Roland77

TV rendelés

Kérdés

160 válasz erre a kérdésre

Nem biztos,hogy közvetlenül a GLS viszi a TV-t hozzád.

 

Márkaszerviz (alvállalkozó) is szállít TV-t.

 

Nálam így volt az LG-nél:

Központi raktárból átadták a GLS-nek, a GLS leszállított a márkaszerviznek, a márkaszerviz meg kihozta pár napon belül és ugyan így volt pár évvel korábban a Samsung TV-vel is.

 

A mobilos rész az meg teljesen más,előfizetés hosszabbítás + új készülék vásárlásnál teljesen automatikus a folyamat,nincs elbírálás ott már a rendelés leadásakor szállításra vár státuszt kap,ami még aznap szállítás alattira változik és másnap ki is szállítja a GLS.

 

Szóval türelem. :manhappy:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

 

Jóváhagyták már a rendelést?

Ha nem, akkor vagy törölték mert nem felelsz meg a feltételeknek,vagy meg se kapták a rendelést ha online adtad fel,vagy ha jóváhagyták akkor pedig lehet,hogy közben elfogyott...

 

1412 felhív 5 menüpont folyamatban lévő ügyek!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok n egy samsung ue48h6400 tvt rendeltem de eddig nem érkezett meg (2014.12.18 val már részletfizetési számla szerzödés modositás is meg jött) tegnap felhivnak hogy válaszak másik tvt mondtam neki megnézem a lehetöségeket és vissza hivom. Gondoltam egyet és arra jutottam utánna járok a dolgoknak jobb felhivtam elöször a samsung magyarországot mivel országos hiányra hivatkoztak ott egy kedves hölgyel beszéltem és felvilágositott hogy feléjük még a megrendelés sem érkezett meg (tv van raktáron) december ota és azt mondta mivel minden papírt kiküldött a thome nekem és rendben talált mindent ezért kivizsgáltatják az ügyet mert nekik ez pénz kiesés. Ezek után adategyeztetés történt és azt mondta a hölgy hogy ezek tudatában hívjam fel a thome-t.

Na ez megtörtént ott jött elöször a süket tudma aztán én jöttem elmeséltem neki hogy a samsungal is beszéltem és ök azt mondták hogy még a megrendelést sem adták le feléjük akkor volt a döbbenet siri csönd lett a telefonban utánna egy kis türelmet igen rendben majd probáltak magyarázkodni de mikor megemlitetem nekik hogy a samsung vizsgálja az ügyett minden másképpen lett nem volt mellé beszélés abban maradtunk végül hogy sürgetik az ügyet mivel másik tv rendelésénél is ugyan igy 30 napos kiszálitási idő van igy bele törödtem és mondtam neki hogy innetől minden nap telefonálni fogok hogy mi a helyzett a tv-vel és két hetet várok aztán majd másképpen beszélgetünk erre kivizsgálják az ügyet ezt levél formájában is közlik velem de nyugodjak meg hamarosan biztosak benne hogy érkezik a tv.
Hát röviden ennyi az ideg az dolgozik bennem
Aki nem kapta meg a tvt az elöbb vegye fel a kapcsolatott a sony,samsung, vagy az lg-vel ott rögtön kiderül minden

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én is megkaptam a ami napon a tv-t (samsung ue48h6400) volt itt mellé beszélés a samsung iletve a thome részéről is böséggel de végül megérkezett a tv másfél honap után gls hozta igaz a samsung azt mondta hogy ők szállítják de igy se rossz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

El vagyok képedve! 

 Ennyi negatív hozzászólás után, most hívtak: holnap szállítják a készüléket. /48H6400/

Nagyon kíváncsi vagyok.  Rendelés jan 27.-e, /on-line/, egyeztetés febr. 2.-a.

Ezek szerint felgyorsultak az események, kívánom, hogy Ti is így járjatok.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

egyébként hol rendelted, online igénybejelentővel?

mert akkor elvben vissza kéne hívjanak és egyeztessenek veled, hogy mi a pálya...

ha online rendeltél, akkor lehet kerestek, csak nem értek el...

telefonos üszi lesz a barátod, hogy mi van, de a 60 nap az brutál sok :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Szia.

Általában 8-10 munkanap alatt kiszokták szállítani,hivatalosan 30 napjuk van rá.

