Kérdés

Sziasztok!

Gondoltam hogy rendelek majd egy konzolt részletre, viszont a weblap nem adja be a részletvásárlási lehetőséget a konzoloknál. Ez miért van? Megszűnt ez a lehetőség, vagy mi történt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Hát ez elég kár. 

Még a 10 havi sem lenne baj, de látva a konzolhelyzetet, mire az ember odaér, hogy megvenné, addigra elviszik online.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @yandelus

Jogszabály változás miatt 2021. szeptember 16-tól megváltozott a 2 éves hűségidővel, részletre értékesíthető termékek köre. A jelzett dátumtól játékkonzol már nem vásárolható meg részletre 2 éves hűségidővel; kizárólag egy összegben vásárolható meg online rendelés esetén. Amennyiben részletre szeretnéd megvásárolni a konzolt, arra már csak személyesen Telekom üzletben (https://bit.ly/1Wz2Ye3) van lehetőséged, 10 havi részletfizetési opcióval. Szíves megértésedet kérjük! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most