Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom fiók


zoli62

Kérdés

Szerintem ebben a témában gyűjtsük a Telekom fiókkal kapcsolatos észrevételeket, tapasztalatokat. Első benyomások. Regisztráció már fut hibára, (legalábbis nekem egyszer írt ki hibaüzenetet a weboldal). Előfizetéseket könnyen hozzá lehet adni.  Ami pozitív, hogy az otthoni vezetékes szolgáltatások számláit visszamenőlegesen több évre meg látni. Ugyanezt mobilnál nem tudtam megnézni,  mert flottában vagyok,  bár az én nevemen van az előfizetés,

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Első benyomásom, hogy pontosan az nem működik ami eddig sem működött.

Nekem jelenleg az otthoni előfizetés továbbra sem működik.

A fiókhoz hozzá tudtam adni két mobil előfizetést, és az otthoni előfizetést.

A mobil előfizetések rendben működnek, az adatok pontosak, az ottnoni előfizetés lekérdezésekor hibaüzenetet kapok, aminek a linkje eléggé hasonlít a hónapokon át csak simán elérhetetlen otthoni előfizetés oldalán szólő "elnézést kérő" oldalhoz.

Gondoltam már arra hogy biztos azért mert állandóan beírogattam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom már megnézni az előfizetésemet, na és persze soha nem voltam hajlandő digitális tv-re váltani, ha tetszik a Telekomnak ha nem. De félretéve a viccet, ha ez minden amit létre tudtak hozni fejlesztés címén akkor......

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem ebben a témában gyűjtsük a Telekom fiókkal kapcsolatos észrevételeket, tapasztalatokat. Első benyomások. Regisztráció már fut hibára, (legalábbis nekem egyszer írt ki hibaüzenetet a weboldal). Előfizetéseket könnyen hozzá lehet adni.  Ami pozitív, hogy az otthoni vezetékes szolgáltatások számláit visszamenőlegesen több évre meg látni. Ugyanezt mobilnál nem tudtam megnézni,  mert flottában vagyok,  bár az én nevemen van az előfizetés,

 

Ismeerd meg a Telekom fiókot.     :smileyindifferent:

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nos mindegyik előfizetést hozzáadtam a regisztrált fiókhoz. Csak egyetlenegy előnye van, nem kell annyi azonosítot

megjegyezni, mint az egyesével történő belépés esetében. Persze a T-Home előfizetésemnél "a művelet során hiba lépett fel" feliratú hibaüzenet van továbbra is. Bejelentettem hibára, hátha a javítás során egyúttal át is migrálnak az új számlázási rendszerbe. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Remek lenne ez a Telekom fiók dolog, ha jól működne.

Van egy otthoni NET-TV-TELEFON előfizetésem.

van egy céges elősizetésem, 4 számmal

és van még egy privát telefonelőfizetésem....

 

A külön telefonelőfizetést nem tudom felvenni az előfizetéseim, szolgáltatásaim közé.

A céges előfizetések egyikének lejárt  hűségideje. Készülékvásárláskor, TOO MANY redirect hibaüzenetnél adom fel.

Lehetetlen bármit is csinálni.

 

Foglalkozik ezzel bárki is? Hibajavításokra gondolok.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok, köszönöm a jelzéseket, és elnézéseteket kérem a tapasztaltak miatt. A fejlesztő kollégák folyamatosan dolgoznak a Telekom fiókon, és a jelzéseiteket is továbbítom számukra, így küldjétek továbbra is, kérlek benneteket, ha olyat tapasztaltok, amit előttetek ebben a beszélgetésben még senki sem írt.

 

Zoli62, neked külön köszönöm a témaindítást, anonymus, neked pedig a másikat!

 

Köszönöm és elnézést még egyszer, szép napot:


István

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...