Hívd fel a 1412 és válaszd a folyamatban lévő ügyek menüpontját (5 menüpont) kérdezz rá,hogy benne vagy -e a kiszállítási listában,illetve nem lett -e vissza törölve.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Dec. 9.-én igényeltem egy tv-t a telekom oldalon.
Szerintetek megérkezett már a "karácsonyi ajándék"?
Hát persze hogy nem.
A történet a következő.
Amikor igényeltem akkor azt kaptam válaszul az oldalon hogy 3 munkanapon belül fel fog keresni egy telekomos ügyintézö. Hiába vártam *****. Oké telefon kézbe 1412 gép jelentkezik.
5/1 és már az ügyintézöre várok közben szól az idegörlő zene. 14 percig szólt a zene mire végre elkezdett csörögni. Lezajlott a beszélgetés ami alapján minden oké volt. De hívjam fel a másik ügyintézöt aki a netet is meg tudja hosszabbítani na mondom jó. Ez is meg volt. Végre ott tartottam hogy lesz tv csak idő kérdése. Azt mondták 10 nap és megérkezik. Örültem is. Eltelt a 10 nap sehol semmi és közel volt a karácsony. Telefon kézbe 1412 újra és 5/1 ismét. Megint lement a procedúra mire azt mondja az illető hogy 24.-ig mindenféleképpen kiszállítjuk. Na újra öröm az ürömben. 24.-én a tv nem érkezett meg. Szuper karácsony volt ajándék nélkül. 27.-én ismét 1412 5/1 megint zene megint lezajlott egy kis beszélgetés. Amiben kiderült hogy a dolog folyamatban van. Oké. Elkezdtem bujni a netet infók után találtam is pár elégedetlen vásárlót. Azt sikerült leszürni hogy érdemes bemenni személyesen megkérdezni. 29.-én ez is megtörtént az ügyintézönek gyorsan ledaráltam egy regényt hogy mi a helyzet. Aki annyit mondott a két ünnep között 95% hogy kiszállítják. Oh akkor holnap vagy 31.-én délelőtt végre megérkezik de jó. Hát nem jött meg a tv, kicsit már idegesítő a helyzet így választottam a *******, majd jön opciót.
De nehogy már feladjam én nem arról vagyok híres.
Átcsúszott az ügy 2015-re boldog voltam hogy még mindig nincs tv.
Jan. 03.-án ismét megragadtam a telot 1412 5/1
végre hamar kapcsolt az ügyintézö és nem kellet azt a borzalmas zenét hallgatni ami elvileg nyugalmat sugároz. Kiderült hogy a tv dec. 17-én került megrendelésre. Csak pislogtam hogy mi van, miért 17.-én és akkor 09.-én mi történt?
Na jó ha 17.-én lett rendelve akkor ha 10 nap átlagosan a kiszállítás akkor hol a tv? Erre jött a válasz az nem 10 hanem 30 nap. A telefont ezzel a lendülettel le is "csaptam". Még most sincs tv pedig már visszaálltunk a normál kerékvágásba vége az ünnepeknek. Remélem a héten megjön és vége ennek az egésznek. Nem gondoltam volna hogy ennyire nyögve-nyelösen működik ez az egész. A telekom ügyintézöi meg kritikán aluliak. Azért van kivétel de sajna kevés.
A történet ott tart hogy jan. 7-én ismét telefonáltam 5/1 és újból zene + pár perc alatt recsegett az ügyintézö.
Gyorsan rákérdeztem hogy mi újság a tévével azt mondta látja de folyamatban van.
Na ezt más sokszor hallottuk úgyhogy kicsit keményebb határozott énemet előhuztam a poros pincéből, támadás.

- Mit is jelent a folyamatban szó?
- Hát hogy kiszállítás alatt van.
"Jaaa értem de már 2 hete folyamatban van."
- A kollégáj telefonon fognak önnel egyeztetni.
- Mégis miről ha kiszállítás alatt van?
- Időpont és cím.
- Azt esetleg nem tudja hogy mikor érkezik meg kb a tv?
- Sajna nem.

