Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Androidos telekom tv box saját router mögött


tsongi

Kérdés

Tegnapelőtt volt itt a telekomos teki és sikeresen átállította az optikai modememet, hogy csak modemként működjön és a mögötte lévő routerem kapcsolódjon pppoe-en az internetre. Jelenleg így néz ki valahogy a hálózat:

Technicolor modem -> Deco X50PoE -> TL-SG108PE PoE switch (menedzselhető) -> Deco X50PoE -> D-Link gigabites switch (sajnos ez nem menedzselhető) -> Androidos Telekom TV box.

Mióta át lett állítva a modem azóta nincs TV, ha bekapcsolom a boxot a műsorújságot és úgy átalában az összes netes tartalmat eléri és betölti, de 105-ös hibával nem hajlandó betölteni az iptv streamet.

Amiket eddig próbáltam:

  • a modem WiFijére csatlakoztatni a boxot, feltételezem ezen betöltené az iptv-t, de mivel internet nincs a pppoe passthrough miatt így el sem indul hálózati hibával
  • megpróbáltam dlink switchet megcserélni a második Decoval és a Deco 2. lanjáról direktben működtetni a boxot, ekkor be volt kapcsolva az IPTV bridge mode arra a portra ez hasonló eredménnyel járt mintha a modemhez kapcsolódtam volna

Valakinek van ötlete, hogy hogy lehetne ezt megoldani, vagy esetleg valaki aki már meg is oldotta?

Köszi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves tsongi!

A problémát rögzíteni tudjuk és továbbítani műszaki csoportunknak, akik segítenek megoldani azt. Ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, a kapcsolattartói nevet és mobilszámot.

Várjuk az adatokat privát üzenetben. Köszönjük. ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 perce, Telekom szakértő írta:

Kedves tsongi!

A problémát rögzíteni tudjuk és továbbítani műszaki csoportunknak, akik segítenek megoldani azt. Ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, a kapcsolattartói nevet és mobilszámot.

Várjuk az adatokat privát üzenetben. Köszönjük. ^Zsani

Elküldtem őket. Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! érdeklődni szeretnék, ugye úgy volt hogy Decemberben jön egy frissités a  Smartboxokra, na most  én a mai napig nem kaptam semmit, szeretném kérdezni hogy melyik az utolsó verzió nekem a biztonsági frissités még a tavaly szeptemberi, a kliens pedig 2.1.029

ez a legujabb vagy félre lettem informálva ? :)

köszönöm :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
10 perce, Lacikaaa írta:

Sziasztok! érdeklődni szeretnék, ugye úgy volt hogy Decemberben jön egy frissités a  Smartboxokra, na most  én a mai napig nem kaptam semmit, szeretném kérdezni hogy melyik az utolsó verzió nekem a biztonsági frissités még a tavaly szeptemberi, a kliens pedig 2.1.029

ez a legujabb vagy félre lettem informálva ? :)

köszönöm :) 

Kedves Lacikaaa! 

A legfrissebb kliens verziószám: 2.1.029. Ezt a főmenüben lévő kis fogaskerékre kattintva a Beállítások/Információ menüpontban lehet ellenőrizni. Tavaly több ütemben történt frissítés az android boxokon, így volt, aki csak év végén kapta meg azt.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Kedves Lacikaaa! 

A legfrissebb kliens verziószám: 2.1.029. Ezt a főmenüben lévő kis fogaskerékre kattintva a Beállítások/Információ menüpontban lehet ellenőrizni. Tavaly több ütemben történt frissítés az android boxokon, így volt, aki csak év végén kapta meg azt.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Értem köszönöm :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
23 órája, tsongi írta:

Tegnapelőtt volt itt a telekomos teki és sikeresen átállította az optikai modememet, hogy csak modemként működjön és a mögötte lévő routerem kapcsolódjon pppoe-en az internetre. Jelenleg így néz ki valahogy a hálózat:

Technicolor modem -> Deco X50PoE -> TL-SG108PE PoE switch (menedzselhető) -> Deco X50PoE -> D-Link gigabites switch (sajnos ez nem menedzselhető) -> Androidos Telekom TV box.

