NAR

VPN szerverhez nem tudok kapcsolódni T-Home előfizetésen

Kérdés

Hello!

Net 150/5 vezetékes internetem van itthon. Ha ezen keresztül akarok csatlakozni a munkahelyi VPN-hez, hibaüzenetet kapok, a VPN szerver nem elérhető:
Screenshot 2020-09-02 at 17.33.44.png

Ha mobilneten keresztül próbálok csatlakozni (akár T-Mobil, akár *****fone), akkor viszont minden OK, működik a VPN (teljesen ugyanaz a beállítás, csak a laptop nem a router WiFi-jére csatlakozik, hanem a telefonéra). Más VPN szerverekkel is jártam így, ahol IPSec VPN protokollt kellett volna használni. Létezik, hogy valami szűri az IPSec-et? A routeren (Sagecom F@st 3890V3) nem láttam semmilyen szűrést bekapcsolva, a tűzfal "Alacsony" beállításon van, mind LAN->WAN, mind WAN->LAN irányban mindet engedélyezi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

1 órája, NAR írta:

Hello!

Net 150/5 vezetékes internetem van itthon. Ha ezen keresztül akarok csatlakozni a munkahelyi VPN-hez, hibaüzenetet kapok, a VPN szerver nem elérhető:
Screenshot 2020-09-02 at 17.33.44.png

Ha mobilneten keresztül próbálok csatlakozni (akár T-Mobil, akár *****fone), akkor viszont minden OK, működik a VPN (teljesen ugyanaz a beállítás, csak a laptop nem a router WiFi-jére csatlakozik, hanem a telefonéra). Más VPN szerverekkel is jártam így, ahol IPSec VPN protokollt kellett volna használni. Létezik, hogy valami szűri az IPSec-et? A routeren (Sagecom F@st 3890V3) nem láttam semmilyen szűrést bekapcsolva, a tűzfal "Alacsony" beállításon van, mind LAN->WAN, mind WAN->LAN irányban mindet engedélyezi.

Szia!

Jelezed a 1414 telefonszámon a  hibabejelentőn, hogy kapcsolják be IPSec Passthrogh. mert ennél az eszköznél nem tudja az előfizető bekapcsolni magának.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
53 perce, NAR írta:

Hello!

Net 150/5 vezetékes internetem van itthon. Ha ezen keresztül akarok csatlakozni a munkahelyi VPN-hez, hibaüzenetet kapok, a VPN szerver nem elérhető:
Screenshot 2020-09-02 at 17.33.44.png

Ha mobilneten keresztül próbálok csatlakozni (akár T-Mobil, akár *****fone), akkor viszont minden OK, működik a VPN (teljesen ugyanaz a beállítás, csak a laptop nem a router WiFi-jére csatlakozik, hanem a telefonéra). Más VPN szerverekkel is jártam így, ahol IPSec VPN protokollt kellett volna használni. Létezik, hogy valami szűri az IPSec-et? A routeren (Sagecom F@st 3890V3) nem láttam semmilyen szűrést bekapcsolva, a tűzfal "Alacsony" beállításon van, mind LAN->WAN, mind WAN->LAN irányban mindet engedélyezi.

Általánosságban  azt tudom mondani, hogy a szolgáltatói eszközök eléggé lebutítottak. Saját router használata nem alternatíva?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most