zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.372
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

Profil megtekintések

6.340 profilmegtekintés
  1. Hívd fel a Telekom ügyfélszolgálatát ezzel kapcsolatban.
  2. Ez jó kérdés, évek óta ígérik.
  3. Nézd meg ezt. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androminigsm.fscifree&hl=hu-hu
  4. Kivételezett vagy. Nálam visszajött. Megnyugodtam, mert sok felvételem van.
  5. Itt a teljes lista a tervezett karbantartásokról. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/szolgaltatassal/tervezett-halozati-leallas Egyébként volt aki kapott erről értesítő levelet?
  6. Ügyfél szempontjából mindegy. Az is belépési díj volt meg ez is, csak más a neve.
  7. Az a valamivel később lehet akár fél év is, én minden nap nem figyelném.
  8. A GSM korszak elején annak első évtizedében a belépési díj 20000 Ft volt.
  9. Magyarul az önerős fejlesztések továbbra is üzleti titoknak számítanak...
  10. Itt https://indamail.hu/segitseg/ tudsz írni nekik, ha nem találsz megfelelő választ. Közvvetlenül pedig a support@inda.hu címre írhatsz.
  11. Én ilyen betöltési hiba esetén a műsorújságban visszatekerve nézem meg az adott műsort.
  12. A kék üzleti ügyfélszolgálat nem tud segíteni?
  13. A Thomson CRT tévék nem voltak rosszak, LED tv-vel nincs tapasztalatom.
  14. Filmbox Extra van benne a csatornakiosztásban, nem a Filmbox Premium.
  15. Nincs erre lehetőség. Régebben a számla keltét lehetett módosítani.