Mióta át lett állítva a modem azóta nincs TV, ha bekapcsolom a boxot a műsorújságot és úgy átalában az összes netes tartalmat eléri és betölti, de 105-ös hibával nem hajlandó betölteni az iptv streamet.

Amiket eddig próbáltam:

  • a modem WiFijére csatlakoztatni a boxot, feltételezem ezen betöltené az iptv-t, de mivel internet nincs a pppoe passthrough miatt így el sem indul hálózati hibával
  • megpróbáltam dlink switchet megcserélni a második Decoval és a Deco 2. lanjáról direktben működtetni a boxot, ekkor be volt kapcsolva az IPTV bridge mode arra a portra ez hasonló eredménnyel járt mintha a modemhez kapcsolódtam volna

Valakinek van ötlete, hogy hogy lehetne ezt megoldani, vagy esetleg valaki aki már meg is oldotta?

Köszi

Ha a PPPoE felhasználóneved és jelszavad ki van töltve a Technicolorban és engedélyezve van a DHCP - mennie kellene a TV-nek és internetkapcsolatnak is lenni kellene ha közvetlenül a Technicolorra csatlakozol. Első körben ezt kellene ellenőrizni.

Ettől függetlenül a PPPoE PT kapcsoló maradhat bekapcsolva, így a saját eszközeid önállóan csatlakoznak az internetre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 01. 31. at 13:41, Telekom szakértő írta:

Kedves Lacikaaa! 

A legfrissebb kliens verziószám: 2.1.029. Ezt a főmenüben lévő kis fogaskerékre kattintva a Beállítások/Információ menüpontban lehet ellenőrizni. Tavaly több ütemben történt frissítés az android boxokon, így volt, aki csak év végén kapta meg azt.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Nekem ez a verzió van? 

IMG_20240212_094945.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Laci75!

Amennyiben a Telekom TV SmartBox eszközöd nem kapta meg a frissítést, akkor első körben javasoljuk, hogy próbáld meg frissíteni a vevőegységen a "Beállítások (fogaskerék)" / "Android TV beállítások" / "Eszközbeállítások" / "Névjegy" / "Rendszer frissítés" menüpontban. Ide kattintva találhatsz hozzá videós segítséget is.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia @Laci75!

Amennyiben a Telekom TV SmartBox eszközöd nem kapta meg a frissítést, akkor első körben javasoljuk, hogy próbáld meg frissíteni a vevőegységen a "Beállítások (fogaskerék)" / "Android TV beállítások" / "Eszközbeállítások" / "Névjegy" / "Rendszer frissítés" menüpontban. Ide kattintva találhatsz hozzá videós segítséget is.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Ha nem ez a legutóbbi frissítés, akkor nem tudom miért, pedig folyton ellenőrzöm ott a fogaskerékre kattintva frissítés, de nem ad ki újabbat..? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 01. 31. at 13:33, Telekom szakértő írta:

Kedves tsongi!

Privát üzenetedre az imént válaszoltunk.

Köszönjük. ^Zsani

Hello!

 

Volt itt a szerelő és egy másik kicsit jobban képzett teki is, akik megállapították, hogy igazából az én oldalamon minden rendben van, a Telekom rendszere van úgy konfigurálva (visszaélések miatt), hogy nem működik az iptv saját routerrel, de egyébként ha régebbi boxom lenne, azzal működne simán.

+1 hogy passthrough módban a modembe dugott mobilinternet stick sem működne, ha elmenne a vezetékes internet.

