Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Fogyasztóvédelem


Amálka

Kérdés

Tisztelt Admin vagy segítő tag!

 

Rendeltem online egy előfizetést és hozzá egy készüléket. A készülék még aznap 4óra működés után elromlott teljesen! A készüléket bevittük egy t-pontba kicserélni mivel a honlapon azt írják ha egyértelmű a meghibásodás 3 napon belül kicserélik! Az ügyintéző közölte hiába van ez írva a honlapon nekik ki van adva küldjék vissza a központba elállás joggal! Rendben átvette a készüléket és kiállította a papírt az elállási nyilatkozatról! Ez július 25.én volt, azóta senki sem keresett, sőt bárhol érdeklődünk nem tudnak információt adni! Az előfizetéses kártya aktiválva nincs mivel azt tanácsolta a telefonos ügyintéző ne aktiváljuk amég nem rendeződik az ügy! Most jobban utánna olvastam és törvény írja elő 14napon belül rendeznie kell a szolgáltatónak az elálást! 

Mindenhol hitegetnek, a pénzem sehol, az előfizetés használhatatlan! A fogyasztóvédelemnél tegyek feljelentést akkor történik valami az ügyben? 

 

Köszönöm a válaszokat!

Üdv! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...