Ugrás a tartalomhoz
  • 1

garancia folyamata


Törölt_tag5597

Kérdés

Sziasztok!

Pár napja észrevettem egy sárga, nagyjából 2 cm-es függőleges csíkot a telefonom jobb felső sarkában. Májusi a telefon, garancia még van rajta. Volt már valakinek hasonló problémája esetleg? Ha beviszem az üzletbe van rá esély, hogy megjavítják/kicserélik? 

 

Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Szia!

Az üzletben csak átveszik, és tovább küldik bevizsgálásra ez több hetet is igénybe vehet,ez idő alatt csere telefon nem adnak.

De ha budapesti vagy akkor meg gyorsíthatod a folyamatot, úgy hogy beviszed iCentre (1036 Budapest
Bécsi út 77-79).  ,iStyle (1061 Budapest, Andrássy út 36.) vagy Almarium-Pro Kft (1132 Budapest, Váci út 30. )  2-3 napon belül adnak egy másik iPhone-t, mert cserélni szokták nem javítani. :) Fontos,hogy mielőtt szervizbe küldöd kapcsold ki iCloudban az iPhone keresése opciót!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv.!

iPhone típusú készülékem van és az a gondom h véletlenül az asztal mellé tettem le és le esett a földre 

aminek következtében a kijelző illetve "elő lapja" picit szét nyílt illetve a kijelző be repedt. A készülék működik

de nem minden esetben tudok  felvenni hívást! Van a készülékre fizetve garancia, jótállás! Elolvastam amit szerződés kötéskor 

kaptam olvasmányt de el vesztem benne! Így ha van vki aki egyszerűbb, érthető módon le tudná írni h jár e ilyen 

"meghibásodásra" a garancia illetve kell e plusz fizetnem érte stb azt meg köszönném!

Előre is köszönöm: J.Csaba 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves szolgáltató,

 

Augusztusba vissza vittem a Sonyi Z1 compact készülékemet amin garanciás hiba volt. 15 napon belül vissza küldtek egy Sony Z3 compact készüléket azzal a leírással, hogy „fődarab csere”.

Meg is lepődtem, de annak tudtam be az egészet, hogy biztos nincs már Z1-es készülékük és hűséges előfizetőjük vagyok.

December 09.-én vissza kellet vinnem a Z3 compct-ot is, mert levált a kijelzőről az üveglap bal felső sarka és ma visszakaptam a készüléket, hogy nem típus azonos (és hibássan).

Kérdem én, ki hibázott és lesz-e használható telefonom, vagy maradok átverve megszégyenítve?

Válaszúkat előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel: Hűséges előfizetőjük (eddig).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello Csaba79, normál garancia, jótállás erre nem jó. de ha van készülékbiztosításod, akkor az jó eséllyel fedezi a kárt, mivel a leírás alapján ez "véletlenszerű károsodás" lehet. a leírás alapján bejelented a biztosítónál, ők elbírálják, és ha mindent rendben találnak, akkor állják a javítás vagy a csere költségét.

"Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

  • A sérült készülék a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában javításra kerül (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására).
  • A nem javítható vagy ellopott készüléket típusazonos 1 készülékre cseréljük.
  • Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.
  • A készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet például az elveszett adatok helyreállítására, a készülék megmagyarázhatatlan eltűnésére, nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopására."

a casco-hoz hasonlóan önrész van, a teló értékétől és a szerződéskötés időpontjától függ (a biztosítási szerződésben megtalálod)...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello Rich., egyrészt ez nem Té ügyfélszolgálat, itt a tagok segítenek egymásnak, másrészt a Z3 értelemszerűen drágább teló, mint a Z1, így bár engem vernének így át :D viccet félretéve (bocs, nem hagyhattam ki) szerintem a Z1 garanciaideje a fődarab cserétől függetlenül érvényes az új "fődarab"-ra is, sőt ha a szabályozás nem változott, a javítás idejével meg is hosszabbodik. szóval ha "rendeltetésszerű használat" mellett hibásodott meg a teló (a garancia ugye csak erre vonatkozik), és időben vagy még, akkor keresd meg az augusztusi cserelapot, és azzal, meg a garijeggyel, számlával fuss neki még egyszer (ezek együtt kétséget kizáróan bizonyítják az általad leírtakat, tehát a nem azonosság nem lehet kifogás). hol voltál egyébként, Té üzletben vagy a Sonynál? ez azért lényeges, mert a Té már jó ideje csak szervizátvevőhely, a Sony javít, így nem tudom, a fődarab csere mennyire van nyilvántartva mindkét helyen...

ha nincs meg az augusztusi papír, akkor a meglévő adatokkal írd le a Tének a történteket (biztos, hogy nem átverés áldozata vagy, csak valami miatt nem értek össze a szálak, de majd kibogozzák, elnézést kérnek)...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!4 hetes Iphone 6 telóm töltéskor forró volt és a töltő is,2x előfordult,hogy este 9 órakor 72%-on volt az aksi aludtam és reggelre kikapcsolt,teljesen lemerült. 36%-nál is csinálta ezt. Bevittem az üzletbe ahol vettem,ott tovább küldték,most várok.Teljeskörű garancia van rá.Szeretném,ha kicserélnék,kíváncsi leszek mi lesz.Remélem gyorsak lesznek, 15 napot mondtak maximum.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...