Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A lejátszás sikertelen. E:3060


NTKrisztián

Kérdés

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta:

Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea

Lehetne valami bővebb támpont is, mert ez így a "nesze semmi, fogd meg jól" kategória. Nálam is ugyan ez a szűkszavú hibaüzenet, és csak annyi változás volt a gépemen, h a Chrome újra lett telepítve., előtte ment.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Sziasztok!

Sajnáljuk a kellemetlenséget! A bejelentéseket egyenként és egyedi hibaként tudjuk továbbítani szakértőink felé.

Ehhez, a következő adatokra van szükségünk, privát üzenetben:

•Telekom fiók e-mail cím, ami egyenlő a TV GO bejelentkezéshez használt címmel,

•az otthoni szolgáltatás MT azonosítója,

•az internet kapcsolat típusa (pl. Telekom vezetékes, Wi-Fi, vagy mobilinternet)

•az op.rendszer verziója,  böngésző típusa, verziója

•valamint, kapcsolattartásra alkalmas mobil elérhetőség. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

Nálam is ugyanez volt, mivel csak ezt a sovány fórumot találtam, gondoltam megírom mire jutottam.

Röviden: Jó eséllyel Linuxon nem fog menni a TV GO a DRM (https://hu.wikipedia.org/wiki/Digitális_jogok_kezelése) miatt.
Egyébként igazuk van a válasszal, mert nincs a támogatott operácós rendszerek listájában sem a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél.

Ha nyomsz egy F12-t, a network tabon látszik, hogy "403 Forbidden" jön a tv3cloud.com-ról a wv_getlicense kérésre. Először azt gondoltam, hogy ha a böngésző spoofolja az oprendszert és azt hazudja, hogy Windows, az elég. Viszont a használt Widevine nevű DRM megoldás elküldi a payloadban, hogy "platform_name: Linux". Rákerestem a Widevine-ra és úgy tűnik, hogy a szolgáltatóknak nem a lista elején van, hogy a Linuxos verziót is tudják kezelni.

Megoldás lehet, hogy csinálsz egy Windows virtuális gépet a Linuxon és azon nézed. (Ha Windows, ott is be kell legyen kapcsolva a böngésző beállításokban a DRM opció, különben ott sem fog menni a lejátszás.)

Talán a Telekom egyszer felveszi a Linuxot is a támogatott oprendszerek közé, de addig legalább lehetne egy felhasználóbarátabb hibaüzenet, ami elmondja mi a konkrét probléma és nem kellene fórumokat bújni.

G

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 06. 28. at 21:21, Telekom szakértő írta:

Szia! Javasoljuk, töröld a böngészési előzményeket, valamit ellenőrizd le a lejátszást másik böngészőben is. Érdemes a gépet is újraindítani. A https://telekomtvgo.hu linken, a "Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni?" résznél ellenőrizheted le a szükséges feltételeket. ^Andrea

Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
8 órája, User írta:

Nálam Windows tableten ugyan ez a hibaüzenet van mind Chrome, mind Firefox alatt és Edge, vmit IE-nél sem megy, csak ott más hiba üzenet van. Ráadásul úgy, h előtte ment... A javaslatok helyett szerintem a problémát kéne megoldani! (Azt sem gondolnám, h lejátszásnál pl. a Linux op. rendszerrel lenne a gond, már csak azért sem, mert nálam Windows fut, na meg az androidos telefonomon megy, amely szintén Linux alapra épül...)

Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 12. 21. at 8:21, Telekom szakértő írta:

Szia! Mobil eszközökön nem támogatott a böngészős lejátszás, telefonokon és táblagépeken a Telekom TV GO alkalmazás használható erre a célra. Windows mobil eszközökre nincs alkalmazásunk, megfelelő verziójú Android és iOS rendszereken használható az alkalmazás. Megértésedet köszönjük. ^Dániel

Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval...

Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. 

Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
12 órája, User írta:

Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval...

Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről. 

Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye.

Szia!

Jelenleg számítógépen, laptopon a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás.

