zoli62

Ügyfélmegtartás

Kérdés

Az itteni bennfentesektől, és a fórumtagoktól egyaránt kérdezem, hogy mi a véleményetek a Magyar Telekom lakossági otthoni szolgáltatásoknál az  ügyfélmegtartásról?  Üzleti Telekom ilyen téren  minden lehetőt megtesz sz előfizetői kiszolgálására. Sőt még a  lakossági mobil  esetében is  sokkal rugalmasabb  és ügyfébarátabb a kiszolgálás  Erre jó példa egy február végén történt esetem, amikor tévesen aktiváltak egy  mobilinternet díjcsomagot, majd kérésemre  pár nap alatt szó nélkü visszaállították az eredetit, és az egem ért  kellemetlenségek miatt még némi jóváírást is kaptam kompenzációként. Ez a rugalmas ügyfélkiszolgálás a lakossági otthonu szolgáltatásoknál nem jellemző.  Saját mostani tapasztalatomból is mondhatom, hogy ilyen fogalom, mint proaktív ügyfélmegtartás, nem létezik. Felajánlottam a magam részemről további loyaltyt, hogy a hűségidőszak után a meglévő havidíjon biztosítsák tovább a telefont, de  erre a Magyar Telekom nem hajlandó. Nyilván nem érdeke egy-egy ügyfél megtartása. Ebből az a következtetés vonható le, hogya  hűséges előfizető nem értékes a szolgáltató számára. Erről várom a véleményeiteket,  tapasztalataitokat, különös tekintettel a szakértők részéről.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Szia! Én is megjártam a tv rendeléssel. Meg is kaptam a szerződést,de ma már nincs semmilyen rendelésem nyilvántartva. Ezt szerződésszegésnek veszem,ezért elállok hűségnyilatkozataimtól,más szolgáltatóhoz megyek át,már pár hete van az utcánkban az a gyors internetes romános
Ezeket az ügyfelek nem érdeklik. Amennyiben érdekelnék,akkor nagy elnézéseket kérve kiszállították volna a megrendelt tv-t. most majd pereskedni fognak velem,mert nem fizetek és felmondom előfizetéseimet. már megtehetem,mert van másik is az utcánkban
Szia! Én is megjártam a tv rendeléssel. Meg is kaptam a szerződést,de ma már nincs semmilyen rendelésem nyilvántartva. Ezt szerződésszegésnek veszem,ezért elállok hűségnyilatkozataimtól,más szolgáltatóhoz megyek át,már pár hete van az utcánkban az a gyors internetes romános
Ezeket az ügyfelek nem érdeklik. Amennyiben érdekelnék,akkor nagy elnézéseket kérve kiszállították volna a megrendelt tv-t. most majd pereskedni fognak velem,mert nem fizetek és felmondom előfizetéseimet. már megtehetem,mert van másik is az utcánkban
Szia! Én is megjártam a tv rendeléssel. Meg is kaptam a szerződést,de ma már nincs semmilyen rendelésem nyilvántartva. Ezt szerződésszegésnek veszem,ezért elállok hűségnyilatkozataimtól,más szolgáltatóhoz megyek át,már pár hete van az utcánkban az a gyors internetes romános
Ezeket az ügyfelek nem érdeklik. Amennyiben érdekelnék,akkor nagy elnézéseket kérve kiszállították volna a megrendelt tv-t. most majd pereskedni fognak velem,mert nem fizetek és felmondom előfizetéseimet. már megtehetem,mert van másik is az utcánkban
Szia! Én is megjártam a tv rendeléssel. Meg is kaptam a szerződést,de ma már nincs semmilyen rendelésem nyilvántartva. Ezt szerződésszegésnek veszem,ezért elállok hűségnyilatkozataimtól,más szolgáltatóhoz megyek át,már pár hete van az utcánkban az a gyors internetes romános Ezeket az ügyfelek nem érdeklik. Amennyiben érdekelnék,akkor nagy elnézéseket kérve kiszállították volna a megrendelt tv-t. most majd pereskedni fognak velem,mert nem fizetek és felmondom előfizetéseimet. már megtehetem,mert van másik is az utcánkban

