zoli62

Telekom fiók

Kérdés

Szerintem ebben a témában gyűjtsük a Telekom fiókkal kapcsolatos észrevételeket, tapasztalatokat. Első benyomások. Regisztráció már fut hibára, (legalábbis nekem egyszer írt ki hibaüzenetet a weboldal). Előfizetéseket könnyen hozzá lehet adni.  Ami pozitív, hogy az otthoni vezetékes szolgáltatások számláit visszamenőlegesen több évre meg látni. Ugyanezt mobilnál nem tudtam megnézni,  mert flottában vagyok,  bár az én nevemen van az előfizetés,

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Szia István!

 

Ez remek, most már csak a számlázási rendszer migrációt kellene meggyorsítanod. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, köszönöm a jelzéseket, és elnézéseteket kérem a tapasztaltak miatt. A fejlesztő kollégák folyamatosan dolgoznak a Telekom fiókon, és a jelzéseiteket is továbbítom számukra, így küldjétek továbbra is, kérlek benneteket, ha olyat tapasztaltok, amit előttetek ebben a beszélgetésben még senki sem írt.

 

Zoli62, neked külön köszönöm a témaindítást, anonymus, neked pedig a másikat!

 

Köszönöm és elnézést még egyszer, szép napot:


István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Remek lenne ez a Telekom fiók dolog, ha jól működne.

Van egy otthoni NET-TV-TELEFON előfizetésem.

van egy céges elősizetésem, 4 számmal

és van még egy privát telefonelőfizetésem....

 

A külön telefonelőfizetést nem tudom felvenni az előfizetéseim, szolgáltatásaim közé.

A céges előfizetések egyikének lejárt  hűségideje. Készülékvásárláskor, TOO MANY redirect hibaüzenetnél adom fel.

Lehetetlen bármit is csinálni.

 

Foglalkozik ezzel bárki is? Hibajavításokra gondolok.

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos mindegyik előfizetést hozzáadtam a regisztrált fiókhoz. Csak egyetlenegy előnye van, nem kell annyi azonosítot

megjegyezni, mint az egyesével történő belépés esetében. Persze a T-Home előfizetésemnél "a művelet során hiba lépett fel" feliratú hibaüzenet van továbbra is. Bejelentettem hibára, hátha a javítás során egyúttal át is migrálnak az új számlázási rendszerbe. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem ebben a témában gyűjtsük a Telekom fiókkal kapcsolatos észrevételeket, tapasztalatokat. Első benyomások. Regisztráció már fut hibára, (legalábbis nekem egyszer írt ki hibaüzenetet a weboldal). Előfizetéseket könnyen hozzá lehet adni.  Ami pozitív, hogy az otthoni vezetékes szolgáltatások számláit visszamenőlegesen több évre meg látni. Ugyanezt mobilnál nem tudtam megnézni,  mert flottában vagyok,  bár az én nevemen van az előfizetés,

 

Ismeerd meg a Telekom fiókot.     :smileyindifferent:

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Első benyomásom, hogy pontosan az nem működik ami eddig sem működött.

Nekem jelenleg az otthoni előfizetés továbbra sem működik.

A fiókhoz hozzá tudtam adni két mobil előfizetést, és az otthoni előfizetést.

A mobil előfizetések rendben működnek, az adatok pontosak, az ottnoni előfizetés lekérdezésekor hibaüzenetet kapok, aminek a linkje eléggé hasonlít a hónapokon át csak simán elérhetetlen otthoni előfizetés oldalán szólő "elnézést kérő" oldalhoz.

Gondoltam már arra hogy biztos azért mert állandóan beírogattam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom már megnézni az előfizetésemet, na és persze soha nem voltam hajlandő digitális tv-re váltani, ha tetszik a Telekomnak ha nem. De félretéve a viccet, ha ez minden amit létre tudtak hozni fejlesztés címén akkor......

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most