Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Címlista frissítése


hjozsef

Kérdés

Üdvözlöm!

Online rendeléssel kapcsolatban van kérdésem. Az utcában, ahol lakom mindenütt kiépítették az optikai internet hálózatot. Fizikálisan rendelkezésre áll már tavasz óta az optikai internet. Az utca összes címe aktiválva van, kivéve azt ahol lakom. Voltam személyesen boltban, online chaten, messenger felületen október óta próbálom elérni, hogy a webshopban kijavítsák, és elérhető legyen az optikai net lehetősége. Mindig az a válasz, hogy a területileg illetékesekkel kell egyeztetni. És majd értesítenek. Kérdésem, hogy milyen módon lehet még próbálkozni? A házban bent a kábel, fent vannak a kötődobozok is, a mérést végzőkkel is beszéltem, mondták, aktív, a mérőkocsi is itt volt. 

Köszönöm

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv!

Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. 

Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam
pontosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2022. 12. 29. at 20:38, hjozsef írta:

Üdvözlöm!

Online rendeléssel kapcsolatban van kérdésem. Az utcában, ahol lakom mindenütt kiépítették az optikai internet hálózatot. Fizikálisan rendelkezésre áll már tavasz óta az optikai internet. Az utca összes címe aktiválva van, kivéve azt ahol lakom. Voltam személyesen boltban, online chaten, messenger felületen október óta próbálom elérni, hogy a webshopban kijavítsák, és elérhető legyen az optikai net lehetősége. Mindig az a válasz, hogy a területileg illetékesekkel kell egyeztetni. És majd értesítenek. Kérdésem, hogy milyen módon lehet még próbálkozni? A házban bent a kábel, fent vannak a kötődobozok is, a mérést végzőkkel is beszéltem, mondták, aktív, a mérőkocsi is itt volt. 

Köszönöm

Szia!

Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a pontos címedet, hogy utánanézhessünk.

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
6 órája, szaboadam írta:

Üdv!

Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. 

Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.

Üdv! Legelőször ezen a platformon próbáltam egyeztetni, még októberben, jött is válasz e-mail, hogy türelmemet kérik. Mivel semmilyen jelzés nem jött, utána megpróbáltam a chatfelületet többször is, majd a messenger-en beszéltem ügyintézővel, aki szintén azt írta, hogy egyeztetni szükséges a területi illetékessel. Elkaptam az utcában egy szerelőt is, aki azt mondta, e-mailt kell írni a műszaki kollégáknak. Gyakorlatilag október óta nem történik változás. Emiatt is írtam ide.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...