Levente04

Internet PPPoE probléma

Kérdés

Sziasztok

Másodlagos routert akartam csatlakoztatni Saegocom 5655v2 AC gateway-be viszont elrontottam a beállításokat, nem fértem hozzá sehogy ezért pánikomban reseteltem. Felhívtam a 1414-et mert nem tudtam a PPP jelszót, újat beállítottak. Mindent helyesen bevittem a setup-ba, zöld pipa világít az internet kapcsolatnál mégsem éri el egyik eszköz sem róla a világhálót. Mi okozhatja a problémát? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Levente04

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

10 órája, Levente04 írta:

Ha nem is közvetlenül de nagyon sokat segítettél, köszönöm :D ahogy keresgéltem a telekom profilomban a pppoe módosítást, amit nem találtam meg viszont rábukkantam a gateway leírására ahol zárójelben ugyan de oda volt írva hogy ne felejtsük el a @t-online.hu - t a felhasználónévről. Ezt sajnos zöldfülűként nem tudtam.

Most azon agyalok, cascade vagy Bridge módon kössem össze a két routert. A sagem-be egy iptv, egy pc és a második router menne és a saját cisco routerről bonyolítanám a vezeték nélküli forgalmat. Erre a bridge (LAN-LAN) a legjobb?


 

És ha a saját routeredben beállítod a BRIDGE módot és  kikapcsolod a DHCP szervert?

Nekem tud olyat a saját Router, hogy "Access Point Mode", kipróbáltam, és akkor gyakorlatilag csak egy WiFi hozzáférés pont lett belőle.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 órája, btz írta:

Értem. Nem is tudtam, hogy az ügyfélszolgálaton így be lehet mondani jelszavakat az internet hozzáféréshez. Általában generálnak egy random jelszót és azt be is tudják írni a szolgáltatói eszközbe. 

Szerintem nem jó a Pppoe jelszó, de ez a Sagem naplófájljából hamar kiderül (adminisztrációs felületen gondolom meg lehet nézni valahol). 

Mondanám, hogy online felületen módosítsd, de pont a héten akartam én is és valamiért nem működik. Beírni belehet, semmiféle hibát nem dob, de nem változik meg. De azért próbáld meg, lehet neked engedi.

Ha nem is közvetlenül de nagyon sokat segítettél, köszönöm :D ahogy keresgéltem a telekom profilomban a pppoe módosítást, amit nem találtam meg viszont rábukkantam a gateway leírására ahol zárójelben ugyan de oda volt írva hogy ne felejtsük el a @t-online.hu - t a felhasználónévről. Ezt sajnos zöldfülűként nem tudtam. 

Most azon agyalok, cascade vagy Bridge módon kössem össze a két routert. A sagem-be egy iptv, egy pc és a második router menne és a saját cisco routerről bonyolítanám a vezeték nélküli forgalmat. Erre a bridge (LAN-LAN) a legjobb? 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

19 perce, Levente04 írta:

Köszönöm a gyors választ! 

Jelenleg lemondtam a második routerről, most csak egy pc meg az iptv van a Lan1 és Lan2 portban. Ha jól tudom ha LAN-WAN a felállás akkor PPoPE passthrough-ot kéne kipipálni (ezt mondta az ügyfélszolgálat is) ha LAN-LAN akkor meg a dhcp-vel kell bajlódni de most egyenlőre megelégednék azzal ha az 5655v2 adna internetet és esetleg utána higgadtabban nekiállok bekötni a másodikat. 

Arra gondoltam, hogy amikor bemondtam telefonban a ppp jelszót félreértettük egymást a call centeressel bár elég egyértelmű jelszót mondtam szóval ha nem ez áll fent akkor miért nincs internetem illetve hova tudnék segítségért fordulni, azt mondták ha esetleg nem működik az új PPP jelszó, hívjam a 1422-t reggel 8 után. 

Értem. Nem is tudtam, hogy az ügyfélszolgálaton így be lehet mondani jelszavakat az internet hozzáféréshez. Általában generálnak egy random jelszót és azt be is tudják írni a szolgáltatói eszközbe. 

