Amálka

Fogyasztóvédelem

Kérdés

Tisztelt Admin vagy segítő tag!

 

Rendeltem online egy előfizetést és hozzá egy készüléket. A készülék még aznap 4óra működés után elromlott teljesen! A készüléket bevittük egy t-pontba kicserélni mivel a honlapon azt írják ha egyértelmű a meghibásodás 3 napon belül kicserélik! Az ügyintéző közölte hiába van ez írva a honlapon nekik ki van adva küldjék vissza a központba elállás joggal! Rendben átvette a készüléket és kiállította a papírt az elállási nyilatkozatról! Ez július 25.én volt, azóta senki sem keresett, sőt bárhol érdeklődünk nem tudnak információt adni! Az előfizetéses kártya aktiválva nincs mivel azt tanácsolta a telefonos ügyintéző ne aktiváljuk amég nem rendeződik az ügy! Most jobban utánna olvastam és törvény írja elő 14napon belül rendeznie kell a szolgáltatónak az elálást! 

Mindenhol hitegetnek, a pénzem sehol, az előfizetés használhatatlan! A fogyasztóvédelemnél tegyek feljelentést akkor történik valami az ügyben? 

 

Köszönöm a válaszokat!

Üdv! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv!

Vetess fel reklamációt, ha érdemi válasz nem érkezik 30 napon belül akkor NMHH mehet a bejelentés!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most