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A véleményem az,hogy le se ***** hogy kiszolgálják a lakossági ügyfeleket vagy nem.A webshop úgy ******* ahogy van,a weboldallal egyetemben,de még a mobil alkalmazás is *******.Ez már csak azért is szánalmas,mert ez magyarország milliárdos bevételű piacvezető telekommunikációs cége.Aki ezt nem így látja az tudatlan.Azért az mégis csak bosszantó,hogy egywebshopos rendelésre egy hétig sem reagálnak,majd nekem kell 30 perces várakozási időkkel telefonálgatnom,több ********* callcenteressel minden egyes hívásnál megértetnem miről van szó,és végül még a személyes ügyfélszolgálat sem oldja fel az átkot,újra telefonozgatni chatelgetni kell.Egy emailre sem tudnak válaszolni,2 hete küldtem el.És kiemelt fokozatú ügyfelük vagyok állítólag.Le se szarják hogy az ember mit gondol.Ügyfélmegtartás.Lassan ott tartunk hogy nekem kell megalázkodni hogy igénybe vehessem a szolgáltatásukat.Nyomorultak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! ÉN is észrevettem pár napja a Webshop.hibás működését. Valóban csak pár készüléket dobott ki a rendszer Iphone ,samsung s6,s4. pl. az s6 edge mobilt csak a legdrágább havidíjas csomagokkal kínálta,de szerencsére már megoldották a problémát. Elsőnek azt hittem hogy talán változtattak azon hogy drága mobilt csak drága csomagban vehetsz meg,de szerencsére nem.  Nálam most megfelelően működik. Mondjuk most nem is szándékozok S6edge-t venni. :D Még most túlságosan drágának találom. Decemberig biztosan mérséklődik az ára....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem félre értettél, én azt írtam,hogy ott vannaka telefonok keresővel megtalálhatóak.

Mivel WebShop hibásan működik pár napja, konkrétan amióta behozták ezt a Telekom fiókot ezért van ez az állapot,amin elvileg dolgoznak,hogy ismét normálisan lehessen rendelni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ne vicceljünk már! Teri néni nem fogja beírni az S6 edge-t a keresőbe, hanem ezek után egyből rábök az iphone 6-ra, nem cicózik. Nehogy ez tisztességtelen piaci miújság legyen ...

 

Egyébként néhány hete ezek a honlapok még működtek ...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A hiányzó telefonok ott vannak,csak a keresőbe kell be írni a készülék nevét.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Olyannyira megy az ügyfélmegtartás, hogy most éppen nem nagyon van a honlapon olyan oldaluk, ami működik. Amikor szűrés nélkül 20/71 készüléket mutat, és a legnépszerűbb az Iphone 6, az S4, S6-ok meg nincsenek a listán, akkor miről beszélünk? Megrendeltem tegnap előtt egy S4-est, most nem látom a megrendeléseimnél, nem működik a készülékértesítő sem, meg úgy egyáltalán semmi ...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Látom,erre nem nagyon van válasz. Tanulság: Magyar Telekomnak nem érdeke az ügyfélmegtartás. Az előfizetők pedig elégedettek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lejárt hűség után szerettem volna a kedvezményes árért cserébe új hűséget kérni. Viszont a te példád is azt bizonyítja, hogy maradhat a listaárnál is alacsonyabb kedvezőbb havidíj. Én sem ragaszkodom feltétlen a hűséghez. Mindkettőnknél közös, hogy már nem értékesített díjcsomagról van szó.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szevasz!

 

Ha jól értem, meg akartad hosszabítani a hűségidődet, de nem engedték? Ez elég valószínűtlen.

 

Vagy esetleg úgy érted, hogy hűségidő nélkül kérted a kedvezményt, amire nemet mondtak? Ez logikus, épp azért mert megakarják tartani az ügyfeleket, azért írtanak alá még 2 évet. Egyébként nekünk még a régi Paletta csomag van, rég lejárt a hűségidő (évek óta), és ugyan úgy kapjuk a Paletta kedvezményt, ugyan annyiért mint a hűségidőben. Nem tudom mitől függ...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most