Szerintem nem jó a Pppoe jelszó, de ez a Sagem naplófájljából hamar kiderül (adminisztrációs felületen gondolom meg lehet nézni valahol). 

Mondanám, hogy online felületen módosítsd, de pont a héten akartam én is és valamiért nem működik. Beírni belehet, semmiféle hibát nem dob, de nem változik meg. De azért próbáld meg, lehet neked engedi.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, btz írta:

Üdv! 

Egyszerre csak egy PPPoE sessionod lehet ezért, ha két helyre (két eszközbe) van beírva az azonosító, akkor egyik helyről vedd ki. 

Sajnos a leírásból nem derül ki pontosan, hogy mi hogyan van összecsatlakoztatva a saját eszközzel. LAN-LAN vagy LAN-WAN kapcsolattal vannak e csatlakoztatva a saját eszközöd? Ha ez utóbbi eset ál fent, akkor milyen protokolt használva csatakozik az eszközöd. Minek mi az IP címe a hálózatban? Helyi hálózati IP címet melyik eszköz osztja ki? 

Elsőkörven ezeket a kérdéseket kellene megválaszolni, hogy körvonalazódjon a probléma. 

Esetleg Teamvieweres beállítási segítséget tudok nyújtani neked. Ez abból áll, hogy  megosztod a képernyődet és Facebookon szöveges üzenetben írom, hogy hova kéne kattintani. 

Köszönöm a gyors választ! 

Jelenleg lemondtam a második routerről, most csak egy pc meg az iptv van a Lan1 és Lan2 portban. Ha jól tudom ha LAN-WAN a felállás akkor PPoPE passthrough-ot kéne kipipálni (ezt mondta az ügyfélszolgálat is) ha LAN-LAN akkor meg a dhcp-vel kell bajlódni de most egyenlőre megelégednék azzal ha az 5655v2 adna internetet és esetleg utána higgadtabban nekiállok bekötni a másodikat. 

Arra gondoltam, hogy amikor bemondtam telefonban a ppp jelszót félreértettük egymást a call centeressel bár elég egyértelmű jelszót mondtam szóval ha nem ez áll fent akkor miért nincs internetem illetve hova tudnék segítségért fordulni, azt mondták ha esetleg nem működik az új PPP jelszó, hívjam a 1422-t reggel 8 után. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a gyors választ! 

Jelenleg lemondtam a második routerről, most csak egy pc meg az iptv van a Lan1 és Lan2 portban. Ha jól tudom ha LAN-WAN a felállás akkor PPoPE passthrough-ot kéne kipipálni (ezt mondta az ügyfélszolgálat is) ha LAN-LAN akkor meg a dhcp-vel kell bajlódni de most egyenlőre megelégednék azzal ha az 5655v2 adna internetet és esetleg utána higgadtabban nekiállok bekötni a másodikat. 

Arra gondoltam, hogy amikor bemondtam telefonban a ppp jelszót félreértettük egymást a call centeressel bár elég egyértelmű jelszót mondtam szóval ha nem ez áll fent akkor miért nincs internetem illetve hova tudnék segítségért fordulni, azt mondták ha esetleg nem működik az új PPP jelszó, hívjam a 1422-t reggel 8 után. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! 

Egyszerre csak egy PPPoE sessionod lehet ezért, ha két helyre (két eszközbe) van beírva az azonosító, akkor egyik helyről vedd ki. 

Sajnos a leírásból nem derül ki pontosan, hogy mi hogyan van összecsatlakoztatva a saját eszközzel. LAN-LAN vagy LAN-WAN kapcsolattal vannak e csatlakoztatva a saját eszközöd? Ha ez utóbbi eset ál fent, akkor milyen protokolt használva csatakozik az eszközöd. Minek mi az IP címe a hálózatban? Helyi hálózati IP címet melyik eszköz osztja ki? 

Elsőkörven ezeket a kérdéseket kellene megválaszolni, hogy körvonalazódjon a probléma. 

Esetleg Teamvieweres beállítási segítséget tudok nyújtani neked. Ez abból áll, hogy  megosztod a képernyődet és Facebookon szöveges üzenetben írom, hogy hova kéne kattintani. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most