Laca59

multisim kártya

Kérdés

Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

3 órája, Laca59 írta:

És hol,és hogyan tudom kikapcsolni ezt a "VOLTE" szolgáltatást?

A választ előre is köszi!

Szia

 

Legegyszerűbben a készülék menüjében. Hívásbeállítás, mobilhálózat, adatkapcsolat vagy hasonló menüben kell keresni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, Laca59 írta:

Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő.

Szia Laca59! Köszönjük szépen megkeresésedet. A hívásértesítő a bekapcsolt VOLTE szolgáltatás miatt nem aktív. Ha ezt a kiegészítő szolgáltatást kikapcsolod, akkor az SMS értesítést meg fogod kapni. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 03. 05. at 19:31, Telekom szakértő írta:

Szia Laca59! Köszönjük szépen megkeresésedet. A hívásértesítő a bekapcsolt VOLTE szolgáltatás miatt nem aktív. Ha ezt a kiegészítő szolgáltatást kikapcsolod, akkor az SMS értesítést meg fogod kapni. ^Noel

Kedves Noel!

Mi az a VOLTE szolgaltatás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Laca59! A 4G hang szolgáltatásról bővebben itt https://bit.ly/3cw9hvc  tájékozódhatsz. ^Szilvia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

És hol,és hogyan tudom kikapcsolni ezt a "VOLTE" szolgáltatást?

A választ előre is köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 03. 12. at 16:16, Laca59 írta:

Kedves Noel!

Mi az a VOLTE szolgaltatás

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a segítséget,de sajnos semmi eredmény!!!! Az a bizonyos VOLTE szolgáltatás nincs is bekapcsolva! A hívás értesítés,pedig nem működik. Azért ez valahol vicces és szégyen a 21.században.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
59 perce, Laca59 írta:

 

Szia

"A VoLTE (Voice over LTE) IP-alapú adatátviteli technológia, amely hívást és adatátvitelt is lehetővé tesz a 4G hálózatokon.

A VoLTE engedélyezésével internethasználat közben is lebonyolíthat telefonhívásokat. Ha készüléke támogatja a két SIM, két VoLTE funkciót, akkor az egyik SIM-kártyára érkező hívásokat akkor is fogadhatja, ha a másik SIM-kártya már hívásban van.

A VoLTE emellett rövidebb kapcsolási időt, továbbá jobb minőségű hang- és videohívásokat nyújt."

 

Milyen készüléked van egész pontosan? Az aktiváláshoz elég a +4GHANG szót küldeni a 1414-re.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem teljesen rossz irányba kezdükn menni! 

Az alap kérdés az az volt,hogy 

"Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő."

Most pedig a VOLTE szolgáltatásról beszélünk. Olvasd végi az elejétől. Engem az érdekel,hogy repűlő és kikapcsolt módban kapjak hívásértesítő smst!!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Laca59 írta:

Szerintem teljesen rossz irányba kezdükn menni! 

Az alap kérdés az az volt,hogy 

"Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő."

Most pedig a VOLTE szolgáltatásról beszélünk. Olvasd végi az elejétől. Engem az érdekel,hogy repűlő és kikapcsolt módban kapjak hívásértesítő smst!!!!!

Szia Laca!
Az átirányítási logikákat (hívásátirányítás, hívástartás és -várakoztatás) csak a Fő SIM-en lehet beállítani és az ott beállított szabály érvényesül a MultiSIM-ekre is. Ezzel kapcsolatban honlapunkon az Általános Szerződési feltételekben ide kattintva https://www.telekom.hu/static-tr/sw/file/lakossagi-aszf-2a-melleklet-szolgaltatasok-tartalma-20210301-uj.pdf találod a MultiSIM szolgáltatás leírást a 34-ik oldalon. ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Rita!

Ott ezzel kapcsolatban csak ezt találtan:

 

H01.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Rita!

Ott ezzel kapcsolatban csak ezt találtan:

H01.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Minden kedves szakértőnek köszönöm a segítő hozzászólását!

Sajnos ettől függetlenül az én problémám nem oldódott meg.

Az egészet a Telekom elintézte azzal,hogy írtak egy levelet a multisimmel kapcsolatban. Mégpedig ,hogy a multisim használata ezt a szolgáltatást nem teszi lehetővé.

Számomra ez nem túl nagy vigasz.

A főkártyámra az smsek mind megjönnek,de a hívásértesítők (kikapcsolt,repűlőmód)-ban nem.

Én szakmailag ezekhez a dolgokhoz nem értek. Én csak egyszerű felhasználó vagyok. De akkor is furcsa számomra,hogy egy ilyen komoly multi cégnél a 21.században ilyen probléma fennáll és nincs rá megoldás!!!

Üdv.: Laci   

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
23 órája, Laca59 írta:

Sziasztok!

Minden kedves szakértőnek köszönöm a segítő hozzászólását!

Sajnos ettől függetlenül az én problémám nem oldódott meg.

Az egészet a Telekom elintézte azzal,hogy írtak egy levelet a multisimmel kapcsolatban. Mégpedig ,hogy a multisim használata ezt a szolgáltatást nem teszi lehetővé.

Számomra ez nem túl nagy vigasz.

A főkártyámra az smsek mind megjönnek,de a hívásértesítők (kikapcsolt,repűlőmód)-ban nem.

Én szakmailag ezekhez a dolgokhoz nem értek. Én csak egyszerű felhasználó vagyok. De akkor is furcsa számomra,hogy egy ilyen komoly multi cégnél a 21.században ilyen probléma fennáll és nincs rá megoldás!!!

Üdv.: Laci   

 

 

Kedves Laci!

Nagyon sajnáljuk, de a hívásértesítő szolgáltatás használata feltételes átirányításon (elérhető-e a hívószám, vagy sem) alapul, mely nem kivitelezhető MultiSIM esetén. Kérjük, fogadd megértéssel válaszunkat!

Üdv: ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 03. 05. at 12:47, Laca59 írta:

Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő.

Ekkor: 2021. 03. 05. at 12:47, Laca59 írta:

Az lenne a kérdésem,hogy hol van az leírva a Telekom oldalán bárhol,hogy  amennyiben multiszím kártyát használsz,akkor bizonyos alapszolgáltatásról le kell,hogy mondj?!

Ilyen pl. a kikapcsolt állapotban a hívásértesítő.

 

Szia @Laca59

Abban az esetben, ha van olyan kártya, ami tudja fogadni a hívást (Fő SIM, vagy Multisim) tehát nem mind van kikapcsolva, abban esetben egy kikapcsolt kártya esetén nem fog külön értesítés érkezni.
A hívásátirányításokról MultiSIM szolgáltatás esetén bővebben itt olvashatsz:  https://bit.ly/3fPFekY . ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most