yandelus Posztolva ekkor: 2021. szeptember 21. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. szeptember 21. Sziasztok! Gondoltam hogy rendelek majd egy konzolt részletre, viszont a weblap nem adja be a részletvásárlási lehetőséget a konzoloknál. Ez miért van? Megszűnt ez a lehetőség, vagy mi történt? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. szeptember 22. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 22. Szia @yandelusJogszabály változás miatt 2021. szeptember 16-tól megváltozott a 2 éves hűségidővel, részletre értékesíthető termékek köre. A jelzett dátumtól játékkonzol már nem vásárolható meg részletre 2 éves hűségidővel; kizárólag egy összegben vásárolható meg online rendelés esetén. Amennyiben részletre szeretnéd megvásárolni a konzolt, arra már csak személyesen Telekom üzletben (https://bit.ly/1Wz2Ye3) van lehetőséged, 10 havi részletfizetési opcióval. Szíves megértésedet kérjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 yandelus Posztolva: 2021. szeptember 22. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. szeptember 22. Hát ez elég kár. Még a 10 havi sem lenne baj, de látva a konzolhelyzetet, mire az ember odaér, hogy megvenné, addigra elviszik online. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
yandelus
Sziasztok!
Gondoltam hogy rendelek majd egy konzolt részletre, viszont a weblap nem adja be a részletvásárlási lehetőséget a konzoloknál. Ez miért van? Megszűnt ez a lehetőség, vagy mi történt?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.