BJoc

2,5 hónapja várok a Magenta1-es optika bekötésére

Kérdés

Sziasztok!

2020 október végén szereztem meg Dorogon egy 2 emeletes 12 lakásos épületbe az aláírásokat a Telekom optika behúzásához. Az akkori alvállalkozó cég elvileg kész lett már január elejére. Március közepére értem el azt a pontot, hogy végre meg tudtam rendelni a Magenta1 csomagot. Jött is a szerelő március végén, majd meglepően tapasztaltuk, hogy szét van barmolva a bekötés. KB március 29-én leadta a hibajelentést, azt mondta innen már nem sok idő, max 2 hét. Azóta eltelt 2,5 hónap. 1,5 hónap után küldtek egy üzletkötőt, nem szerelőt, hogy megpróbáljon rábeszélni a szolgáltatásra, ami használhatatlan. Én egyébként 2019 áprillisától, vagy még talán korábbról követtem a városi optikai fejlesztést, mivel körülbelül párhuzamosan folyt a ***** FTTH fejlesztésével, amit egy kicsit korábban sikerült átadni. 2019 áprilisban a Telekom megcsinálta az épületig a kábelelvezető csatornákat aknákkal a földkábel elhelyezéséhez. Az aláírás összeszedése óta (még 9 nap és megvan) 9 hónap telt el. Direkt csinálják szerintetek? Nem értem Őket, én csak fizetni szeretnék egy szolgáltatásért és élvezni, ha már "Együtt veled..." meg a többi... :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

34 válasz erre a kérdésre

Szia! 

Örülünk, hogy végre minden megoldódott! ^_^ ^Zoli

9 órája, BJoc írta:

Friss!: Megvan a kárpótlás, nagyon köszönök mindent! :D

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Friss!: Megvan a kárpótlás, nagyon köszönök mindent! :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Sziasztok!

9 hónap kínlódás után úgy tűnik megoldódott a probléma ;). Az új csapat szuperül megcsinált mindent újra, amit az előző vállalkozó elrontott. Múlt hét szerda óta minden frankón működik. Az Android TV is tetszik, szerintem a távirányító is kedvelhető. Net hozza a 950/950-es sebességet, ami tökéletes. A ping egy kicsit lehetne alacsonyabb, mert 9-12-et mér, de elmegy, legalább már minden stabil a D1gi TV/1nvinetwork VDSL NET után (mókás, mert csütörtökön lemondtam ezeket, majd szombat délelőtt a D1gi kirakott egy "optikai hálózat fejlesztés" papírt a lépcsőházba, nevetségesek...:P). Vártam volna a szerelőkre egy értékelő pontrendszert, mindenre maximumot kaptak volna tőlem, mivel közöttük volt az az ember is, akinek a csapata kijavította a korábbi vállalkozó hibáit.^_^

A mobilcsomagnál furcsállom, hogy nem kaptam meg a 4GB-hoz a +3GB netet, mert az nekem pont tökéletes lett volna mobilra. Emlékszem hogy úgy rendeltem meg, aztán lehet annyi ideig tartott a kivitelezés, hogy közben elévült az akció. Egy kedves ügyfélszolgálatos említette még az elhúzódó problémás ügy miatt a kárpótlást, egyelőre nem látok semmit. Legalább tudjuk, hogy hogy álljunk ezentúl egymáshoz a céggel, de mindegy, mert nagyon örülök, hogy végre minden tök jól működik. ;) 

Köszönöm szépen! További szép napot mindenkinek!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BJoc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Heló!

Igen, a múlt héten nyaraltam és pont akkor hívogattak. 9 hónap után elkapták pont azt a hetet, amikor nem érek rá, úgyhogy ma reggel felhívtam az időpont egyeztető számot és szerdát beszéltem le. Reméljük sokadik nekifutásra 9 hónap franc tudja mit csinálás után sikerül beköttetni :).

Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Nyilvántartásunk alapján tájékoztatunk, hogy a bekötés a veled előre egyeztetett időpontban, 2021.07.21-én 11:00-13:00 között megtörténik. Köszönjük türelmedet és megérésedet. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Köszönjük az eddigi türelmet, hidd el nekünk is az az érdekünk, hogy mielőbb bekössük a szolgáltatást.. Kollégáink válasza alapján még folyik hiba behatárolása,  várjuk a kivitelező válaszát. Addig is továbbítottuk részükre üzeneteidet, és sürgettük a megoldást. ^Kata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Higgadj le, felesleges cirkuszolni, azzal sem jutsz előrébb.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jövő hét utáni hétfőn ráérek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Valamit műveljenek, mert undorító ahogy az ügyfelekhez állnak!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

HA EZ KELL AKKOR *****G4CI LESZEK!!! EZT AKARJÁK ELÉRNI?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem igazán van már erre mit mondani mi? Annyira undorító amit művelnek. Hányinger... Mondom én, hogy fölösleges ránézni is. Szégenyteljes nyomorékoskodás, ami itt van. Ezeknek adok már 10+ éve pénzt a k1b@szott mobil előfizetésemre. Magenta1 mindenkinek, persze... Menjen az a rohadt reklám is a tévében, ami sz@rt sem... Szór@koznak csak az emberrel.

Aztán jönnek ezek a k1b@szott fölösleges erdőírtó szórólapok, mi az 1sten f@szának b@sszák ezeket is be? Ülnek b@zmeg azon az @nyabaszott munkán... Ló*****t nem művelnek, de szórólap, az kell B@ZDMEG!
 

IMG_20210629_080737.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még hogy rátegyek kicsit a dologra. Egy köpésre vagyok mindentől, max 200m... Ezen a területen belül lakom és igen 2019 vége óta van Dorogon Telekom optikaddd.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem rátok vagyok mérges, hanem aki ezt az egészet szervezi, egy elb@szott lény lehet...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

De most komolyan? Ki az az 0st0ba p@raszt, aki elhiszi, hogy 4 hónapig kell javítani egy elb@szott vállalkozó munkáját? Szerintem mindenki elküldene már titeket a k4rva any@tokba... Már elnézést, de szerintem ennyi idő alatt mindenki nagyon felidegesíti már magát, valaki össze is veri az ilyeneket :).

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BJoc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Az 1-es épületben is buktak már egy ügyfelet, inkább előfizetett mobilnetre, annyit szerencsétlenkedtek itt. Most is sz@rakodik a DigiTV ősrégi koax, simán szerezhetnének maguknak még ügyfeleket, de f0fsnak bele az egészbe. Én nem tudom kik dolgoznak ezen a területen, de hogy egy elb@szott csapat, az már biztos. A munkamegrendelés is az előző vállalkozóval, aki összerakott itt valamit tavaly novemberben és egy j0rakás f0s lett az egész.

Én tényleg nagyon türelmes ember vagyok, de ez már a öklendezés kezdete, ami itt történik.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BJoc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Meglátjuk.. Az a baj, hogy már 4 hónapja veszik fel a kapcsolatot az itteniekkel, mégsem történik semmi. Vagyis én a prohardveren tartom az új alvállalkozóval a kapcsolatot. Ők voltak kint múlt hét hétfőn megcsinálták. Mondta múlt hét kedden, hogy jó a jel be lehet kötni. Mondjam nyugodtan, de minek mondjam, amikor magasról megy a lesz@rás? Ennyit az egész hozzáállásról... Kérdés ez mennyi idő alatt jut el egy információ technológiai cégnél megint a célcsoporthoz, mert én egyre jobban azt látom, hogy szinte hiábavaló a "megsürgetjük" ígéret 500x elmondva és az "elnézést"... 2 év hűség már bukta, annyit biztos hogy nem írtam volna ennyi idő eltelte után alá és a tavalyi televízió vásárlás is máshol történik. Remélem kapok valami kárpótlást, mert már lesz@rnám mi az istent szerencsétlenkednek itt össze Dorogon, de az a k1b@szott ígéret... Az b@sz fel. Inkább ku$$ legyen most már. Tényleg elfogyott a türelmem :).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, BJoc írta:

