Ugrás a tartalomhoz
  • 0

VOLTE


adam1400

Kérdés

13 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Egy kérdéssel kapcsolódnék a témához. Xiaomi Redmi Note 10 telefonomon be van kapcsolva a szolgáltatás. Szerettem volna aktiválni a 1414-en SMS-ben, de azt kaptam hogy nem vagyok jogosult. A Telekom honlapján nem láttam korlátozó tényezőt, a telefon és a SIM kártya is alkalmas. Mi lehet az ok, esetleg csak bizonyos csomagok felett jár?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
3 órája, OldMike írta:

Egy kérdéssel kapcsolódnék a témához. Xiaomi Redmi Note 10 telefonomon be van kapcsolva a szolgáltatás. Szerettem volna aktiválni a 1414-en SMS-ben, de azt kaptam hogy nem vagyok jogosult. A Telekom honlapján nem láttam korlátozó tényezőt, a telefon és a SIM kártya is alkalmas. Mi lehet az ok, esetleg csak bizonyos csomagok felett jár?

Szia @OldMike!  Lehetséges, hogy olyan kiegészítő opció aktív az előfizetésen, mely miatt nem aktiválható a VoLTE opció vagy jelszóval védett az előfizetés. Ez utóbbi esetben az SMS aktiváló kód után fel kell tüntetni a szerződés jelszót, például +4GHANG 12345.

Ha a továbbra sem sikerül az aktiválás, kérjük, a Telekom chaten http://www.telekom.hu/chat vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Lehetséges, hogy olyan kiegészítő opció aktív az előfizetésen, mely miatt nem aktiválható a VoLTE opció vagy jelszóval védett az előfizetés. Ez utóbbi esetben az SMS aktiváló kód után fel kell tüntetni a szerződés jelszót, például +4GHANG 12345.

Köszönöm a választ. A dokumentumokban nem találtam semmi olyat, ami jelszavas védettségre utalna. Igazából nem is tudom, hogy mit és hol kellene keresnem. Mobil S előfizetésem van (2020-ban lett erre váltva a korábbi előfizetés), és ehhez Net 4GB 2020 mobilnet van még.

Próbálom majd Chat lehetőséget is, de egyelőre még nem sikerült találkoznom vele.

Esetleg egy privátban küldendő MT azonosító nem lehetne egy következő lépés?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 11. 19. at 21:15, OldMike írta:

 

Próbálom majd Chat lehetőséget is, de egyelőre még nem sikerült találkoznom vele.

 

Csak jelezném, hogy a chat továbbra sem jött össze, viszont a 1414-en egy ügyintéző minden további nélkül bekapcsolta a 4G hangot. Sajnos az nem derült ki, hogy az SMS ügyintézéskor miért kaptam azt a választ, hogy erre a jelenlegi előfizetésemmel nem vagyok jogosult. Megjegyezném, hogy SMS-ben az eseti mobilnet növelésre is ugyanezt a választ kaptam, de a 1414-en ezt még Vanda is el tudta intézni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
1 órája, OldMike írta:

Csak jelezném, hogy a chat továbbra sem jött össze, viszont a 1414-en egy ügyintéző minden további nélkül bekapcsolta a 4G hangot. Sajnos az nem derült ki, hogy az SMS ügyintézéskor miért kaptam azt a választ, hogy erre a jelenlegi előfizetésemmel nem vagyok jogosult. Megjegyezném, hogy SMS-ben az eseti mobilnet növelésre is ugyanezt a választ kaptam, de a 1414-en ezt még Vanda is el tudta intézni.

Szia @OldMike !
Elnézésed kérjük, hogy csak most válaszolunk. Örülünk, hogy sikerült bekapcsolni a kért szolgáltatást. A korábbi üzenetben említett előfizetői jelszó, illetve az előfizetés jelszavas védelme külön nem kerül dokumentálásra.
Ha privát üzenetben megírod itt nekünk az előfizetés mobil telefonszámát természetesen ellenőrizzük az előfizetést, hogy miért nem sikerülhetett az SMS aktiválás. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 11. 24. at 18:09, OldMike írta:

Küldtem üzenetet.

Sikerült bekapcsoltatni a 4G hangot, de sajnos mégsem működik. Arra gyanakszom, hogy a Xiaomi Redmi Note 10 telefonom nem támogatott. Megnéztem a honlapon a támogatott eszközöket. Augusztusi frissességű listán csak néhány, régebbi Xiaomi modell támogatott:  Xiaomi: ▪ Xiaomi Mi 9 Lite ▪ Xiaomi Mi 9 SE ▪ Xiaomi Mi Note 10 ▪ Xiaomi Redmi 7A ▪ Xiaomi Redmi Note 8T. (a listáról másoltam)

Ez valóban így van? Így esély sincs rá, hogy bármikor is használni tudnám a szolgáltatást, legfeljebb ha jelentősen túlárazott Samsung telefont vennék?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
1 órája, OldMike írta:

Sikerült bekapcsoltatni a 4G hangot, de sajnos mégsem működik. Arra gyanakszom, hogy a Xiaomi Redmi Note 10 telefonom nem támogatott. Megnéztem a honlapon a támogatott eszközöket. Augusztusi frissességű listán csak néhány, régebbi Xiaomi modell támogatott:  Xiaomi: ▪ Xiaomi Mi 9 Lite ▪ Xiaomi Mi 9 SE ▪ Xiaomi Mi Note 10 ▪ Xiaomi Redmi 7A ▪ Xiaomi Redmi Note 8T. (a listáról másoltam)

Ez valóban így van? Így esély sincs rá, hogy bármikor is használni tudnám a szolgáltatást, legfeljebb ha jelentősen túlárazott Samsung telefont vennék?

Szia! 

A Xiaomi használati útmutatója alapján a készüléked képes a volte kezelésre. 

Ide kattintva találod meg a Redmi Note 10 útmutatóját, ahol feltüntetésre került a volte funkció. Amennyiben nem működik nálad, lehet ki kéne vizsgáltatni a készüléket gyártói szervizzel. ^Barna

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...