Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vízálló telefonok


Brigi23

Kérdés

23 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello. Egyébként nem butaság készülékbiztosítást kötni a telefonokra, szerintem. Nekem is van!! Ahogy néztem, bizonyos biztosítási csomagokban pl. párásodásnál még van segítség, de több esetben kizárás alkalmazható. Azt nem tudom, hogy a leadott telefonodnál pontosan mit látott a szerviz a telefonban, csináltak róla fényképet pl? Szerintem a legközelebbi telefonvásárlásnál gondolkodj a készülékbiztosítás megkötésén, mert nagyon sok mindenre jó és hasznos! :-)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Szerencsés Lászlónak hívnak,és 14-éve vagyok a cégük "eddig"hűséges előfizetője.Már rég óta csepp-por és ütésálló készülékeket vásárolok./Ericcson R310,Siemens ME45,Nokia 5500,S.Ericcson Actíve,S.Ericcson Go van jelenleg/Kb.1hónapja észrevettem hogy a hangszórója nem mindig hallható,bevittem a kaposvári szervízbe.Egy hét múlva közölték velem hogy nem javítják meg a készüléket mivel:ismeretlen eredetű folyadék került bele.1-2 gondolat:-egy vízálló telefonba /IP67/hogy kerülhet folyadék?-ha ilyen komoly károsodás érte miért működik még mindig 90%-on?-semmi extrém hatásnak nem lett kitéve -miért vegyen az ember garanciális készüléket ha úgy is fizetni kell a javításért.És tulajdonképpen ennyi...nem várok ettől az mail-től csodát,vagy korrekt ügyintézést.Mert abban biztos vagyok hogy meglehet magyarázni mindent.Egy dolog biztos én telefont önöknél TÖBBET NEM VESZEK!Üdv:Lacibácsi