860720470 MT 
Tessék, tőlem más is ránézhet, mert az egész egy vicc... Talán az előzményeket azóta már törölték, mert annyira hosszadalmas kínkeservesség az egész. Tavaly október vége óta vannak meg a 2 szintes kis 12 lakásos épület optikai kiépítéshez az aláírások. Azóta megy a küzdelem. Tavaly 2020 áprilisa óta vannak (a cím témában elírtam "csak" 2020 április) leásva a földkábel behúzására alkalmas vezetőcsövek.

6 órája, BJoc írta:

860720470 MT 
Szia! Ismét kis türelmed kérjük! Felvettük a kapcsolatot területileg illetékes kollégáinkkal. Amint visszajeleznek, megírjuk a választ. ^Kata

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

860720470 MT 
Tessék, tőlem más is ránézhet, mert az egész egy vicc... Talán az előzményeket azóta már törölték, mert annyira hosszadalmas kínkeservesség az egész. Tavaly október vége óta vannak meg a 2 szintes kis 12 lakásos épület optikai kiépítéshez az aláírások. Azóta megy a küzdelem. Tavaly 2020 áprilisa óta vannak (a cím témában elírtam "csak" 2020 április) leásva a földkábel behúzására alkalmas vezetőcsövek.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BJoc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos azonosító hiányában csak általánosságban tudunk válaszolni, de ha elküldöd privát üzenetben az ellenőrzéshez szükséges adatokat, szívesen ellenőrizzük, hogy hol akadt el a folyamat és igyekszünk segíteni. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Mindig le van maradva a cég... Egyszerüen nem akarnak dolgozni... Az elmaradt, javított, szerződés határidelyét jelentősen túllépő helyzetekben sincs elsőbbség. Tipikus magyar mentalitás, semmi rendszer, majd ami jön, ha esetleg előkerül az a papír az aljáról, mert Marikanéninek úgy van kedve dobálni... Tényleg nevetséges ez a cég, nincs már türelem... és ha nem lesz bármilyen kárétérítés én továbbra is egy szennynek fogom látni ezt a céget, hiába adok nekik pénzt. Elnézést..., de ki lett vívva ez a helyzet. Katasztrofális Magyarországon bárminemű Információ technológiai előfizetést könnyen lerendezni a k1b@sz0tt Budapesten kívül... Ennyi az ország, egy jó nagy BP!!!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BJoc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

A rendszer készen van, le lett adva 10-11 napja. Jövő hét nekem most nem lesz jó... 

Üdv,

Jocó

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Jelen esetben nem hibajavításról  van szó, hanem a végpontok működéséhez (bekötéséhez) szükséges feladatok elvégzéséről, a felszálló hálózat megépítéséről. Bízunk benne, hogy most már nem kell sokat várni rá. Ha privát üzenetben megírod az MT azonosítódat, szívesen leellenőrizzük a konkrétumokat. ^Andrea

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én több mobiltelefont bisztos hogy nem veszek többet a cégüktől. Ezerszer meggondolom most már azt is, hogy ha meglesz a szolgáltatás, talán inkább a D1G1 mellett döntök majd, ez már elképzelhetetlenül nevetséges, ami itt történik. Mondhatni undorító, elegem van az "elnézést"-ből, most már több kell, mint egy sz@ros elnézést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ilyen esetben mit lehet kérni kárpótlásnak? Azért csak egy 3,5 hónapig elhúzott "javítás". Erre számítsak majd az élő Magenta1 előfizetésem alatt bekövetkezett hibák kijavításánál is? Megvárjuk a 4. hónapot is, hogy a mobil előfizetésem -30% kedvezmény nélkül kerüljön kiszámlázásra? Undorító... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most