Mondjuk azt, hogy ezt alsóhangon vérlázítónak tartom, hogy a legjobb alternatív megoldás amit kaptam, hogy laptopon a tv go alkalmazást ki tudom tenni a tv-re (természetesen sem a webes felületen, sem az iOS alkalmazásban nincs lehetőség AirPlayre, sőt konkrétan, ha bekapcsolom az AirPlayt azonnal elmegy a kép a lejátszóban). 
És arról ne is beszéljünk, hogy hűségnyilatkozatosan fogok X ezer forintot fizetni ezért még a következő másfél évben úgy, hogy ilyen gányolást kell művelnem minden egyes alkalommal mikor TV-t szeretnék nézni.

Eközben pl Németországban még a szolgáltatói box sem kell a Magenta TV-hez, elég hozzá egy Apple TV vagy éppen egy beépített klienssel rendelkező tv.

Azért ezek ellenére remélem, hogy az infrások összedugják a fejüket, hogy ne lehessen akárhova vinni a boxot és visszaélni, meg az is tudjon tv-t nézni aki a saját routerét szeretné használni!

Lehangoló ez az egész…

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem is problémám van a saját hálózaton történő használattal. 

A mai napon köttettünk netet és tévét, miután több körös egyeztetéssel az ügyfélszolgálattal és technikai ügyfélszolgálattal, megerősítő válaszokat kaptam a kérdéseimre (port nyitás, wireless set top box-ok, használata, stb). 

Természetesen felhívták a figyelmemet, hogy csak kábeles kapcsolatnál tudják garantálni a set top box-ok működését (feltételeztem azért, mert ahány ház, annyiféle elrendezés és fal van a router és a box között), de én meg biztosítottam őket, hogy a totál nem nagy, 50 nm körüli lakásban olyan tri-band mesh hálózat van kiépítve, hogy tudom garantálni bármelyik zugban a gigabites wireless kapcsolatot maximális térerővel. 
Ma amikor be lett kötve, SEI800DT boxokkal, direkt wireless kapcsolattal a saját hálózatomra kapcsolódva lett elindítva a tévé, és jónak is tűnt. A szerelő említette hogy wireless kapcsolatnál le szokott állni pár percenként az adás, de amíg itt volt, nem tapasztaltunk ilyet, mondta hogy várhatóan a mesh hálózatunk miatt. 
Délután viszont elkezdte a leállásokat. Megakad, és ha egy csatornát léptetek előre-hátra, akkor rendbejön, de ez így nagyon élvezhetetlen. 
Korábban (amikor érdeklődtem a szolgáltatásról) kaptam egy olyan tanácsot is a telekomos tech supporttól, hogy bekötés után oldjam meg majd úgy, hogy a mesh routerbe kábellel dugom be a set top box-ot, és akkor mindenki boldog, a set top box kábelen csatlakozik, a mesh pedig biztosítja a stabil hálózatot. Sajnos úgy néz ki ez se működik, a műsor továbbra is úgy 5-7 percenként megakad, és csak csatornaváltással hajlandó tovább. Ez sajnos nagy csalódás, pedig ez volt pont a szolgáltatóváltás egyik oka. Biztosan nem a hálózat elérhetőségével vagy stabilitásával van a gond, csak telekomos belső szoftveres limitálást tudok elképzelni. 

Jelenleg úgy tűnik, az egyetlen megoldás, ami működik (legalábbis lassan egy órája nem volt akadás), hogy a set top box-ok a telekomos routerre csatlakoznak wireless módon, nem a saját, jó és stabil hálózatomra. Ez minimálisan elégséges megoldás, de ettől még sajnálatos. Még az jutott az eszembe, hogy esetleg valami portot kellett volna az én routeremben elérhetővé tenni a telekom router és a set top box között, de mára belefáradtam hogy ezzel szórakozzak (kb 4-5 órát lőttem el mesh hálózatok és egy direkt ezért vásárolt wifi extender beüzemelésével). Talán hétvégén még játszok vele az egyik tévén. Ha egy itteni tech supportos ad még ötleteket, akkor kipróbálom. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Magnificat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...