lassan énis megkapom:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 19. Megosztás Posztolva: 2015. február 19. 25.nap.....email szerint 2 napja afutárnál, de még semmi.....valaki tudja hogy a futár mit csinál a tvvel 10napig?(ez volt az emailben hogy átadták, és 10napon belül kézbesítik..) Tegnap rendeltem egy NOTE4-et mert lejárt a hűség, ma hozza a futár.......ki érti ezt... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 19. Megosztás Posztolva: 2015. február 19. úgy tűnik, igazad van...most hívtak oktogon samsung márkaszervízből, ők hozzák a tv-t...elvileg holnap....vannak még csodák.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 21. Megosztás Posztolva: 2015. február 21. Minden jó ha a vége jó....megvan a TV és sztem lenyűgöző.....még jópár napig el fogok vele játszani:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 laverdadb Posztolva: 2015. február 24. Megosztás Posztolva: 2015. február 24. Sziasztok! Csatlakozom a klubhoz. Január 27. -én rendeltem egy Sony készüléket. Holnap fog lejárni a 30 nap.A készüléket csak azért rendeltem, mert a kedves ügyfélszolgálatos lány azt mondta, hogy ebből van készleten így 8-10nap lesz a kiszállítás. (Eredetileg LG készüléket akartam, de az nem volt raktáron) Persze megszívtam, mert a mai napig a Sony készülékemről semmi nem lehet tudni. Többet beszéltem az ügyfélszolgálatosokkal, mint a saját családommal összesen az elmúlt hónapban. Sürgetik már 2hete folyamatosan a gyártót, de még mindig semmi híre, hogy jönne a készülék. "Kérem legyen türelemmel, kérem várjon, kérem ezen a héten biztos, hogy megkeresik, kérem várjon" BETELT a POHÁR!!! Beszéltem a Sony ügyfélszolgálattal is, de az elmúlt másfél hétben nem kaptak kiszállítási listát a Telekomtól. Ilyen fajta felháborítóan rossz ügyfélkiszolgálást még nem tapasztaltam egy ekkora cégtől. Annyira ideges vagyok, hogy azt nem tudom elmondani. Aki jót akar magának, inkább Cetelem hitelre vegyen készüléket és mondja vissza a rendelésést a Telekomtól! K******* be a TELEKOM! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. május 14. Megosztás Posztolva: 2015. május 14. Szia én utólag kaptam számlát a TV-ről, szerintem kérdezz rá, kell hogy tudjanak adni... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 crom79 Posztolva: 2015. május 14. Megosztás Posztolva: 2015. május 14. Köszönöm a segítségeteket a T -nél végre kifogtam egy segítőkész ügyintézőt aki lepipálta a másik 3at ők hárman nem tudtak segítséget nyújtani illetve nem voltak a helyzett magaslatán.Úgye nem én voltam a hibás mert sehol a rendeszerben nem szerepelt semilyen számla és nem is kaptam.Így most levél a nagy Pesti okosokhoz,hogy legyenek már szívesek leküldeni postán egy számlát,mert valahogy el lett felejtve a dolog vagy megfújta a postás kellett otthonra alágyújtani a pörinek :)Most már csak ki kell várni vajon mikor jön meg elvileg pár nap,de a rendszert ismerve tapasztalva sosem lehet tudni,ha már a tévé 3hónapot vett igénybe ez vajon mennyit! Köszi mindent és további kellemes napot kívánok! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bobika0422 Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Üdv!Én Szeptember 10-én rendeltem a tv készülékem,majd novemberben miután sokat idegeskedve vártam hívtak hogy megjött...örültem de aztán mikor megtudtam nem jó helyre vitték hanem kb 200 kilométerrel arréb (okát mai napig sem tudom) már teljsen felrobbantam...Vártam még kb 3 hetet és végre megjött persze ezt a történetet 60 oldalra sem tudnám leírni mennyit telefonáltam kérdezősködtem....aztán mikor meghozták,behozta a "futár" ,én persze nem kértem szerelést mivel pc hez használom,nagyon örültem hogy végre ittvan...2 napig használtam,majd észrevettem egy apró pixelhibát,amit azonnal jeleztem.Ismét felhívtam a T-home ot,majd azt mondták hívjam a gyártót,azonnal hívtam is.Mondanom sem kell a gyártó kommunikációs munkatársa nagyon segítőkész volt,és elmondta hogy mivel 3 napon belül jeleztem a boltnak (thome) kell cserélniük azonnal.Vissza is hívtam őket...Ekkor bő 10 perc telefon után eldöntötték hogy cserélik ennek kb 1 hónapja azóta is a pixelhibásat használom....persze korántsem ilyen rövid a valós történet ezt így tömörítettem ,de ami ideg volt bennem a végére azt senkineksem kívánom!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 exmotoros Posztolva: 2014. december 28. Megosztás Posztolva: 2014. december 28. December 1.-n rendeltem egy televíziót. Többszöri rákérdezésre sem történt semmi. Illetve 8-án felhívtak hogy 10 napon kiszállítják! Nos letelt a tíz nap, sőt húsz is és nem történt semmi! Talán januárban megkapom amit karácsonyra szerettem volna. Vagy jövő karácsonyra? Szertném ha fehívnának legalább elnézést kérni vagy legalább honorálnák valamivel a hosszú várakozást! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 manóka Posztolva: 2014. december 30. Megosztás Posztolva: 2014. december 30. @Roland77 Jóváhagyták már a rendelést?Ha nem, akkor vagy törölték mert nem felelsz meg a feltételeknek,vagy meg se kapták a rendelést ha online adtad fel,vagy ha jóváhagyták akkor pedig lehet,hogy közben elfogyott... 1412 felhív 5 menüpont folyamatban lévő ügyek! Sajnos mi sem jártunk jobban , december 1- rendeltünk, 08-án kiderült hogy nem fogadták, majd 13-án telefonon egyeztetünk adatokat szállítási címet stb, azóta semmi az igért 10 nap már eltelt. Sajnos a 1412valós felvilágosítást nem ad , legalább a megadott elérhetőségekre egy üzenetetett lehetne küldeniük. Nem tudom, hogy ezek után szertenénk még a gyerekeimmel bármit rendelni . Én megértem hogy nincs már, de egy értesítést megérdemelnének azok akik bizalmat szavaztak nekik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 koyo Posztolva: 2015. január 4. Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Én ugyanigy jártam csak,tegnap felhivtam az ügyfélszolgálatot tudják hogy megrendeltem november 6-án eddig azt mondták hogy nemsoká kiszállitják ,de most már nincs készleten de érdeklődjek 1-2 hét mulva hátha lessz .Megkérdeztem ha ujra rendelnék egy olyat ami még van készleten mikor tudnák kiszállitani azt mondták 30-nap .KÖSZÖNÖM SZÉPEN a gyerekemnek akartam megvenni karácsonyra hát szép ajándék lett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.