Tegnap értesített ismerős hogy amit ők rendeltek, szóltak nekik hogy hétfőn szállítják . Egy helyen lakunk és ők később is rendelték. Ez mi komolyan ez mi? Kiakadok. És az trillio százalék hogy többé semmit sem fogok rendelni telekomtól.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@copre

Otthoni rendelés követésére nincs lehetőség úgy mint pl mobil részen,tehát ha otthoni ügyfél lennél akkor sem látnád az online felületen. Sat TV megrendelésed valószínűleg nem fordult  át a létesitőkhöz és elakadt valahol így nem is tudják,hogy menni kéne bekötni. Létesitésre 30 nap van akár csak a TV kiszállításra. Újra meg kéne rendelni személyesen és nem telefonon és nem online. Igen ez a TV már nincs a kínálatban elfogyott azt se tartom kizártnak,hogy emiatt törölték a rendelést utólag annak ellenére,hogy az egyeztetés megvolt,nem mindegyik ügyintézőnek van jogosultsága pl rá látni a raktár készletre,ezért előfordulhat ilyen,hogy befogadnak egy megrendelést de azt nem tudják teljesíteni mert időközben kifutott a készlet, várni meg nem érdemes rá mert nem tudni mikor tud a beszállító szállítani belőle. Egyébként Mobil részen 6 hónapon belül a számlák mindig időben ki lettek egyenlítve arany szinted megvan? Ezek kellenek a részletfizetéshez.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na, erre varjatok gombot!!!  Történt az Úr tavalyi esztendelyében, dec. 29.-én, hogy rendeltünk egy (mindegy milyen) tv-t. Ezt 30.-án rögzitették is. Néha (kiváncsiságbol) rájuk telefonáltunk, hogy hogy áll a megrendelés. A szokásos duma,hogy még nem fogadták el, 5 perc mulva már el fogadták, stb...  ismeritek. Volt olyan is, hogy már kiszállitás alatt volt a készülék. Na, volt ám öröm a családban!!!  Ha láttam egy DHL-es autot a városban, már bizakodtam, hogy tuti ide hozza a tv-t. Nem hozta. Megint telefonáltunk. Erre azt a választ kaptuk, hogy még nem fogadták el. Na be pipultam. Ujra hivtam Őket. Akkor már megint el volt fogadva, csak készlet hiány van. ÁÁÁÁÁÁÁÁ..Eddig miért nem látták????????? Na, ma reggel ujra hivtam, csakazértis!!!!!!!!  Kiváncsi voltam. BAKKER!!!!!  ELUTASUTVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Le kellett ülnöm. De nem tudják miért. Na, kapcsolgattak össze-vissza, mire kiderült, hogy volt anno 4-5 éve t-mobilos tartozásunk. De már régen rendezve van. Ezért utasitottak el. Eddig, nem látták hogy volt tartozás, ami rendezve van????  Miért hitegetnek, hogy már kiszállitás,meg ilyenek??????   Semmi, jellemtelen egy társaság!!!!!!!!!!!!!!!!  De számomra hihetetlen, hogy igy fog tönkre menni egy ekkora cég. Mert elöbb utobb mindenki bele esik ebbe a mokus kerékbe.Jaaa, persze a 2 év hüség idöt a nyakunkba varták, és ha nem szolunk rájuk, nem veszik vissza. Na ez a gerinctelenség!!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Teljes átvilágítás van! Ha valaki gyerekkorában bliccelt a tömegközlekedésen vagy elfagyizta a menzapénzt,meg se próbáljon rendelni! :) Viccet félretéve, a helyedben nem hagytam volna annyiban, mert  a feltételek között az szerepel, hogy 6 hónapra visszamenőleg nem lehet elmaradásod a számlán!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Eléggé megcsappant a kínálat tegnap.

1 db Sony, 2 db Samsung és 5 db LG van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
-sajnos nem tudok mást mondani, talána  prevenciós(???) csoportnál van...

 

A prevenciós osztály az a behajtási folyamatokat nézi,ha jól emlékszem.

Az elmúlt 6 hónapban, nem volt szüneteltetésed,kikapcsolásod,későn befizetett számla akár otthoni akár mobiloldalon (utóbbi persze akkor érvényes ha T-Mobile-nál van előfizetésed) !??

