Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Set top box szoftver visszaállítás


Xenius

Kérdés

Sziasztok,

Egy kérdésem, kérésem lenne felétek. A set top box szoftvert hogy lehet visszaállítani? Sajnos egy 2-3 hónapja elrontották a fejlesztők (kérlek továbbítsátok feléjük)

Az új szoftver óta folyamatosan lefagy, nehezen indul el. Sokszor teljesen használhatatlan, tele van kisebb és nagyobb bugokkal is (megvan nyitva a csatornaválasztó, nyomsz egy visszát és kidob a főmenübe, máskor pedig szépen működik és ha visszát nyomsz akkor simán a TV adásra visszalép (eltűnik a csatornainfo) így kellene alapból is működnie)

Roppant zavaró, kérlek javítsátok vagy tegyétek vissza a régi verziót mert az legalább jól működött. Vicc, hogy 1000mbps internetkapcsolat mellett 2-5 perc mire elindul az adás, sokszor fekete képernyőnél megakad és újra meg újra kapcsolhatod ki-be. Két boxot használunk, mind a kettő rossz lett a frissítés után így nem gondolnám hogy hardveres probléma van. TVGO esetén is rendszeresek ezek a hibák.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Xenius
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2022. 11. 21. at 18:13, Xenius írta:

Sziasztok,

Egy kérdésem, kérésem lenne felétek. A set top box szoftvert hogy lehet visszaállítani? Sajnos egy 2-3 hónapja elrontották a fejlesztők (kérlek továbbítsátok feléjük)

Az új szoftver óta folyamatosan lefagy, nehezen indul el. Sokszor teljesen használhatatlan, tele van kisebb és nagyobb bugokkal is (megvan nyitva a csatornaválasztó, nyomsz egy visszát és kidob a főmenübe, máskor pedig szépen működik és ha visszát nyomsz akkor simán a TV adásra visszalép (eltűnik a csatornainfo) így kellene alapból is működnie)

Roppant zavaró, kérlek javítsátok vagy tegyétek vissza a régi verziót mert az legalább jól működött. Vicc, hogy 1000mbps internetkapcsolat mellett 2-5 perc mire elindul az adás, sokszor fekete képernyőnél megakad és újra meg újra kapcsolhatod ki-be. Két boxot használunk, mind a kettő rossz lett a frissítés után így nem gondolnám hogy hardveres probléma van. TVGO esetén is rendszeresek ezek a hibák.

Szia , én is ezzel a hibával küzdök, és nekem is 2 box van, az én  boxom még a felbontást sem jol kezeli, folyamatosan 480-ra áll, van 3 HDMI bementem, cseréltem HD kábelt is és sehogy sem jó... mindig 2x kapcsolom be az én szobámban a dekódert :D:D 

 

SZÓVAL SZÓLUNK KEDVES FEJLESZTŐ BARÁTAINKNAK HOGY CSINÁLJATOK VMIT MERT EZ IGY KUKA.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok! A régebbi szoftvert visszaállítani nem lehetséges, mivel nem megfelelő működést eredményezne a jelenlegitől is. A smart box-ok wifi-vel vagy UTP kábellel vannak csatlakoztatva a modemhez? Amennyiben wifi, érdemes lesz kábeles összeköttetés használata és a kapcsolatot kikapcsolni, így stabilabb felhasználást fogtok tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! A régebbi szoftvert visszaállítani nem lehetséges, mivel nem megfelelő működést eredményezne a jelenlegitől is. A smart box-ok wifi-vel vagy UTP kábellel vannak csatlakoztatva a modemhez? Amennyiben wifi, érdemes lesz kábeles összeköttetés használata és a kapcsolatot kikapcsolni, így stabilabb felhasználást fogtok tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

Kábelen is ez a helyzet, alapból azon is használom, Wi-Fi letiltva. Frissítés óta így is átáll gyakran a box felbontása 480p-re bekapcsoláskor, van amikor az EDID csupa nullából áll mert a box nem tudja lekérni a TV adatait. Launcher random összeomlik, gyakran kifagy az egész bekapcsolás után, vagy ha a boxot a TV előtt kapcsolom be, meg is áll a karikázásnál.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, patrik.2199 írta:

Kábelen is ez a helyzet, alapból azon is használom, Wi-Fi letiltva. Frissítés óta így is átáll gyakran a box felbontása 480p-re bekapcsoláskor, van amikor az EDID csupa nullából áll mert a box nem tudja lekérni a TV adatait. Launcher random összeomlik, gyakran kifagy az egész bekapcsolás után, vagy ha a boxot a TV előtt kapcsolom be, meg is áll a karikázásnál.

uuuristen de ugyanez a problémám.. én meg már azt hittem hogy a tvm sz@r.. :( 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello!

 

Kb 1 hete jött nekünk is  frissítés. Ugyan az a hiba mint nálatok. Kábelen megy. Telekom szerinte ez normális , hogy kb 2-3perc kell hogy betöltsön az adás. Csatornát váltok akkor is lassú.  Van megoldástok azóta? A díjak emelésén kívül csak a minőség esik, ahogy látom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ugyan ez a problémám. Már jelezni akartam feléjük, de enyhén szólva tele a hócipőm, hogy egy Vanda nevű robotnak írjak, vagy diktáljak.

Mi az,hogy frissítés után 2-3 perc a betöltési idő ( teljesen normális szerintük ). Előtte legalább gyors volt. Igen és igen, minden nélkül a főmenübe, a beállításokhoz vált, a vissza gombbal szintén. 

Nem igaz, hogy még mindig ilyen rossz minőséget szolgáltat a Telekom. 15 éve is problémák voltak az egységeikkel. ( boxokkal ). 

Ennyire használhatatlan, ***** a fejlesztő brigád? Vagy vegyenek normális egységeket.

Az ügyfélszolgálaton megint csak kiidegelnének.

Jogi út nem járható? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...