Nikolett97 Posztolva ekkor: 2021. április 29. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. április 29. Üdvözlöm! Már 2 napja nincs egyáltalán internet, ki húztam a kábelt, áramtalanítottam a modemet, de ugyanúgy semmi. Át dugtam az internet kábelt a laptopra, úgy sem volt internet. Hol lehet a probléma? Üdvözlettel: Danó Nikolett Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. április 29. Megosztás Posztolva: 2021. április 29. Kedves Nikolett? Csak az internettel van probléma - amennyiben van - a tv és telefon szolgáltatás működik rendesen, vagy azok sem? Milyen modemed van és milyen led-ek világítanak rajta (esetleg le is fényképezheted az előlapját)? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nikolett97 Posztolva: 2021. április 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. április 29. Minden működik, csak az internet nem. Az egyik per folyamatosan narancssárga színen villog. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. április 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. április 29. 1 órája, Nikolett97 írta: Üdvözlöm! Már 2 napja nincs egyáltalán internet, ki húztam a kábelt, áramtalanítottam a modemet, de ugyanúgy semmi. Át dugtam az internet kábelt a laptopra, úgy sem volt internet. Hol lehet a probléma? Üdvözlettel: Danó Nikolett Szia Nikolett! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az érintett előfizetés MT azonosítóját és mobilszámodat, hogy hibajegyet rögzíthessünk a szolgáltatásodhoz! ^Erika Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. április 29. Megosztás Posztolva: 2021. április 29. 2 órája, Nikolett97 írta: Minden működik, csak az internet nem. Az egyik per folyamatosan narancssárga színen villog. Az nem probléma ha a Lan1-4 közül valamelyik narancssárga és/vagy villog. A narancs szín azt jelzi, hogy 100MBit-es a kapcsolat, a villogás pedig az adatforgalmazást jelenti. A modem látszólag rendben van - jelentsd be légy szíves hibára, ahogy a Telekom szakértő is kérte. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nikolett97
Üdvözlöm!
Már 2 napja nincs egyáltalán internet, ki húztam a kábelt, áramtalanítottam a modemet, de ugyanúgy semmi. Át dugtam az internet kábelt a laptopra, úgy sem volt internet. Hol lehet a probléma?
Üdvözlettel:
Danó Nikolett
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.