Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számla!


Törölt_tag1722

Kérdés

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Helló! Olyanban kérném segítségeteket,hogy online rendeltem a tévé készüléket még január végén meg is kaptam.Most viszont már gondok vannak vele garancia papír megvan most visszont a szerviz elvitte,de visszont nincs számlám a vételről.Netes rendelés és részletre.A saját lapon a dokumentumokban sem szerepel erről semi számla többi minden megvan. Olyan kérdésem lenne,ha más is futárral kapta meg a tévé készüléket akkor kapott e a futártól számlát vagy küldtek e ki a T-től számlát külön erről? Az előfizetéses szerződésmódosításon csak a tévé teljes összege van feltüntetve a szerviznek az meg nem jó rendes számla kéne róla. Na ezt most kérnem kell külön vagy elfeljteték? Köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Arra azért ügyelj, hogy ha van készülékre törlesztőd, akkor az a havi díjon felül van és a számlán is külön jelenik meg (legalábbis nekem így van, hogy a számla első fele a szolgáltatás adatait tartalmazza és ott vannak a fizetendő díjak, majd van egy külön "részletfietési értesítés" az esedékes törlesztővel, de ha nem vettél részletre semmit, akkor nincs ilyened)

:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Meg szeretném kérdezni, tudja-e valaki, mi történhetett, hogy a My T-mobile  oldalamon a számlák helyett a következő van felírva  "A belépési szinteden nem engedélyezett a számlák megtekintése'? Nagyon sokat tartózkodom külföldön, csak bankkártyás fizetéssel tudom fizetni a számlákat.

Nem értem, ami eddig működött minek kell megváltoztatni? A T-home oldalát is már több mint egy féléve lehetetlen elérni. Komolyan mondom, platina ide, vagy oda, alig várom hogy leteljen a hűségidő és szolgáltatót váltok. Az nem igaz, hogy egy egyszerű befizetésért, ami eddig simán ment, ennyit kelljen idegeskedni!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam is ugyanez a helyzet mint nálad. Az a számla pdf formátumban nem jelent még meg, holott kaptam már róla értesítőt. Az ügyfélszolgálaton mondták, hogy még nem töltötték fel. Nálam ráadásul még az is bonyolítja a helyzetet, hogy egy múlt hónapban kapott jóváírás miatt nincs befizetendő számlám. Te is az info@tavszamla.hu e-mail címről kaptál értesítést? Csak azt nem értem, hogy miért küld a rendszer ezt, amíg nincs feltöltött számlakép? Ez utóbbit meg is reklamáltam, persze előre várható, mi lesz a válasz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...