Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nikolett97

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
1 órája, Nikolett97 írta:

Üdvözlöm! 

Már 2 napja nincs egyáltalán internet, ki húztam a kábelt, áramtalanítottam a modemet, de ugyanúgy semmi. Át dugtam az internet kábelt a laptopra, úgy sem volt internet. Hol lehet a probléma? 

Üdvözlettel:

Danó Nikolett 

Szia Nikolett! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az érintett előfizetés MT azonosítóját és mobilszámodat, hogy hibajegyet rögzíthessünk a szolgáltatásodhoz! ^Erika

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Nikolett97 írta:

Minden működik, csak az internet nem.  Az egyik per folyamatosan narancssárga színen villog. 

IMG_20210429_091252.jpg

IMG_20210429_091236.jpg

Az nem probléma ha a Lan1-4 közül valamelyik narancssárga és/vagy villog. A narancs szín azt jelzi, hogy 100MBit-es a kapcsolat, a villogás pedig az adatforgalmazást jelenti.

A modem látszólag rendben van - jelentsd be légy szíves hibára, ahogy a Telekom szakértő is kérte.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...