Bakos

Telekom TVgo account hiba

Kérdés

T.Telekom!

Pár napja az eddig jól működő Telekom TVGO szolgáltatás tönkrement. A családban 3 eszközzel is használtuk, hibamentesen. Most az egyik készülék új beléppést kért, majd a e-mail/jelszó belépés után azt írta  ki, hogy ehhez a TelekomTVGO accounthoz nincs előfizetés rendelve. Közben a másik két készüléken működött a szolgáltatás. Mai napon már a második készülék is új belépést kért és mostanra már az sem működik. 

A harmadik készülék, ami működik, semmilyen infot-t nem ír ki, hogy lenne valami gond, mondjuk az Account-ról sem lehet semmilyen információt kinyerni, hogy milyen e-mail-el van regisztrálve. 

A többi készülék nem enges előfizetést regisztrálni az állítólagos hibás accounthoz, 130-as hibakódra hivatkozva.

Mi a teendő? 

Dr Bakos János

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Szia @Bakos!

Kérjük, ha továbbra is hibát tapasztalsz, itt a fórumon írj nekünk privát üzenetben és segítünk. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 02. 12. at 15:56, Bakos írta:

Ha beírom az Mt azonosítómat ezt kapom:

MT.jpg

Sajnos ez esetben mindenképpen a T fog kelleni a megoldáshoz.

@Telekom szakértő esetleg tudnál segíteni utánanézni a felhasználói fióknak?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, bucika írta:

Szerintem itt lesz a gubanc, és csak a 1414 tud segíteni. Valami elszállt vagy kitörlödött náluk, esetleg megint fejlesztettek :-) Itt lehet spammelni a fejlesztöket: alkalmas-fejlesztes@telekom.hu

Köszönöm, írtam erre az e-mailra (is).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, Bakos írta:

Ha beírom az Mt azonosítómat ezt kapom:

MT.jpg

Szerintem itt lesz a gubanc, és csak a 1414 tud segíteni. Valami elszállt vagy kitörlödött náluk, esetleg megint fejlesztettek :-) Itt lehet spammelni a fejlesztöket: alkalmas-fejlesztes@telekom.hu

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
26 perce, uzman írta:

Próbáld azt, hogy böngészőben megnyitod a TVGO oldalt, majd bejelentkezés link

Itt ha felhasználónévnek beírod az MT azonosítót és ha a Tovább gombra kattintasz nálam feldobja a regisztrált e-mail címet és telefonszámot is (hogy ezek valamelyikét erősítsem meg).

Talán innen meg lehet tudni a regisztrált e-mail címet.

Ha beírom az Mt azonosítómat ezt kapom:

MT.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

21 perce, Bakos írta:

Sajnos ez nem segít. 1 androidos készülékünk működik még, ami automatikusan lép be. A fenti ablakból már minden készüléket kitöröltünk.

Az is lehet, hogy rossz e-mail címmel próbálok belépni. Sajnos azonban a rendszer olyan *****, hogy nem írja ki, hogy milyen accounttal vagyok belépve azon az 1 készüléken, az előfízetésemnél pedig sehol nem tudom megnézni, hogy milyen account van hozzárendelve. Ezért kellene a segítség, de mindenki sz.rik rá nagy ívben.

 

Próbáld azt, hogy böngészőben megnyitod a TVGO oldalt, majd bejelentkezés link

Itt ha felhasználónévnek beírod az MT azonosítót és ha a Tovább gombra kattintasz nálam feldobja a regisztrált e-mail címet és telefonszámot is (hogy ezek valamelyikét erősítsem meg).

Talán innen meg lehet tudni a regisztrált e-mail címet.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: uzman

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos ez nem segít. 1 androidos készülékünk működik még, ami automatikusan lép be. A fenti ablakból már minden készüléket kitöröltünk.

Az is lehet, hogy rossz e-mail címmel próbálok belépni. Sajnos azonban a rendszer olyan *****, hogy nem írja ki, hogy milyen accounttal vagyok belépve azon az 1 készüléken, az előfízetésemnél pedig sehol nem tudom megnézni, hogy milyen account van hozzárendelve. Ezért kellene a segítség, de mindenki sz.rik rá nagy ívben.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
54 perce, Bakos írta:

Tisztelt Telekom!

Nem tudom valaki, aki ért valamit is hozzá, olvassa-e a fórumot. Ha nem, akkor miért van ez a fórum??

Legalább annyi segítséget adjanak, hogy hova forduljak a problémával?

Mivel a Telekom TVGo szolgáltatás bele van írva a szerződésünkbe, amennyiben ezt nem szolgáltatja a Telekom, lehet-e ez vajon a szerződés felmondásának indoka? Mert lassan ide jutok.

Telefonon is bejelentettem, semmi. E-mailt is írtam, semmi. Ez már azért bosszantó.

Üdv,

Sajnos én személy szerint még nem találkoztam ezzel a hibával, de egy ötlet felmerült bennem.

Böngészőből engedi a bejelentkezést a rendszer?

A Saját eszközök menüben ellenőrizd légy szíves, hogy nem-e elérted az 5 eszköz limitet. Ha igen, próbáld meg, hogy törölsz egyet, pl a Webes belépést vagy egy mobil eszközt és próbáld újra a set-top-boxot beléptetni.

Névtelen.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt Telekom!

Nem tudom valaki, aki ért valamit is hozzá, olvassa-e a fórumot. Ha nem, akkor miért van ez a fórum??

Legalább annyi segítséget adjanak, hogy hova forduljak a problémával?

Mivel a Telekom TVGo szolgáltatás bele van írva a szerződésünkbe, amennyiben ezt nem szolgáltatja a Telekom, lehet-e ez vajon a szerződés felmondásának indoka? Mert lassan ide jutok.

Telefonon is bejelentettem, semmi. E-mailt is írtam, semmi. Ez már azért bosszantó.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most