Évek óta használjuk a távszámla szolgáltatást, semmi probléma nem volt -mostanáig. A távszámla oldalon 2 számlám állt sorban, befizetésre várva (az egyik határideje le is járt!) ellenben e-mail értesítés NEM érkezett ezekről (nem , nem lett törölve, nem, nem ment a levélszemétbe sem). Ha nem nézem meg, a távszámla oldalt, mert gyanúsan régen fizettem számlát, értesítés nem érkezvén, soha nem tudom meg.
Ugyanez a helyzet édesanyámnál is, neki is a távszámla oldalon ott áll 2 db befizetésre váró számla, de e-mail értesítés nem érkezett ezekről sem.
A távszámlás ügyfélszolgálat állítja, hogy a címekre az e-mailek el lettek küldve, látja. Hovatovább felhivta a figyelmemet, hogy ők csak a küldést garantálják, az érkezést nem.
Ezek közül egyetlen sem érkezett meg.
A rend kedvéért : 4 db e-mail 2 különböző címre, 4 különböző időpontban.
Ebből kifolyólag feltételezem, nem mi vagyunk az egyetlenek. A távszámla ügyfélszolgálat informatikushoz nem tud (akar?) átkapcsolni, utánanézni, hibajegyet felvenni nem hajlandó. A telekom nem tud mit kezdeni az információval. Mi garantálja, hogy a jövőben az értesítések megérkeznek? Ki tud ennek a problémának utánajárni? Vagy ahülye vevőnek van két lehetősége : szolgáltatót vált vagy késedelmi kamatot fizet, ha nem elég éber...?!
Kérdés
lamoca
Évek óta használjuk a távszámla szolgáltatást, semmi probléma nem volt -mostanáig. A távszámla oldalon 2 számlám állt sorban, befizetésre várva (az egyik határideje le is járt!) ellenben e-mail értesítés NEM érkezett ezekről (nem , nem lett törölve, nem, nem ment a levélszemétbe sem). Ha nem nézem meg, a távszámla oldalt, mert gyanúsan régen fizettem számlát, értesítés nem érkezvén, soha nem tudom meg.
Ugyanez a helyzet édesanyámnál is, neki is a távszámla oldalon ott áll 2 db befizetésre váró számla, de e-mail értesítés nem érkezett ezekről sem.
A távszámlás ügyfélszolgálat állítja, hogy a címekre az e-mailek el lettek küldve, látja. Hovatovább felhivta a figyelmemet, hogy ők csak a küldést garantálják, az érkezést nem.
Ezek közül egyetlen sem érkezett meg.
A rend kedvéért : 4 db e-mail 2 különböző címre, 4 különböző időpontban.
Ebből kifolyólag feltételezem, nem mi vagyunk az egyetlenek. A távszámla ügyfélszolgálat informatikushoz nem tud (akar?) átkapcsolni, utánanézni, hibajegyet felvenni nem hajlandó. A telekom nem tud mit kezdeni az információval. Mi garantálja, hogy a jövőben az értesítések megérkeznek? Ki tud ennek a problémának utánajárni? Vagy ahülye vevőnek van két lehetősége : szolgáltatót vált vagy késedelmi kamatot fizet, ha nem elég éber...?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.