lamoca

távszámla probléma

Kérdés

Évek óta használjuk a távszámla szolgáltatást, semmi probléma nem volt -mostanáig. A távszámla oldalon 2 számlám állt sorban, befizetésre várva (az egyik határideje le is járt!) ellenben e-mail értesítés NEM érkezett ezekről (nem , nem lett törölve, nem, nem ment a levélszemétbe sem). Ha nem nézem meg, a távszámla oldalt, mert gyanúsan régen fizettem számlát, értesítés nem érkezvén, soha nem tudom meg.

Ugyanez a helyzet édesanyámnál is, neki is a távszámla oldalon ott áll 2 db befizetésre váró számla, de e-mail értesítés nem érkezett ezekről sem.

A távszámlás ügyfélszolgálat állítja, hogy a címekre az e-mailek el lettek küldve, látja. Hovatovább felhivta a figyelmemet, hogy ők csak a küldést garantálják, az érkezést nem.

Ezek közül egyetlen sem érkezett meg.

A rend kedvéért : 4 db e-mail 2 különböző címre, 4 különböző időpontban.

Ebből kifolyólag feltételezem, nem mi vagyunk az egyetlenek. A távszámla ügyfélszolgálat informatikushoz nem tud (akar?) átkapcsolni, utánanézni, hibajegyet felvenni nem hajlandó. A telekom nem tud mit kezdeni az információval. Mi garantálja, hogy a jövőben az értesítések megérkeznek? Ki tud ennek a problémának utánajárni? Vagy ahülye vevőnek van két lehetősége : szolgáltatót vált vagy késedelmi kamatot fizet, ha nem elég éber...?!

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Mondjuk megnézném, hogy egy Távszámla  sikertelen emailküldés kivizsgálása miatt hogy tudja felvenni a kapcsolatot egy Google-val. :) Egyébként egy hónapja én is távszámlás vagyok, de csak kényszerűségből, amíg a migráció teljesen le nem zajlik, és ezáltal az online ügyfélszolgálat újra használható lesz. Egyébként a My T-Mobile és most már a  My T-Home elektronikus számlázási felülete sokkal kiforottabb a Távszámláénál. Ugyanis az az átutalásos befizetéseknél nem tud kommunikűálni a Telekom számlátzási rendszerével, így az adatai nem pontosak, csak befizetettnekl lehet jelölni egy tételt. A kértyás és gyorfizetés módszernél nincs ilyen gond. Az első értesítést rendben, időben megkaptam múlt hónap végén. Általában az álmoskönyvek is azt  írják, hogy nem jó, ha egy harmadik fél szolgáltatását vesszük igénybe. Ennél már a papír alapú számla is jobb megoldás. A távszámla egyetlen előnye, hofy heléykimélő. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Érdekes , ma a DRV számláról simán megjött az értesítés. Lehet hogy mégiscsak a Telekom a hunyó?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Semmi se működik tökéletesen, ezek nem katonai minőségű szoftverek. De egyre több a probléma. Kivűlről nézve hatalmas fejetlenség, káosz látszik a T-nél. Az a baj, hogy a logó az megvan, de köze sincs ennek a cégnek a T hez. Ausztriában, meg Németországban is biztos vannaj bakik. De ezeknek a problémáknak a megoldása nem így és ennyi idő alatt történik meg. Ez látatlanba kijelentem. Ott van a számlán lévő QR kód. Eddig volt, most nincs. De a pistai QR kód sincs. Erről kérdeztem is egy új témában.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

részben egyetértek dragontwin19-cel.
simán benne van a pakliban, hogy ők kiküldték az értesítést, de a mail szolgáltatód szervere elutasította vmi miatt., amiről nem tehet a t, sőt lehet, hogy eddig nem is tudott róla.

ez egy kicsit olyan mint a postai számlaküldés, a kézbesítést nem a szolgáltatók végzik, ezért simán előfordulhat, hogy nem landol a postaládádban a számlalevél. pl. lehet, hogy a postás rossz helyre dobta (nálunk ez rendszeres volt), vki kivette a postaládádból, vagy csak simán tűzet rakott belőle útközben mert fázott.

 

én megkaptam az összes távszámla értesítést, pedig van egy otthoni, három mobil + gáz és villanyszámlám is...és mind különböző időben készült.

 

annyit tennék a helyedben (meg jani44 helyében is), hogy írnék a távszámlának, megadnám a rgisztációkor megadott mail címeket és megkérném őket, hogy vizsgálják meg miért nem kaptad meg az értesítáést.

ha a mail szolgáltatód  szervere utasította el, akkor valószínű, hogy fel is veszik vele a kapcsolatot, hiszen egyik szolgáltatónak sem érdeke, hogy az ügyfeleik ne  kapjanak értesítéseket, emiatt késedelmesen vagy egyáltalán ne fizesennek, bosszaúsak legyenek és lemondják az előfizetésüket stb.

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

igen, itt lényegében feleslegesen dühöngsz, mert ez itt nem ügyfélszolgálati csatorna...

kis együttérzést maximum azt kaphatsz, a számládat ígí is úgyis ki kell fizetni, senkit nem fog érdekelni, hogy az értesítés hiányára hivatkozol (első rutinkérdés: ok, sajnáljuk, de miért nem látogatott el a felületre?)

+ kérdem én, hogy ha kapcsolnak neked egy informatikust, mitől lesz jobb? mit fog mondani? azt, hogy az értesítések elmentek, sőt ezzel tuti megint te leszel a hülye/béna ügyfél, még ha nem is így van... rendszeradatokat szerintem nem fognak a rendelkezésedre bocsátani, sokra amúgy nem mennél vele, max kapsz egy "igazolást/tájékoztatást", hogy az értesítés elment... még ha nem is értünk egyet ezzel, mert tény, hogy nem ügyfélbarát a dolog,  de tényleg sehol nincsen leírva, hogy garantálják az értesítés megérkezését, csak annyi van, hogy automatikus üzenet megy bizonyos esetekben (lásd ászf meg függelékei).

az hogy meg is érkezzen ez, kellhetnek további dolgok, feltételek...

pl. ha citromail-es címed van, az tud kellemetlen lenni, na például az ő levelezőrendszerük legendásan tud működni, de hotmail (nagy szoftveróriás (MS) rulezz) és egyéb kiszolgálók sem mindig mennek tökéletesen egyes szolgáltatók megoldásaival...

amit tudsz tenni, hogy ha kapsz, ha nem kapsz értesítést, ellátogatsz a távszámla felületre bizonyos időközönként (a számlaadatok hamarabb fel szoktak kerülni, mint az értesítő érkezése, ami általában akkor megy ki tudtommal, amikor a "hiteles" számlaképet is feltöltötték a rendszerbe/felületre)

válthatsz szolgáltatót, de ne reméld, hogy megváltod vele a világot, garancia nincs ott sincs ,hogy jobb lesz (bizonyos esetekben pedig még magadat is szivathatod vele, de ez már megint egy másik sztori)

hogy megéri-e felesleges köröket futnod az ügyintézéssel (és cserébe talán kapsz egy "bocsi" választ esetleg), ezt te érzed (csodák vannak, még ha ritkán is)

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na ugye,hogy csak utana kellene nezzen a tkom es/vagy tavszaml a dolognak? Amikor az informatikussal akartam beszelni,a tavszamlas ugyfelszolgalat cinikusan kozolte, hogy az nincs.... jar ezen a foumon a "szervektol" valaki, vagy feleslegesen duhongok? 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozom az előttem szólóhoz, ebben a hónapban én sem kaptam értesítést a számla érkezésről.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most