Nekem is volt xperia go készülékem 1.5 évig használtam a építőiparba a szenyeződést vizzel öblítettem le, és töröltem utánna szárazra, semmi gondom nem volt vele. Lehet a szervíz csak akadékoskodik. Most xperia V van annak se okoz gondot a vizzel való leöblítés. :smileywink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Vízálló az Xperia Z3???  Sajnos Sonyfüggő voltam ezidáig, de az új telefonommal rendkívül csalódott vagyok. A vásárlást követő 3. nap reggelén már nem indult el, a szervizben azt mondták, hogy „nem rendeltetésszerű használat” miatt a készülék BEÁZOTT.
Mikor visszavittem a készüléket, és szembesítettek a ténnyel, hogy  a telefon valószínűleg beázott fel is tettem a kérdést, hogy „Önök ezt a telefont tudtommal vízállónak reklámozzák, vagy tévednék?”. Erre a kérdésre sem a márkaszervíz, sem a szolgáltató nem volt képes egyenes választ adni, csak ködösítettek, a jelen lévő 3 ember 3 különböző sztorit próbált előadni, hogy ez „nem vízálló” meg „nem ÚGY vízálló”, illetve a kedvencem: „teljesen vízálló telefon nem létezik”.
Kérésünkre a szerviz újra kivizsgálta az ügyet, ami során szintén visszautasították a telefon garanciális javítását vagy cseréjét „nem rendeltetésszerű használatra” hivatkozva.
Na de akkor mi is az a rendeltetésszerű meg nem rendeltetésszerű használat? A Sony weboldalán az olvasható, hogy a telefon másfél méterig  30 percet kibír édesvízben, HA az oldalsó sapkák le vannak zárva. A szerviz is erre hivatkozott, hogy biztos nem zártam le vagy nem ÚGY zártam le, meg hát ugye „vízálló telefonok amúgy sem léteznek”.
Na és itt kezdődik a móka. A gyártó ugyebár azt állítja, hogy a telefon itt ázott be, amit kicsit furcsállok, hiszen a két fedő nem csak le volt zárva, hanem még csak víz közelében sem volt. Hogy ezt mi bizonyítja? A telefon nem csak tölt, hanem a rajta lévő fájlokat is szabadon lehet kezelni, amint a számítógéphez csatlakoztatom azon nyomban elindul az eszközillesztő-szoftverek keresése, telepítése miegymás.
A szerviz ezt figyelembe nem vette, de vagy azért mert rájöttek hogy hibáztak, vagy csak merő jófejségből felajánlották hogy nem teljes áron (kb. 150e forintért) hanem „baráti áron” potom 50ezer forintért kicseréli a hibás alkatrészt (LCD). Miután kihevertem a sokkot, amit eme nagylelkű ámbár eléggé Mars téri (pestieknek legyen inkább Lehel) piacra emlékeztető, az ott üzletelő nagymamákat meghazudtoló kijelentés okozott, szembesülnöm kellett még egy ténnyel. A szerviz első osztályú módszerei szétkarcolták a 2 napos telefon üveg hátlapját, ezzel nem csak a kijelző cseréjét hanem egy hátlapcserét is szükségessé téve. Nyilván erről a szervizben semmit sem tudtak, meg hát „vízálló telefonok amúgy sem léteznek”.
Összegezve:  Véleményem szerint a Sony az Xperia Z3 készülékkel nem egy csúcstelefont, hanem a szerencsejáték egy új válfaját alkotta meg. Ha a szerencsére akarok hagyatkozni elmegyek lottózni, nem pedig veszek egy telefont és reménykedek hogy tudja-e teljesíteni azt, amit róla mondanak. Tisztában vagyok azzal, hogy némelyik készülék képes a vízállóságra, még annak ellenére is hogy „vízálló telefonok nem léteznek”, de úgy vélem ennek nem a szerencsén kéne múlnia. A Z3 vásárlásakor egy megbízható telefonra számítottam, ami ráadásul még vízálló is. Sajnos a telefon ezek közül egyikre sem képes. Nem csak a telefonban, hanem magában a Sonyban is csalódnom kellett, hiszen ilyen nyilvánvalóan kamu szövegre támaszkodva bújnak ki a felelősség alól, ahelyett, hogy helyrehoznák az általuk okozott hibát. Nem akarok senkit sem elrettenteni a vásárlástól, de azt gondolom, hogy jól meg kell fontolni, hogy negyedmillió forintért mit vásárol az ember. Én bedőltem a reklámoknak, megtetszett a készülék, de azt gondolom, hogy kockázatos a mindennapi használata is, nemhogy víz alatt fényképezni, vagy még csak víz közelébe is vinni, pláne nem úgy ahogy a készüléket reklámozzák.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerencsés Lászlónak hívnak,és 14-éve vagyok a cégük "eddig"hűséges előfizetője.Már rég óta csepp-por és ütésálló készülékeket vásárolok./Ericcson R310,Siemens ME45,Nokia 5500,S.Ericcson Actíve,S.Ericcson Go van jelenleg/Kb.1hónapja észrevettem hogy a hangszórója nem mindig hallható,bevittem a kaposvári szervízbe.Egy hét múlva közölték velem hogy nem javítják meg a készüléket mivel:ismeretlen eredetű folyadék került bele.1-2 gondolat:-egy vízálló telefonba /IP67/hogy kerülhet folyadék?-ha ilyen komoly károsodás érte miért működik még mindig 90%-on?-semmi extrém hatásnak nem lett kitéve -miért vegyen az ember garanciális készüléket ha úgy is fizetni kell a javításért.És tulajdonképpen ennyi...nem várok ettől az mail-től csodát,vagy korrekt ügyintézést.Mert abban biztos vagyok hogy meglehet magyarázni mindent.Egy dolog biztos én telefont önöknél TÖBBET NEM VESZEK!Üdv:Lacibácsi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hiába az IP67 szabvány, ettől még vannak korlátok és nem mélytengeri búvárkodásra valók a telefonok

 

egyéb folyadék is simán kerülhet rá/bele, pl véletlenül leöntöd üdítővel, sörrel, borral, satöbbivel, esetleg még kutya és macska is rápisilhet (nem vicc, én jártam így laptoppal sajnos...)

 

lehet nem is tudsz róla, hogy történt vmi a tellóddal, mert nem volt 0-24ben nálad :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a mobilaréna oldalán azt rebesgetik, hogy csak a vörös szolgáltató forgalmazza

 

a telefon meg lényegében ugyanaz, mint az Xperia M2, csak víz- és porálló kivitelben, igaz a kijelző már itt IPS LCD, a sima M2 az meg TFT, de a ppi az továbbra sem olyan ütős

 

mire kell a vízállóság? búvárkodni nem jó, víz alatt fényképezni meg hát, olvass utána a kamerájának, nem zengenek róla ódákat.