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Az a jó hír, hogy alakulnak a dolgaid.
Viszont egy jó tanács, hogy legyél elérhető mindig (amit megadtál értesítési számnak) és ha tudod az ismeretlen számokat is vedd fel, valmint, ha nem tiltottad le akkor a rejtett számokat is vedd fel.
Nekem az egyik barátom rendelt tv-t, azt mondták neki, hogy futár szállítja ki, de végül a gyártó emberkéi keresték (rejtett számról,ezért javasoltam/jeleztem ezt az opciót is), hogy mikor van otthon mert mennének a tévével... A 10 nap amiről értesítettek, sztem egy biztonsági vállalás, nem szabadna annak addig elhúzódni (hacsak nem ritkán látogatott útvonalon laksz, mert a futár tervezett útvonalon megy (profibb cégeknél), és ha egyáltalán futár viszi a készülékedet).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Marketing hívásokra is van egy jó módszer, hogy felveszed és jelzed, hogy koszike de nem kérem :)
H.vasalas ösztönzés, és arra telefonos kampány, ez jó. :)

Na szóval remélhetőleg hamarosan rendeződnek a kiszállításos dolgaid.
Amúgy meg rendben, hogy írtad elégedetlen vagy,de hidd el, máshol sem egyszerű az élet, ha ügyfél vagy, sem a telekommunikációs szektorban,de se bankszektorban sem,sehol.
Az ügyfélszolgálatok célja és működése nagyon átalakult az elmúlt években, sok cégnél rengeteg embert küldtek el. Én már úgy vagyok ezzel, hogy amíg lehet próbálok megértő és elfogadó lenni, de persze vannak határok is :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagy esélyel hibára futott a rendelés max 30 napjuk van rá 1412 új megrendelés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziasztok ,azt szeretném megkérdezni hogy rendeltünk egy tv készüléket dec 16án ma hivtak egyeztetés miatt de semmi konkrétumot nem tudtak mondani mikor lessz készülék elfogadták e az igényt stb

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én november végén rendeltem tv-t. Azt mondták, hogy karácsonyra megkapom. Sajnos a tv-t nem kaptam még meg.  És ugyan az ügyfélszolgálaton nagyon kedvesek és megértőek, de érdemben nem tudtak semmit mondani arra a kérdésemre, hogy mikor kapom meg végre a tv-t. Viszont azt tudták, hogy a rendelés folyamata elindult....hát, sokra ezzel az infóval nem mentem. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!Mi számított pont határídőnek?Mikor lett megrendelve?Én December 16 beszéltem az ügyintézővel és csak a 30napot mondták nekem is.Ahogy olvatam sok embernek nem jött még meg aki már Novemberben megrendelte vagy már nincs is készleten.Nagyon gondolkozom rajta,ha nincs visszamondom a rendelést,mert más készülék nem érdekel azért is rendeltem pont ezt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

Hát,nem lettem nyugodtabb az üzenetektől...! Én is hasonló cipőben járok! Dec.1-én rögzített megrendelésemmel elméletileg minden rendben, csak éppen hírzárlat van a készülékről! Az illetékes "elvtárs" csak e-mailben elérhető (az ügyfélszolgálatosok szerint), amire azonban nem válaszol! Vicc ez az egész! Legalább annyit közölhetnének, hogy nincs, nem volt, nem is lesz... stb. Rendeltem már pár dolgot a neten, de a legkisebb webáruházból is visszajeleztek pár nap után, egy ekkora cégtől joggal várna el hasonlót az ember lánya! :) Arra azonban felhívnám mindenki figyelmét, aki már több, mint 30 napja vár, hogy a köv. számlán 5000 Ft-ot jóváírnak a késedelemért! Nem nagy összeg, de min. ennyi jár az idegeskedésért! Kérjétek, mert szerintem maguktól nem ajánlják fel!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Na végre valahára csörög a telo és egy szexi hang szól bele. Ő azt hittem valami szextelefonos cucc. Oktogon/telekom/holnap reggel szállítjuk a tv-t. Na meg jött egyből a kedvem hétvégén szénné tesztelem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv 

Én is leírom a torturánkat:

Dec 05-én megrendeltük a tv-t(online) 

Dec 11-én visszahívtak hogy 8-10 nap és jön a tv..... most van jan 10 és sehol semmi tegnap telefonáltunk...majd keresnek.. több év hűség után váltani fogok.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt sikerült meg tudnod hogy rendelés rendben van e ? Vagy csak le ráztak ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Nem vagyok Telekomos de szerintem le rögzítették a megrendelést és elfogyott a tv most meg várnak hátha jön majd újabb adag ha meg nem akkor jó szokás szerinte szó nélkül vissza törlik az egészet az a gáz hogy nem lát rá minden ügyintéző a raktárra simán be rögzíti közbe  lehet hogy csak a nyoma sincs annak a tv nek .

Lehet kéne nézni egy másik hasonló tv-t és arra ki cserélni a rendelést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most