badam

Kaon CG 3000

Kérdés

Körülbelül októberben lett cserélve a router, és mellé nagyobb internet is (1000mbit/s). Azóta teljesen rendszertelenül pár másodperces disconnectek történnek (teljesen elmegy a net, játékok kidobálnak, viszont a windows érzékeli a jelet, mintha teljesen normális lenne minden). Van amikor ez napi 1-2x fordul csak elő, viszont van amikor napi 50x is akár. Eddig az 1000mbps helyett csak 100mbps letöltésem volt, gondoltam az UTP lesz a ludas. Kicseréltem, az internet sebessége megjavult, viszont még mindig össze-vissza elmegy. Tapasztalt-e valaki hasonlót, tudtok-e benne segíteni? Előre is köszönöm a segítséget, ugyanis eléggé frusztráló.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

24 perce, badam írta:

Ennek mi a menete? Keressem fel az illetőt?

Az adminisztrátori felületen kikapcsolható az UPNP. Sajnos HGW szoftverfejlesztőjét/fejlesztőit nem tudod  személyesen megkeresni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
23 perce, badam írta:

Ennek mi a menete? Keressem fel az illetőt?

@Telekom szakértő-nek írd meg az MT azonosítódat és, hogy a Kaon modemedre frissítést kérsz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
16 órája, Roli82 írta:

Picit lemaradtál, de kb 2.5 fél hónapja rengeteg panasz esett be ide a fórumra, egytől egyig ugyan ilyen problémával. :) 

Gyors átmeneti megoldás az amit le írtam, kellene még egy SW update is ami igaz csak részben oldja meg a problémát, az 1.1.38-ra vagy 1.1.41-re eddig rajtam keresztül volt kérhető én meg továbbítottam az illetékesnek de én már ezt átpasszolom   @Telekom szakértő -nek.

Ennél a típusnál, nincs rendes esemény napló, csak annyit mutat mikor lépett be és ki a Kaonba.

 

Értem, erről tényleg lemaradtam, bevallom nem követtem mostanában a fórum eseményeit 100%-os figyelemmel. Ennek fényében és annak, hogy minden eszközén jelentkezik a probléma, tényleg valószínű, hogy a HGW-vel van a gond.

Sejtettem, hogy az eszköz rendszernaplója nem a legélesebb kés a fiókban, de az feltételezni sem mertem, hogy konkrétan hasznavehetetlen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

24 perce, badam írta:

Ennek mi a menete? Keressem fel az illetőt?

Igen írj neki vagy is nekik mert nem egy személy van a név mögött! :) 

De a lentebbieket elöbb csináld meg.

Értesítettem már őket, hogy hozzájuk fogok irányítani mindenkit aki Kaon témában engem keres.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
16 órája, Roli82 írta:

Picit lemaradtál, de kb 2.5 fél hónapja rengeteg panasz esett be ide a fórumra, egytől egyig ugyan ilyen problémával. :) 

Gyors átmeneti megoldás az amit le írtam, kellene még egy SW update is ami igaz csak részben oldja meg a problémát, az 1.1.38-ra vagy 1.1.41-re eddig rajtam keresztül volt kérhető én meg továbbítottam az illetékesnek de én már ezt átpasszolom   @Telekom szakértő -nek.

Ennél a típusnál, nincs rendes esemény napló, csak annyit mutat mikor lépett be és ki a Kaonba.

 

Ennek mi a menete? Keressem fel az illetőt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
23 órája, btz írta:

Szerintem inkább rendszernaplót kéne mutatnod és jelszinteket a digitális elosztó adminisztrációs felületéről. Csak ebből derül ki bármi is. Illetve több eszközzel kellene tesztelni egyidőben. Ebből kiderülne rögtön, hogy ez a probléma egy vagy több gépet érint e. Ha egy gépet érint csak, akkor evidens, hogy nem valószínű, hogy a digitális elosztóval és a WAN kapcsolattal van a baj, míg ha több gépen jelentkezik, akkor lehet ezt feltételezni. 

Úgy vettem észre, minden eszközt érint a házba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

16 órája, btz írta:

Szerintem inkább rendszernaplót kéne mutatnod és jelszinteket a digitális elosztó adminisztrációs felületéről. Csak ebből derül ki bármi is. Illetve több eszközzel kellene tesztelni egyidőben. Ebből kiderülne rögtön, hogy ez a probléma egy vagy több gépet érint e. Ha egy gépet érint csak, akkor evidens, hogy nem valószínű, hogy a digitális elosztóval és a WAN kapcsolattal van a baj, míg ha több gépen jelentkezik, akkor lehet ezt feltételezni. 

Picit lemaradtál, de kb 2.5 fél hónapja rengeteg panasz esett be ide a fórumra, egytől egyig ugyan ilyen problémával. :) 

Gyors átmeneti megoldás az amit le írtam, kellene még egy SW update is ami igaz csak részben oldja meg a problémát, az 1.1.38-ra vagy 1.1.41-re eddig rajtam keresztül volt kérhető én meg továbbítottam az illetékesnek de én már ezt átpasszolom   @Telekom szakértő -nek.

Ennél a típusnál, nincs rendes esemény napló, csak annyit mutat mikor lépett be és ki a Kaonba.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 2021. 02. 07. at 15:44, badam írta:

Körülbelül októberben lett cserélve a router, és mellé nagyobb internet is (1000mbit/s). Azóta teljesen rendszertelenül pár másodperces disconnectek történnek (teljesen elmegy a net, játékok kidobálnak, viszont a windows érzékeli a jelet, mintha teljesen normális lenne minden). Van amikor ez napi 1-2x fordul csak elő, viszont van amikor napi 50x is akár. Eddig az 1000mbps helyett csak 100mbps letöltésem volt, gondoltam az UTP lesz a ludas. Kicseréltem, az internet sebessége megjavult, viszont még mindig össze-vissza elmegy. Tapasztalt-e valaki hasonlót, tudtok-e benne segíteni? Előre is köszönöm a segítséget, ugyanis eléggé frusztráló.

Kapcsold ki a UPnP (mert hibásan működik) ahogy a képen akkor stabilizálódni fog.

UPNP.PNG

Játékoknak (vagy más alkalmazásoknak) be kell állítani a megfelelő TCP és UDP portokat például PC-s Warzone esetén így.

Képernyőfotó 2021-01-31 - 9.21.26.png

Ha Kaonban beállítottál FIX IP azt töröld és indítsd újra a Kaon-t.

Illetve még ezt is állítsd be ahogy a képen.

TCP.PNG

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem inkább rendszernaplót kéne mutatnod és jelszinteket a digitális elosztó adminisztrációs felületéről. Csak ebből derül ki bármi is. Illetve több eszközzel kellene tesztelni egyidőben. Ebből kiderülne rögtön, hogy ez a probléma egy vagy több gépet érint e. Ha egy gépet érint csak, akkor evidens, hogy nem valószínű, hogy a digitális elosztóval és a WAN kapcsolattal van a baj, míg ha több gépen jelentkezik, akkor lehet ezt feltételezni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most