Az itteni bennfentesektől, és a fórumtagoktól egyaránt kérdezem, hogy mi a véleményetek a Magyar Telekom lakossági otthoni szolgáltatásoknál az ügyfélmegtartásról? Üzleti Telekom ilyen téren minden lehetőt megtesz sz előfizetői kiszolgálására. Sőt még a lakossági mobil esetében is sokkal rugalmasabb és ügyfébarátabb a kiszolgálás Erre jó példa egy február végén történt esetem, amikor tévesen aktiváltak egy mobilinternet díjcsomagot, majd kérésemre pár nap alatt szó nélkü visszaállították az eredetit, és az egem ért kellemetlenségek miatt még némi jóváírást is kaptam kompenzációként. Ez a rugalmas ügyfélkiszolgálás a lakossági otthonu szolgáltatásoknál nem jellemző. Saját mostani tapasztalatomból is mondhatom, hogy ilyen fogalom, mint proaktív ügyfélmegtartás, nem létezik. Felajánlottam a magam részemről további loyaltyt, hogy a hűségidőszak után a meglévő havidíjon biztosítsák tovább a telefont, de erre a Magyar Telekom nem hajlandó. Nyilván nem érdeke egy-egy ügyfél megtartása. Ebből az a következtetés vonható le, hogya hűséges előfizető nem értékes a szolgáltató számára. Erről várom a véleményeiteket, tapasztalataitokat, különös tekintettel a szakértők részéről.
Kérdés
zoli62
Az itteni bennfentesektől, és a fórumtagoktól egyaránt kérdezem, hogy mi a véleményetek a Magyar Telekom lakossági otthoni szolgáltatásoknál az ügyfélmegtartásról? Üzleti Telekom ilyen téren minden lehetőt megtesz sz előfizetői kiszolgálására. Sőt még a lakossági mobil esetében is sokkal rugalmasabb és ügyfébarátabb a kiszolgálás Erre jó példa egy február végén történt esetem, amikor tévesen aktiváltak egy mobilinternet díjcsomagot, majd kérésemre pár nap alatt szó nélkü visszaállították az eredetit, és az egem ért kellemetlenségek miatt még némi jóváírást is kaptam kompenzációként. Ez a rugalmas ügyfélkiszolgálás a lakossági otthonu szolgáltatásoknál nem jellemző. Saját mostani tapasztalatomból is mondhatom, hogy ilyen fogalom, mint proaktív ügyfélmegtartás, nem létezik. Felajánlottam a magam részemről további loyaltyt, hogy a hűségidőszak után a meglévő havidíjon biztosítsák tovább a telefont, de erre a Magyar Telekom nem hajlandó. Nyilván nem érdeke egy-egy ügyfél megtartása. Ebből az a következtetés vonható le, hogya hűséges előfizető nem értékes a szolgáltató számára. Erről várom a véleményeiteket, tapasztalataitokat, különös tekintettel a szakértők részéről.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
10 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.