Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1511
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

3 Követő

Profil megtekintések

15065 profilmegtekintés

zoli62 eredményei

  1. zoli62

    Android box azonnali felvétel

    Szia! Addig is kötbér jár, mert még mindig látom a Telekom fiókban, hogy a hibaelhárítás folyamatban van.
  2. Androidos boxon odakapcsolok egy adott csatormára, és csak attól a pillanattól kezdve veszi fel a műsort. Amennyiben pedig már az adott csatornán vagyok, akkor is csak a felvétel gomb megnyomása időpontja utáni műsorrészt rögzíti. Kedden bejelentettem hibára, mert a helpdesk szerint is hibás működés. Csütörtökön rákérdeztem, nem egyedi hiba. Pénteken letelt a 72 óra. Természtesen ilyen jellegű hibát boxcsere nem oldc meg, amúgy is két hete indult nálam a szolgáltatás. Közben egy emailt is kaptam, hogy a hiba javítása szakértőknál van. Mikorra várható a hiba jevítása? Hetek, hónapok, vagy évek kélrdése?
  3. Szia Lia! Ez az funkció, ami hiányzik nekem az Androidos boxon, IPTV-t sokáig használtam, ott működött. Vasárnap berszéltem egy Telekomos helpdeskessel, ő is hasznát IPTV-t, és Androidos TV-ből ő is hiányolja ezt a funkciót,. Megállapodtunk abban, hogy technikai akadálya nem lenne, ez csak egy üzletpolitikai döntés, hogy kivették ezt a funkciót. Jelenleg tesztelem a Telekom Android TV-t, úgy, hogy a versenytárs tévé szolgáltatását használtam eddig, ráadásul ott eza funkció működik. Ilyen apró dolgok is számítanak . Jelenleg egyelőre a Telekomos box stabilabbank tűnik, viszont a másik szolgáltató boxára mostanában jön ki az új szoftver.
  4. Szia! Jelenleg négy olyan csomagkiegészítőt használok, amelyek nem a díjcsomag részei, ezek közül egyet sem lehet lemondani Telekom fiókban. Régebben ezt egy csúszkával meg lehetett tenni.
  5. Szia! Érthetőség kedvéért: nem a visszatekert műsor nézhetőségéről van szó, hanem a műsorkezdet után indított kézi felvételről, ami csak attól az időponttól veszi fele streamet amikor a receptje gomb meg lett nyomva. Az IPTV-n a kézi felvételkor a műsor mindig az elejétől került rögzítésre, az Android boxot ezt letiltották. Én ennek az okát kérdeztem, hogy technikai jellegű, vagy csupán simán üzletpolitikai. Sokan, köztük én is használtam ezt a hasznos funkciót, ha elfelejtettem egy felvételt előre beprogramozni IPTV-n.
  6. Az IPTV-től eltérően (és ez is az IPTV javára szolgál az Android TV-vel szemben), adott músor kezdése utáni azonalli felvétel nem az elejétől veszi fela streamet. Mi a konkrét technikai oka, hogy ezt a hasznos funkciót az Androidos boxokon letiltották?
  7. Nem látom a kikapcsolás lehetőségét a Telekom fiókban, csak a megrendelését. Ezek szerint csak telefonos ügyfélszolgálaton lehet kikapcsoltatni egy ilyen szolgáltatást?
  8. Ez elég szomorú, mert ez eltarthat akár hónapokig is. Addig se szolgáltatás nem tudok rendelni, se számlát fizetni.
  9. Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára. Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
  10. zoli62

    Átírás

    Adott egy hagyományos vezetékes telefon. Szeretném átiratni a nevemre. Nekem másik címeN van IPTV szolgáltatásom és digitális telefonom a saját MT-m alatt. Az a probléma, hogy a szükséges dokumentumok bemutatásával személyes nem tudták átírni, mert mindannyiszor visszadobta a rendszer az én meglevő MT azonosítómat. Hétfőn és kedden összesen háromszot voltam két Telekom üzletben. Kedden délután felvették IT hibára, azóta nem hívtak. Nem tudom, hogy ilyenkor mi a teendő, holnap letelik a hibajehy 72 óórája, és még mindig semmi, addig nem tudok más szolgáltatást sem megrendelni.
  11. Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatóknak már jó ideje csak az új ügyfél számít.
  12. zoli62

    Telekom router helyettesítése

    A sávszélesség, és a Wifi szempontjából mindenképpen külső antennákkal ellátott router javasolnék (TP-Link, Asus pl.) Én például személy szerint egy Archer C7 routert használok négy éve megelégedéssel, teszi a dolgát, a Wifi erős.
  13. zoli62

    KAON CG 3000 probléma

    Kellene kérni egy modemcserét egy ilyenre. https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/sagemcom-f3686ac-v2-user-guide.pdf Továbbá a fejállomáson iés az előerősítőnél is s meg kellene nézetni, hogy van-e valami probléma.
  14. zoli62

    telefonhívás

    Érdekes, mert én a kérdéses telefonszámot nem találtam meg a linkelt oldalon.
  15. zoli62

    Telekom TV

    Nincs mit. Én már rég rájöttem, hogy a szolgáltatók, vállalatok helyett nem kell túl sokat erőlködni azon, amit ők maguk nem akarnak(tudnak) megvalósítani, ebben az esetben azt IPTV saját routerek. Hogy mást ne mondjak, még az Androidos IPTV sem támogatott "idegen" interneten, vagy a hagyományos pedig nem támogatja a média kártyát. 😀
×
×
  • Új...