 

adom amit írt, nem biztos hogy ad annyival többet a szabvány szerinti vízállóság, hogy megérje vele foglalkozni (dominoban 70 a sima M2, nem rossz egy 4 magos csodáért, de itt már vannak alternatívák, droid és wp vonalon is)

 

Az elmúlt napban nézegettem a sonykat a netten és ra bukkantam erre a vízálló okostelefonra. Régóta keresem a megfelelő telefont és ezen akadt meg a szemem.

http://www.sonymobile.com/hu/products/phones/xperia-m2-aqua/#white

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha előre gondolkodsz akkor jó ez a biztosítás téma, de utólag már nem ment meg a bajtól...

 

Meg sztem elég sok embernek nincsen bizodalma, mert attól tart, hogy mikor baj van, akkor mégsem olyan hű de jár jól a biztosítóval, biztosításával...

 

Hello. Egyébként nem butaság készülékbiztosítást kötni a telefonokra, szerintem. Nekem is van!! Ahogy néztem, bizonyos biztosítási csomagokban pl. párásodásnál még van segítség, de több esetben kizárás alkalmazható. Azt nem tudom, hogy a leadott telefonodnál pontosan mit látott a szerviz a telefonban, csináltak róla fényképet pl? Szerintem a legközelebbi telefonvásárlásnál gondolkodj a készülékbiztosítás megkötésén, mert nagyon sok mindenre jó és hasznos! :-)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

mondjuk inkább itt az a kulcs, amit sokan elfelejtenek, hogy most már a gyártó dobálja vissza a telefonokat garanciális javításból, mert mintha a T-nél nem nagyon lenne normális szervíztevékenység

 

biztosítás ide vagy oda, igazából nem kell fürdetni (bármilyen folyadék is legyen) a telefonokat és nincs ez a para :)

 

Igen, csak @lacibácsi43 írta, hogy nem szeretne többet telefont venni a T-nél. Vegyen csak, de gondoltam szólok, de érdemes biztosítással együtt. :-)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

nem értem a beírásodat.

kötözködésnek szánod?

persze hogy komolyan írtam, és tartom is a véleményemet, hogy NEM mélytengeri búvárkodásra valók a vízálló szabvánnyal ellátott telefonok.

víz alatti fotózásra is nagyon korlátozottan jók, nem csak a "vízállóság" miatt.

hogy értsd, pl a gorilla glass üveg is törik a 20 kilós kalapács alatt, ha megsuhintod rendesen...

nem értem az értetlenségedet, okoskodni máshol is lehet (és mikróba ne tegyél macskát, nem arra való)

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

vicces, ahogy elbeszéltek egymás mellett @Az_Internettel   :-) hiszen ugyanarra gondoltok, nem? éspedig, hogy a vízálló teló nem való mélytengeri búvárkodásra

én nem búvárkodom, de pl. tengerre én a normál kis samsungomat vittem, és rendeltem hozzá ...-bayről egy vízálló tokot. 40 m-ig vízálló :-), de persze 4m-ig sem bírnék lemenni, csak sima strandközeli fotózáshoz vettem.

Ahhoz viszont tökéletes volt!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

én komolyan mondom nem értem mit nem értesz ezen a vízállós témán

van egy adott szabvány, aminek vannak megfeleltetési követelményei, ha ezek teljesülnek akkor egy eszközre rásütik a plecsnit, hogy ez ezt is tudja (jelen esetben vízálló lesz a készülék, persze továbbra is korlátozottan, mivel nem gumikacsáról van szó).

ha a szervíz azt tapasztalja,hogy a meghibásodást folyadék okozta, és a tünetek azt mutatják, hogy azt nem víz idézte elő, hanem feltehetően más, de szintén folyadék jellegű dolog, akkor azt simán definiálhatja ismeretlennek, sőt annak is kell, hacsak nem küldi laborba elemzésre, hogy milyen az a folyadék (hidd el a sima víz és pl. kóla, sör, tea, teljesen máshogy rombol, tapasztaltam sajnos...)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...