NTKrisztián Posztolva ekkor: 2022. június 28. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. június 28. Üdv. A lejátszás sikertelen. E:3060 kóddal nem tudok egyetlen csatornát sem nézni PC-n. Mi a nem jója? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. június 28. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. június 28. Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 JJocó Posztolva: 2022. július 3. Megosztás Posztolva: 2022. július 3. Sajnos nálam is ugyan ez a helyzet. Töröltem a sütiket, frissítettem az oldalt, újraindítottam a gépet, de sajnos semmi nem változott. A lejátszás sikertelen. E:3060 Ubuntu 20.10 Chrome v103 és Firefox v102 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sokadikuser Posztolva: 2022. július 17. Megosztás Posztolva: 2022. július 17. Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta: Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Lehetne valami bővebb támpont is, mert ez így a "nesze semmi, fogd meg jól" kategória. Nálam is ugyan ez a szűkszavú hibaüzenet, és csak annyi változás volt a gépemen, h a Chrome újra lett telepítve., előtte ment. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. július 18. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. július 18. Sziasztok! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A bejelentéseket egyenként és egyedi hibaként tudjuk továbbítani szakértőink felé. Ehhez, a következő adatokra van szükségünk, privát üzenetben: •Telekom fiók e-mail cím, ami egyenlő a TV GO bejelentkezéshez használt címmel, •az otthoni szolgáltatás MT azonosítója, •az internet kapcsolat típusa (pl. Telekom vezetékes, Wi-Fi, vagy mobilinternet) •az op.rendszer verziója, böngésző típusa, verziója •valamint, kapcsolattartásra alkalmas mobil elérhetőség. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 VIP Dave Posztolva: 2022. augusztus 10. VIP Megosztás Posztolva: 2022. augusztus 10. Szia! A hibakódot én sem ismerem, de a reklámblokkoló inaktiválása még sok mindenen segíthet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 MaximGlory Posztolva: 2022. szeptember 6. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Sziasztok! Nálam is ugyanez volt, mivel csak ezt a sovány fórumot találtam, gondoltam megírom mire jutottam. Röviden: Jó eséllyel Linuxon nem fog menni a TV GO a DRM (https://hu.wikipedia.org/wiki/Digitális_jogok_kezelése) miatt. Egyébként igazuk van a válasszal, mert nincs a támogatott operácós rendszerek listájában sem a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél. Ha nyomsz egy F12-t, a network tabon látszik, hogy "403 Forbidden" jön a tv3cloud.com-ról a wv_getlicense kérésre. Először azt gondoltam, hogy ha a böngésző spoofolja az oprendszert és azt hazudja, hogy Windows, az elég. Viszont a használt Widevine nevű DRM megoldás elküldi a payloadban, hogy "platform_name: Linux". Rákerestem a Widevine-ra és úgy tűnik, hogy a szolgáltatóknak nem a lista elején van, hogy a Linuxos verziót is tudják kezelni. Megoldás lehet, hogy csinálsz egy Windows virtuális gépet a Linuxon és azon nézed. (Ha Windows, ott is be kell legyen kapcsolva a böngésző beállításokban a DRM opció, különben ott sem fog menni a lejátszás.) Talán a Telekom egyszer felveszi a Linuxot is a támogatott oprendszerek közé, de addig legalább lehetne egy felhasználóbarátabb hibaüzenet, ami elmondja mi a konkrét probléma és nem kellene fórumokat bújni. G Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 NTKrisztián Posztolva: 2022. szeptember 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Köszönöm, egész kimerítő választ adtál. A szolgáltató még keresi a hiba okát :-) , eddig még nem kaptam tőlük semmi választ. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 JJocó Posztolva: 2022. szeptember 6. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Kedves MaximGlory! Sajnos én is hasonlóra jutottam mint amit leírtál. Várunk és egyszer majd talán megoldják, hogy Linuxon is működjön... Virtuális gépen is gondolkoztam, de inkább néztem telefonon, az gyorsabb volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 User Posztolva: 2022. december 20. Megosztás Posztolva: 2022. december 20. Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta: Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 21. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 21. 8 órája, User írta: Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...) Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 User Posztolva: 2022. december 28. Megosztás Posztolva: 2022. december 28. Ekkor: 2022. 12. 