Törölt_tag6183 Posztolva ekkor: 2016. április 9. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2016. április 9. (szerkesztve) A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül... Problémám a következő: Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó. Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server." Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni. Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható. Szerkesztve ekkor: 2016. április 9. Szerkesztő: YY Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. szeptember 9. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 18. Ekkor: 2017. 09. 09. at 22:39, btz írta: @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még! Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. szeptember 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 18. @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Tapasztaéatom szerint a tényleges szolgáltatás problémák bejelentése után van hibajegy. A webalapú kiegészítő szolgáltatások hibajavítására nem vonatkozik a 72 órás határidő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Van egy SD kezdetű hibaazonosító. Hívd fel a 1414-et, kérd a müszaki helpdesket, ők meg tudják kérdezni a háttércsoportot, hol tart a javítás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Most nem vagyok otthon, de sem SMS sem e-mail nincs a szolgáltató felöl erről, így sd kezdetü azonosító sincs. No mindegy. Majd este hívom őket. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Haza érve elővettem az MT azonosítóm és készültem telefonálni, de előtte rálestem az FTP-re és láss csodát minden fájl látszik, aminek kell. Ki is tudtam cserélni az index.htm fájlt. Kár, hogy semmilyen módon nem kommunikáltak vele erről! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6183 Posztolva: 2016. április 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 11. Most 1 pdf van ott, azt nem tudom elérni. Az index.html mit tartalmazzon? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6183 Posztolva: 2016. április 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 11. A KÖZPONT egyszerűen nem ad egyértelmű választ, hogy pontosan mi az elérési út. Ez a fő probléma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6183 Posztolva: 2016. április 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 11. ... és a te példád nem telekom, akik nem hajlandók értelmes válaszadásra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6183 Posztolva: 2016. április 12. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 12. Viszont nemsokára lejár a hűségidőm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2016. április 14. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 14. (szerkesztve) Ekkor: 2016.04.11. 20:56:29, YY írta: Könnyen lehet, hogy anonymusnak igaza van. Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal lehetőleg e-mailben, és írd meg mi a probléma konkrétan a tárhelyeddel. Kérd meg őket, hogy az informatikusok nézzék meg. Ja látom, hogy egy korábbi hozzászólásodra válaszoltam, és már bejelentetted a hibát. Az hogy lehet, hogy a tárhelyelérés változásáról nem értesítik a felhasználót? Neked mit mondtak erről konkrétan? Szerkesztve ekkor: 2016. április 14. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6183 Posztolva: 2016. április 14. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. április 14. Személyesen, telefonon, email-ben, amit mondtak, az [...]. Ennyit az ügyfélszolgálatról. Kellett hozzá egy informatikus, de akinek nincs, az azóta se tudná használni. Erről ennyit. Üdv. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 24. Már kb. hat éve nem használtam a t-online tárhelyem. most gondoltam ismét aktiválok ott egy weblapot. Azonban hiába, mert a szerintem (és a totalcommander szerint is) teljesne üres public_html mappa ellenére egy régi oldalt jelenít meg. Ha feltöltök bármi index.html-t akkor is a már említett oldalt nyitja meg. Ha egyéb (nem index) nevű html fájlt teszek fel, azt direkt módon meg tudom nézni, de maga az index.html nem működik. Csatolok két képet róla. Az elsőn az ftp kapcsolat, a másodikon a fantom oldal. Akartam üzenetet küldeni erről az online ügyfél szolgálaton, de ott is valami hiba volt. A cseten a hölgy meg nem tudott segíteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 25. 1 órája, btz írta: @Attys Kapcsolj szét az FTP kapcsolatot és kapcsolódj újra. Szinte biztos, hogy nem üres az a könyvtár, itt az FTP kapcsolatoddal van valami probléma Az FTP kapcsolatot a szolgáltató által ajánlott módon hoztam tegnap létr, mivel évek óta nem használtam és nem is volt ez idő alatt beállítva. Tegnap posztoltam a hibát és ma meló után frissen léptem fel és láttam ismét üresnek a mappát. A TC-be be vannak állítva hogy minden fájlt lássak, a rejtettet, a rendszert, mindent. Hiába. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 25. Épp most, btz írta: @Attys Valami nagyon ösdzekavarodott ott. Szerintem hívd fel telefonon az üfszt és kérj valami rendszergazdát, ski rendet rak. Mikor kavarodhatott össze? Felléptem üres volt. De az index.html - bár nem látom FTP-n ott van, mert ha megnyitod a lapom helyét kiad egy régi oldalt. A weboldal direktbe elérhető, lásd fentebb. Egyébként írtam nekik. Várom a válaszukat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 25. Mosxt kipróbáltam, és FileZilla alatt is üresnek látom a public_html mappát Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2017. augusztus 25. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 25. "Mikor kavarodhatott össze? " Passzolom, de volt már hasonló zavar, hogy az ftp és a webszerver nem ugyanabból a mappából dolgozott. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 26. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. Ott swmmi, mint valami varázslat volna. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 8. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 8. A tárhelyem azóta is kax! Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza. Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 9. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. (szerkesztve) btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában. Szerkesztve ekkor: 2017. szeptember 9. Szerkesztő: Attys plusz info. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. 9 órája, btz írta: @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Mitől kiegészítő szilgáltatás a webfelület és a hozzátartozó tárhely? A kezdetektől része az előfizetésemnek. A Tkom oldalon felsorolt kiegészítő szolgáltatások (pl. hangposta, hívószám kijelzés, mobilparkolás, mobil szerencsejáték, STB.) felsorolásában nincs benne. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. 41 perce, btz írta: @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 1414-n L2 support többször is mondta, egyébként ÁSZF-ben benne van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6183
A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...
Problémám a következő:
Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.
Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."
Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.
Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
20
16
15
7
Népszerű napok
2016. Április 11.
26
2017. Augusztus 25.
13
2017. Szeptember 19.
8
2017. Augusztus 26.
8
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
Attys 20 poszt
Törölt_tag6183 16 poszt
btz 15 poszt
fgabor87 7 poszt
Népszerű napok
2016. Április 11.
26 poszt
2017. Augusztus 25.
13 poszt
2017. Szeptember 19.
8 poszt
2017. Augusztus 26.
8 poszt
Posztolt képek
75 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.