NTKrisztián Posztolva ekkor: 2022. június 28. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2022. június 28. Üdv. A lejátszás sikertelen. E:3060 kóddal nem tudok egyetlen csatornát sem nézni PC-n. Mi a nem jója? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 VIP Dave Posztolva: 2022. augusztus 10. VIP Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. augusztus 10. Szia! A hibakódot én sem ismerem, de a reklámblokkoló inaktiválása még sok mindenen segíthet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. június 28. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. június 28. Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sokadikuser Posztolva: 2022. július 17. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. július 17. Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta: Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Lehetne valami bővebb támpont is, mert ez így a "nesze semmi, fogd meg jól" kategória. Nálam is ugyan ez a szűkszavú hibaüzenet, és csak annyi változás volt a gépemen, h a Chrome újra lett telepítve., előtte ment. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. július 18. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. július 18. Sziasztok! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A bejelentéseket egyenként és egyedi hibaként tudjuk továbbítani szakértőink felé. Ehhez, a következő adatokra van szükségünk, privát üzenetben: •Telekom fiók e-mail cím, ami egyenlő a TV GO bejelentkezéshez használt címmel, •az otthoni szolgáltatás MT azonosítója, •az internet kapcsolat típusa (pl. Telekom vezetékes, Wi-Fi, vagy mobilinternet) •az op.rendszer verziója, böngésző típusa, verziója •valamint, kapcsolattartásra alkalmas mobil elérhetőség. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 MaximGlory Posztolva: 2022. szeptember 6. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Sziasztok! Nálam is ugyanez volt, mivel csak ezt a sovány fórumot találtam, gondoltam megírom mire jutottam. Röviden: Jó eséllyel Linuxon nem fog menni a TV GO a DRM (https://hu.wikipedia.org/wiki/Digitális_jogok_kezelése) miatt. Egyébként igazuk van a válasszal, mert nincs a támogatott operácós rendszerek listájában sem a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél. Ha nyomsz egy F12-t, a network tabon látszik, hogy "403 Forbidden" jön a tv3cloud.com-ról a wv_getlicense kérésre. Először azt gondoltam, hogy ha a böngésző spoofolja az oprendszert és azt hazudja, hogy Windows, az elég. Viszont a használt Widevine nevű DRM megoldás elküldi a payloadban, hogy "platform_name: Linux". Rákerestem a Widevine-ra és úgy tűnik, hogy a szolgáltatóknak nem a lista elején van, hogy a Linuxos verziót is tudják kezelni. Megoldás lehet, hogy csinálsz egy Windows virtuális gépet a Linuxon és azon nézed. (Ha Windows, ott is be kell legyen kapcsolva a böngésző beállításokban a DRM opció, különben ott sem fog menni a lejátszás.) Talán a Telekom egyszer felveszi a Linuxot is a támogatott oprendszerek közé, de addig legalább lehetne egy felhasználóbarátabb hibaüzenet, ami elmondja mi a konkrét probléma és nem kellene fórumokat bújni. G Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 JJocó Posztolva: 2022. július 3. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. július 3. Sajnos nálam is ugyan ez a helyzet. Töröltem a sütiket, frissítettem az oldalt, újraindítottam a gépet, de sajnos semmi nem változott. A lejátszás sikertelen. E:3060 Ubuntu 20.10 Chrome v103 és Firefox v102 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 NTKrisztián Posztolva: 2022. szeptember 6. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Köszönöm, egész kimerítő választ adtál. A szolgáltató még keresi a hiba okát :-) , eddig még nem kaptam tőlük semmi választ. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 JJocó Posztolva: 2022. szeptember 6. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Kedves MaximGlory! Sajnos én is hasonlóra jutottam mint amit leírtál. Várunk és egyszer majd talán megoldják, hogy Linuxon is működjön... Virtuális gépen is gondolkoztam, de inkább néztem telefonon, az gyorsabb volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 User Posztolva: 2022. december 20. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. december 20. Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta: Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 21. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. december 21. 8 órája, User írta: Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...) Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 User Posztolva: 2022. december 28. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. december 28. Ekkor: 2022. 12. 21. at 8:21, Telekom szakértő írta: Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval... Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 29. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. december 29. 12 órája, User írta: Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval... Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye. Szia! Jelenleg számítógépen, laptopon a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Támogatott operációs rendszerek: Android 8.0 vagy újabb iOS 11.0 vagy újabb Operációs rendszer: Microsoft Windows 10 vagy újabb Processzor (CPU): Intel Core i3 (1.5+ GHz) Memória (RAM): minimum 4 GB Videokártya: Directx 9 kezelésére képes videokártya (minimum 64 MB grafikus memória), WebGL képességgel, WebGL képesség aktívált állapotban kell legyen Minimum felbontás: 1280 x 720 DPI Javasolt böngészők: Chrome v80.0.3978 Edge v88.0.705.18+ Mozilla Firefox v72.0+ Operációs rendszer: Mac OS 10.13 vagy újabb verzió Processzor (CPU) vagy gép típus: Intel i386 alapú Mac (Core i3 1.5GHz +) MacBook Pro MacBook Air Memória (RAM): minimum 4 GB Támogatott böngészők: Chrome v80.0.3978 Safari v13.1.2+ Mozilla Firefox v72.0+ ^Timi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
NTKrisztián
Üdv.
A lejátszás sikertelen. E:3060
kóddal nem tudok egyetlen csatornát sem nézni PC-n.
Mi a nem jója?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.