21. at 8:21, Telekom szakértő írta: Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval... Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 29. 12 órája, User írta: Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval... Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye. Szia! Jelenleg számítógépen, laptopon a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Támogatott operációs rendszerek: Android 8.0 vagy újabb iOS 11.0 vagy újabb Operációs rendszer: Microsoft Windows 10 vagy újabb Processzor (CPU): Intel Core i3 (1.5+ GHz) Memória (RAM): minimum 4 GB Videokártya: Directx 9 kezelésére képes videokártya (minimum 64 MB grafikus memória), WebGL képességgel, WebGL képesség aktívált állapotban kell legyen Minimum felbontás: 1280 x 720 DPI Javasolt böngészők: Chrome v80.0.3978 Edge v88.0.705.18+ Mozilla Firefox v72.0+ Operációs rendszer: Mac OS 10.13 vagy újabb verzió Processzor (CPU) vagy gép típus: Intel i386 alapú Mac (Core i3 1.5GHz +) MacBook Pro MacBook Air Memória (RAM): minimum 4 GB Támogatott böngészők: Chrome v80.0.3978 Safari v13.1.2+ Mozilla Firefox v72.0+ ^Timi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 megoldas Posztolva: október 20. Megosztás Posztolva: október 20. 32 bites bongeszo kell hozza!! a 64-es nem jo,,, Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 megoldas Posztolva: október 20. Megosztás Posztolva: október 20. firefox (32-bit) http://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/115.16.1esr/win32/en-US/Firefox Setup 115.16.1esr.exe Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kapás Posztolva: november 5. Megosztás Posztolva: november 5. Ekkor: 2022. 07. 17. at 21:46, sokadikuser írta: Lehetne valami bővebb támpont is, mert ez így a "nesze semmi, fogd meg jól" kategória. Nálam is ugyan ez a szűkszavú hibaüzenet, és csak annyi változás volt a gépemen, h a Chrome újra lett telepítve., előtte ment. Este néztem és kikapcsoltam ,majd reggel be kapcsolásnál már ezt a hibát írta ki . coocokat töröltem, kiléptem majd be léptem, gépet újra inditottam. és semmi változás Ügyfélszolgálat : rakjam újra a Chromot, ha nem változik újra a Wint, Azt nem tudta megmondani ,hogy mi a baj bár saját hibakódjuk, vagyis tudnia kénne ,hogy mi a baja. talán új videókártya,új alaplap, új ram , ? nem tudja de én vagyok a ***** hozzá ,hogy nem mükődik itt, mert neki müködik ott! vagyis nálam van a hiba ,de mi a hiba azt nem tudja! t. Telekom várom a hibakod magyarázatát ,mit kell cserélni ,hogy tudjam nézni ? lenne pár gondolatom de nem biztos hogy az őnőknek jó! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Isti77 Posztolva: Hétfő 20:52 Megosztás Posztolva: Hétfő 20:52 (szerkesztve) Kedves Ügyfélszolgálat! Sajnos édesanyámnál is előjött a kommentben jelzett probléma, és nem találok rá semmiféle megoldást. Az online TV funkció egyik napról a másikra mondta be nála az unalmast. Már megpróbáltam törölni az előzményeket, cookie-kat, minden ilyenkor szükséges lépést elvégeztem. Továbbra sincs eredmény. Ahogy látom, ez másnál is probléma. Kérném önöket a probléma mihamarabbi elhárítására! Fontosabb adatok: - Windows 8.1 (nem, nem fogok neki windows 10-et telepíteni egy ilyen hiba miatt ). Egyik pillanatról a másikra ment gallyra neki a lejátszó, ezért indokolatlan lenne a windows verzióra hivatkozni. - google chrome - edge-ből kipróbálva az appot E:2006-os error kódot kapok. Erre egy másik support bejegyzésük a fentebb taglalt lépéseket javasolta (cookie törlés, stb) Üdvözlettel, István Szerkesztve ekkor: Hétfő 21:00 Szerkesztő: Isti77 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Kedd 09:06 Telekom Megosztás Posztolva: Kedd 09:06 Szia István! A fentiek mellett még a reklámblokkoló kikapcsolását érdemes megpróbálni ha van ilyen. Ha nincs, vagy nem segít a lépés, akkor a fenti infók mellett kérjük, privátan még az alábbi adatokat írd meg nekünk és rögzítünk egy hibabejelentést: - Az előfizető neve - Egy elérhetőségi telefonszám (lehet akár a tiéd is) - Ha otthoni szolgáltatás mellett használod a Telekom TV GO-t, akkor az MT ügyfél-azonosító - A TV GO-ra történő belépéshez használt belépési azonosító - A használt böngészők verziószámai Illetve az átláthatóság kedvéért megköszönjük ha az itt leírt adatokat a privát üzenetedbe is bemásolod, hogy minden meglegyen egyben is. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
NTKrisztián
Üdv.
A lejátszás sikertelen. E:3060
kóddal nem tudok egyetlen csatornát sem nézni PC-n.
Mi a nem jója?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
17 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.