Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Public tárhely hozzáférése


Törölt_tag6183

Kérdés

A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...

Problémám a következő:

Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.

Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."

Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.

Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: YY
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 75
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1

@Attys

A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra,  kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. 

Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. 

Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2017. 09. 09. at 22:39, btz írta:

@Attys

A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra,  kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. 

Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. 

Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. 

Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még!
Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom. :(

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: ‎2016‎.‎04‎.‎11‎.‎ ‎20‎:‎56‎:‎29, YY írta:

 Könnyen lehet, hogy anonymusnak igaza van. Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal lehetőleg e-mailben, és írd meg mi a probléma konkrétan a tárhelyeddel. Kérd meg őket, hogy az informatikusok nézzék meg.

Ja látom, hogy egy korábbi hozzászólásodra válaszoltam, és már bejelentetted a hibát. Az hogy lehet, hogy a tárhelyelérés változásáról nem értesítik a felhasználót? Neked mit mondtak erről konkrétan?

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Már kb. hat éve nem használtam a t-online tárhelyem. most gondoltam ismét aktiválok ott egy weblapot. Azonban hiába, mert a szerintem (és a totalcommander szerint is) teljesne üres public_html mappa ellenére egy régi oldalt jelenít meg. Ha feltöltök bármi index.html-t akkor is a már említett oldalt nyitja meg. 
Ha egyéb (nem index) nevű html fájlt teszek fel, azt direkt módon meg tudom nézni, de maga az index.html nem működik.

Csatolok két képet róla. Az elsőn az ftp kapcsolat, a másodikon a fantom oldal. 
Akartam üzenetet küldeni erről az online ügyfél szolgálaton, de ott is valami hiba volt. A cseten a hölgy meg nem tudott segíteni.

2017-08-24.png

2017-08-24 (1).png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, btz írta:

@Attys

Kapcsolj szét az FTP kapcsolatot és kapcsolódj újra. Szinte biztos, hogy nem üres az a könyvtár, itt az FTP kapcsolatoddal van valami probléma

Az FTP kapcsolatot a szolgáltató által ajánlott módon hoztam tegnap létr, mivel évek óta nem használtam és nem is volt ez idő alatt beállítva. Tegnap posztoltam a hibát és ma meló után frissen léptem fel és láttam ismét üresnek a mappát. A TC-be be vannak állítva hogy minden fájlt lássak, a rejtettet, a rendszert, mindent. Hiába. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Épp most, btz írta:

@Attys

Valami nagyon ösdzekavarodott ott. Szerintem hívd fel telefonon az üfszt és kérj valami rendszergazdát, ski rendet rak.

Mikor kavarodhatott össze? Felléptem üres volt. De az index.html  - bár nem látom FTP-n ott van, mert ha megnyitod a lapom helyét kiad egy régi oldalt. A weboldal direktbe elérhető, lásd fentebb.
Egyébként írtam nekik.  Várom a válaszukat. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A tárhelyem azóta is kax!
Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza.

Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét!  Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? 

Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon:  Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V  alkalmazásával másoltam ide változatlan formában.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Attys
plusz info.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, btz írta:

@Attys

SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. 

Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Attys

Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. 

@zoli62

Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
41 perce, btz írta:

@Attys

Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. 

@zoli62

Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 

1414-n L2 support többször is mondta, egyébként ÁSZF-ben benne van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...