Támogatott operációs rendszerek:

  • Android 8.0 vagy újabb
  • iOS 11.0 vagy újabb
  • Operációs rendszer: Microsoft Windows 10 vagy újabb
  • Processzor (CPU): Intel Core i3 (1.5+ GHz)
  • Memória (RAM): minimum 4 GB
  • Videokártya: Directx 9 kezelésére képes videokártya (minimum 64 MB grafikus memória), WebGL képességgel, WebGL képesség aktívált állapotban kell legyen
  • Minimum felbontás: 1280 x 720 DPI
  • Javasolt böngészők:
    • Chrome v80.0.3978
    • Edge v88.0.705.18+
    • Mozilla Firefox v72.0+
  • Operációs rendszer: Mac OS 10.13 vagy újabb verzió
  • Processzor (CPU) vagy gép típus:
    • Intel i386 alapú Mac (Core i3 1.5GHz +)
    • MacBook Pro
    • MacBook Air
    • Memória (RAM): minimum 4 GB
  • Támogatott böngészők:
    • Chrome v80.0.3978
    • Safari v13.1.2+
    • Mozilla Firefox v72.0+

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 07. 17. at 21:46, sokadikuser írta:

Lehetne valami bővebb támpont is, mert ez így a "nesze semmi, fogd meg jól" kategória. Nálam is ugyan ez a szűkszavú hibaüzenet, és csak annyi változás volt a gépemen, h a Chrome újra lett telepítve., előtte ment.

Este néztem és kikapcsoltam ,majd reggel be kapcsolásnál már ezt a hibát írta ki . coocokat töröltem, kiléptem majd be léptem, gépet újra inditottam. és semmi változás 

Ügyfélszolgálat : rakjam újra a Chromot, ha nem változik újra a Wint,  Azt nem tudta megmondani ,hogy mi a baj bár saját hibakódjuk, vagyis tudnia kénne ,hogy mi a baja. talán új videókártya,új alaplap, új ram , ? 

nem tudja de én vagyok a  ***** hozzá ,hogy nem mükődik itt, mert neki müködik ott! vagyis nálam van a hiba ,de mi a hiba azt nem tudja!  
t. Telekom várom a hibakod magyarázatát ,mit kell cserélni ,hogy tudjam nézni ? lenne pár gondolatom de nem biztos hogy az őnőknek jó! 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Ügyfélszolgálat!

Sajnos édesanyámnál is előjött a kommentben jelzett probléma, és nem találok rá semmiféle megoldást. 

Az online TV funkció egyik napról a másikra mondta be nála az unalmast. Már megpróbáltam törölni az előzményeket, cookie-kat, minden ilyenkor szükséges lépést elvégeztem. Továbbra sincs eredmény. 

Ahogy látom, ez másnál is probléma. 

Kérném önöket a probléma mihamarabbi elhárítására!

Fontosabb adatok:

- Windows 8.1 (nem, nem fogok neki windows 10-et telepíteni egy ilyen hiba miatt :) ). Egyik pillanatról a másikra ment gallyra neki a lejátszó, ezért indokolatlan lenne a windows verzióra hivatkozni.

- google chrome

- edge-ből kipróbálva az appot E:2006-os error kódot kapok. Erre egy másik support bejegyzésük a fentebb taglalt lépéseket javasolta (cookie törlés, stb)

 

Üdvözlettel, 

István

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Isti77
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia István! 
A fentiek mellett még a reklámblokkoló kikapcsolását érdemes megpróbálni ha van ilyen.
Ha nincs, vagy nem segít a lépés, akkor a fenti infók mellett kérjük, privátan még az alábbi adatokat írd meg nekünk és rögzítünk egy hibabejelentést:
- Az előfizető neve
- Egy elérhetőségi telefonszám (lehet akár a tiéd is)
- Ha otthoni szolgáltatás mellett használod a Telekom TV GO-t, akkor az MT ügyfél-azonosító
- A TV GO-ra történő belépéshez használt belépési azonosító
- A használt böngészők verziószámai

Illetve az átláthatóság kedvéért megköszönjük ha az itt leírt adatokat a privát üzenetedbe is bemásolod, hogy minden meglegyen egyben is. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...