A fent említett routeremmel, ami kb 1 éve lett beszerelve, jó néhány hete problémát okoz, mert 10-20 szor/naponta, 1-10 percet kikapcsolja vagy a 2.4GHz, vagy a 5GHz vagy mindkét WiFi sávot. Ez nagyon kellemetlen.
A WiFi LED-ek rendesen pillognak, vagy néha nese
A "Management" > "Event Viewer"-ben semmi üzenet a WiFi-vel kapcsolatban, de mégis mindíg sok hibák vannak (kernel.warn, deamon.warn, deamon.err ).
Azért vagyok bistos hogy az FGA2233 WiFi-vel van baj, mert a LAN Port-ba egy ASUS RT-AC66U routert kapcsoltam, és itten minden nagyon jól müv.ködik, úgy a 2.4 mint a 5GHz sáv. Itten látom ha valami baj van a WiFivel, ha automatikusan inicializálva lett, minden clientent, stb.stb.
Sajnos ez a digitális elosztó egy szegény elosztó, nincsennek LED-ek az RJ-45 el bekapcsolt gépek ellenörisésére, nem lehet sheduled standby-ba tenni (na de mégis van az Enable/Disable all LEDs), a beállítások elég szegények, Monitoring client nem lát minden bekapcsolt gépet a sávokban.
Ha valakinek volt egy ilyen problémája és egy megoldása elöre köszi. Még várok itt pár napot, mielött a Telekomhoz fordulok.
Kérdés
Dönci8771
A fent említett routeremmel, ami kb 1 éve lett beszerelve, jó néhány hete problémát okoz, mert 10-20 szor/naponta, 1-10 percet kikapcsolja vagy a 2.4GHz, vagy a 5GHz vagy mindkét WiFi sávot. Ez nagyon kellemetlen.
A WiFi LED-ek rendesen pillognak, vagy néha nese
A "Management" > "Event Viewer"-ben semmi üzenet a WiFi-vel kapcsolatban, de mégis mindíg sok hibák vannak (kernel.warn, deamon.warn, deamon.err ).
Azért vagyok bistos hogy az FGA2233 WiFi-vel van baj, mert a LAN Port-ba egy ASUS RT-AC66U routert kapcsoltam, és itten minden nagyon jól müv.ködik, úgy a 2.4 mint a 5GHz sáv. Itten látom ha valami baj van a WiFivel, ha automatikusan inicializálva lett, minden clientent, stb.stb.
Sajnos ez a digitális elosztó egy szegény elosztó, nincsennek LED-ek az RJ-45 el bekapcsolt gépek ellenörisésére, nem lehet sheduled standby-ba tenni (na de mégis van az Enable/Disable all LEDs), a beállítások elég szegények, Monitoring client nem lát minden bekapcsolt gépet a sávokban.
Ha valakinek volt egy ilyen problémája és egy megoldása elöre köszi. Még várok itt pár napot, mielött a Telekomhoz fordulok.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Dönci8771Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.