anonymus Posztolva: 2016. május 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 28. De neeeeeeem, szerintem ez új! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. május 28. Megosztás Posztolva: 2016. május 28. Pedig ez már megújítás élőt is ott volt Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 28. Hát ez durva Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 29. Még ha kattintható is lenne Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. május 29. Megosztás Posztolva: 2016. május 29. (szerkesztve) 2 órája, anonymus írta: Még ha kattintható is lenne Ez http://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk jobb, mert kattintható. Neked nem az a véleményed, hogy az egész Telekom weboldal stílusa olyan minimalista lett, mint például a Windows 10 Edge böngészője? Szerkesztve ekkor: 2016. május 29. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 29. Szerintem egyszerűbb letisztultabb lett, csak hát vannak bugos részek sajnos. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. május 29. Megosztás Posztolva: 2016. május 29. Nem tudom hogy a tervek között szerepel-e a GYIK teljes újradizájnolása, de ez már 3 generáció óta talán nem változott és maradt ugyanolyan nem ízléses. Inkább nem kommentálom, de aki ott megtud találni valamit könnyen annak gratula. Meg az oldalsó menün is lehetne dizájnolni mert ez az egész régimódi feeling. Több probléma is van vele: a szintezést hülyén kezeli (almenüpontok), picit beljebb tolja de konkrétan összefolyik a fentebb szintel. Nagyon jó példa rá az Internet fül (vezetékes) ott minden össze van nyomva egy menübe, az internetkiépítettségtől a hálózatfejlesztésen kezdve a NetMániával együtt. ízléstelen Ami új az tetszetős, kifejezetten jó ízlésű dolgokat tesznek bele, de ezek a régi dolgok elcsúfítják. Ha mondjuk megtudnának szabadulni ettől az átláthatatlan oldalsó menürendszertől, és mellette csinálnának egy átlátható GYIK-et, mint ahogy a konkurenciák is megoldották, nem nagyon látnék problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. május 30. Megosztás Posztolva: 2016. május 30. (szerkesztve) Ekkor: 2016. 05. 27. at 20:21, zoli62 írta: Na akkor,ha az értesítésben 3 nap karbantartás szerepel, akkor most van az utolsó nagyobb számlarendszer migrációs hullám ? Végre átkerültem az új rendszerbe Majdnem 2 évet kellet rá várnom Szerkesztve ekkor: 2016. május 30. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 30. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 30. Mesélj működik végre vagy vannak gondok ? Ui: Szolgáltatás testre szabás neked is homokozik csak ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. május 30. Megosztás Posztolva: 2016. május 30. (szerkesztve) Reszelik még, pár dolgot meg tudtam már nézni trükközve. Szerkesztve ekkor: 2016. május 30. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 30. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 30. Nekem mobil fronton ez a korlátlan film opció napi 990-ért van be kapcsolva közbe mégse és nem akar el tűnni. Jó kérdés hogy ki számlázzák e vagy nem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. május 30. Megosztás Posztolva: 2016. május 30. Pár nap és kiderül, hogy ki számlázzák -e! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. május 30. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. május 30. Vicc az hogy az elején ingyenesként hirdették Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. május 30. Megosztás Posztolva: 2016. május 30. (szerkesztve) 4 órája, Roli82 írta: Végre átkerültem az új rendszerbe Majdnem 2 évet kellet rá várnom Én is átkerültem. Az első tapasztalatok: A havidíjak nem stimmelnek, kevesebb, mint amit most fizetek, ez alapján reklamálhatnék is. Az eddigi befizetett számláim eltűntek, pont a lényeg maradt ki. Eddig még csak egyszer sikerült belépni, mert azt írja ki belépés után, hogy sikeresen beléptél otthoni előfizetéseddel, de ez a megrendeléshez nem elegndő. Szerkesztve ekkor: 2016. május 30. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. június 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. június 2. Mobil fronton egy kis karbantartás folyik jelenleg! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. június 3. Megosztás Posztolva: 2016. június 3. Részletfizetési bug javítva mobil részen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. június 5. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. június 5. Ekkor: 2016. 05. 29. at 19:45, anonymus írta: Még ha kattintható is lenne Előző szöveggel mi volt a gond @István ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. június 5. Megosztás Posztolva: 2016. június 5. Az emailes üzenetküldés is elromlott, mert ha vezetékes, ha mobil van kiválasztva, mindenképp a mobilkategóriákat adja be. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. június 8. Megosztás Posztolva: 2016. június 8. A Telekom fiókban mobil előfizetések esetében az egyenlegnél a lebeszélt percek száma nem stimmel, csak az összeg. My T-Mobile-ban nem volt ilyen probléma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.