Varga Sándor Posztolva ekkor: április 14. Megosztás Posztolva ekkor: április 14. nem tudok a telekom fiókomhoz TV GO szolgáltatást rendelni!! lehet-e ingyenesen néhány csatornát nézni?? milyen fizetős kategóriák vannak???? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 14. Telekom Megosztás Posztolva: április 14. Szia Sándor! A Telekom TV GO használata néhány egyszerű lépésben elvégezhető regisztrációhoz, illetve szerződéskötéshez kötött. A szolgáltatás igénybevételéhez Telekom fiók szükséges, mely létrehozható a regisztráció/szerződéskötés során. Honlapunkon ide kattintva találsz ezzel kapcsolatban tájékoztatót is. Jelenleg a díjmentes Közszolgálati csomagot van lehetőséged kipróbálni, amennyiben csak ismerkednél a szolgáltatásunkkal. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Varga Sándor Posztolva: április 14. Szerző Megosztás Posztolva: április 14. köszönöm a választ! Van Telekom fiókom. Amikor a TV GO-ra lépek, bejelentkezek a Telekom fiókommal, napok óta ezt a választ látom: Ehhez a Telekom Fiókhoz nem állítottál még be Telekom TV GO szolgáltatást. szeretnék én beállítani TV GO szolgáltatást, de bárhol próbálom: - az előfizezések - rendelések - beállítások menüben mindíg és mindig ide jutok: Ehhez a Telekom Fiókhoz nem állítottál még be Telekom TV GO szolgáltatást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Varga Sándor Posztolva: április 14. Szerző Megosztás Posztolva: április 14. regisztrávió, szerződéskötés: A Telekom TV GO használata néhány egyszerű lépésben elvégezhető regisztrációhoz, illetve szerződéskötéshez kötött, melyet itt érsz el. és hiába lépek a link-re ugyan az : nem rendeltem a fiókomhoz a TV GO szolgáltatást!! Hozzárendelném, de hogyan????????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: április 14. Megosztás Posztolva: április 14. (szerkesztve) Üdv! Emiatt nem megy az összerendelés / regisztráció: További részleteket itt találhatsz, méghozzá az oldal alján! Itt részletesen leírják milyen csomagok közül (és milyen havidíjért) választhatsz! Változások a TV GO kezelésében 2024.03.15. után A Telekom TV GO ügyféloldali kezelésében az alábbi műveletek nem lesznek elérhetőek: Regisztráció Csomagmódosítás Szolgáltatás lemondás. Ezeket átmenetileg üzleteinkben vagy Call Centeren keresztül lehet elintézni. Ez idő alatt a lejátszás változatlanul működik. Szerkesztve ekkor: április 14. Szerkesztő: szaboadam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Varga Sándor Posztolva: április 14. Szerző Megosztás Posztolva: április 14. Köszönöm!!Végre valaki becsületesen megválaszolja!! cseten 5-ször irányított az ügyintéző erre-arra, mindig vissza a semmire! Végre tudom!! Meddig tart az online felület szüneteltetése vajon??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: április 14. Megosztás Posztolva: április 14. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni. Sajnos azt nem tudom, hogy meddig tart ez az állapot, de érdemes figyelni az oldalt, amit linkeltem, mert ha változás lesz a dologban, akkor onnan ki fog derülni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Varga Sándor Posztolva: április 15. Szerző Megosztás Posztolva: április 15. Köszönöm!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Varga Sándor
nem tudok a telekom fiókomhoz TV GO szolgáltatást rendelni!!
lehet-e ingyenesen néhány csatornát nézni??
milyen fizetős kategóriák vannak????
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.