Ágica

garancia folyamata

Kérdés

Sziasztok!

Pár napja észrevettem egy sárga, nagyjából 2 cm-es függőleges csíkot a telefonom jobb felső sarkában. Májusi a telefon, garancia még van rajta. Volt már valakinek hasonló problémája esetleg? Ha beviszem az üzletbe van rá esély, hogy megjavítják/kicserélik? 

 

Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

A cseréről nem a T dönt, hanem az apple szerviz. Ha telefonálni akarsz a csere érdekében, őket hívd.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kértem a cserét nem szeretnék énse szerelt telefont 4 hét után,de a válasdz el kell küldeni kivizsgálni. Mit tudtam volna tenni? Felhívjam őket mi a helyzet de mégcsak 3 nap telt el.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Apple telefonoknál javítson ki valaki ha tévedek, de úgy emlékszem cserélik a telót 1x és annyi volt a gari utána. Szóval egyszer hibánál cserélik és annyi. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!4 hetes Iphone 6 telóm töltéskor forró volt és a töltő is,2x előfordult,hogy este 9 órakor 72%-on volt az aksi aludtam és reggelre kikapcsolt,teljesen lemerült. 36%-nál is csinálta ezt. Bevittem az üzletbe ahol vettem,ott tovább küldték,most várok.Teljeskörű garancia van rá.Szeretném,ha kicserélnék,kíváncsi leszek mi lesz.Remélem gyorsak lesznek, 15 napot mondtak maximum.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi az infót... Alapból is ezekkel a papírokkal mentem. Természetesen a t- mobilhoz, hiszen a garancia hozzájuk szól.   Írtam nekik is, de gondoltam itt is megosztom az élményem.  szép napot. Üdv 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Rich., egyrészt ez nem Té ügyfélszolgálat, itt a tagok segítenek egymásnak, másrészt a Z3 értelemszerűen drágább teló, mint a Z1, így bár engem vernének így át :D viccet félretéve (bocs, nem hagyhattam ki) szerintem a Z1 garanciaideje a fődarab cserétől függetlenül érvényes az új "fődarab"-ra is, sőt ha a szabályozás nem változott, a javítás idejével meg is hosszabbodik. szóval ha "rendeltetésszerű használat" mellett hibásodott meg a teló (a garancia ugye csak erre vonatkozik), és időben vagy még, akkor keresd meg az augusztusi cserelapot, és azzal, meg a garijeggyel, számlával fuss neki még egyszer (ezek együtt kétséget kizáróan bizonyítják az általad leírtakat, tehát a nem azonosság nem lehet kifogás). hol voltál egyébként, Té üzletben vagy a Sonynál? ez azért lényeges, mert a Té már jó ideje csak szervizátvevőhely, a Sony javít, így nem tudom, a fődarab csere mennyire van nyilvántartva mindkét helyen...

ha nincs meg az augusztusi papír, akkor a meglévő adatokkal írd le a Tének a történteket (biztos, hogy nem átverés áldozata vagy, csak valami miatt nem értek össze a szálak, de majd kibogozzák, elnézést kérnek)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Csaba79, normál garancia, jótállás erre nem jó. de ha van készülékbiztosításod, akkor az jó eséllyel fedezi a kárt, mivel a leírás alapján ez "véletlenszerű károsodás" lehet. a leírás alapján bejelented a biztosítónál, ők elbírálják, és ha mindent rendben találnak, akkor állják a javítás vagy a csere költségét.

"Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

  • A sérült készülék a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában javításra kerül (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására).
  • A nem javítható vagy ellopott készüléket típusazonos 1 készülékre cseréljük.
  • Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.
  • A készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet például az elveszett adatok helyreállítására, a készülék megmagyarázhatatlan eltűnésére, nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopására."

a casco-hoz hasonlóan önrész van, a teló értékétől és a szerződéskötés időpontjától függ (a biztosítási szerződésben megtalálod)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves szolgáltató,

 

Augusztusba vissza vittem a Sonyi Z1 compact készülékemet amin garanciás hiba volt. 15 napon belül vissza küldtek egy Sony Z3 compact készüléket azzal a leírással, hogy „fődarab csere”.

Meg is lepődtem, de annak tudtam be az egészet, hogy biztos nincs már Z1-es készülékük és hűséges előfizetőjük vagyok.

December 09.-én vissza kellet vinnem a Z3 compct-ot is, mert levált a kijelzőről az üveglap bal felső sarka és ma visszakaptam a készüléket, hogy nem típus azonos (és hibássan).

Kérdem én, ki hibázott és lesz-e használható telefonom, vagy maradok átverve megszégyenítve?

Válaszúkat előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel: Hűséges előfizetőjük (eddig).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv.!

iPhone típusú készülékem van és az a gondom h véletlenül az asztal mellé tettem le és le esett a földre 

aminek következtében a kijelző illetve "elő lapja" picit szét nyílt illetve a kijelző be repedt. A készülék működik

de nem minden esetben tudok  felvenni hívást! Van a készülékre fizetve garancia, jótállás! Elolvastam amit szerződés kötéskor 

kaptam olvasmányt de el vesztem benne! Így ha van vki aki egyszerűbb, érthető módon le tudná írni h jár e ilyen 

"meghibásodásra" a garancia illetve kell e plusz fizetnem érte stb azt meg köszönném!

Előre is köszönöm: J.Csaba 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Gábor, beviheted Té üzletbe, de ott csak átveszik, és továbbküldik a Samsunghoz. így ha van a közeledben, jobban jársz, ha közvetlenül hozzájuk fordulsz (ne felejtsd beállítani a termékkategóriát)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

októberben vásárplt készülékem elromlott, az oldalon nem találom a hivatalos szervízlistát. Tudna valaki segíteni?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
42 minutes ago, Roli82 said:

Hi. Címkében látszik,hogy iPhon5C-ről van szó. :)

Hello Roli82, tényleg, bocsi, köszi :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, teherwagon írta:

Hello, már ha iPhonja van :) ha nem, akkor a másik gyártó szervizébe érdemes :)

Hi. Címkében látszik,hogy iPhon5C-ről van szó. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagyon szépen köszönöm, akkor inkább kihagyom a lépésből a tmobile-t és rögtön márkaszervízbe megyek! ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, már ha iPhonja van :) ha nem, akkor a másik gyártó szervizébe érdemes :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Az üzletben csak átveszik, és tovább küldik bevizsgálásra ez több hetet is igénybe vehet,ez idő alatt csere telefon nem adnak.

De ha budapesti vagy akkor meg gyorsíthatod a folyamatot, úgy hogy beviszed iCentre (1036 Budapest
Bécsi út 77-79).  ,iStyle (1061 Budapest, Andrássy út 36.) vagy Almarium-Pro Kft (1132 Budapest, Váci út 30. )  2-3 napon belül adnak egy másik iPhone-t, mert cserélni szokták nem javítani. :) Fontos,hogy mielőtt szervizbe küldöd kapcsold ki iCloudban az iPhone keresése opciót!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most