Dave

VIP
  • Tartalmak

    36
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dave a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. iptv

    Szia. Szerintem ezekkel a beállításokkal működne, kipróbálod? A multicast csomagok átengedése lenne a cél.
  2. Mondjuk ennek a pontos feltételei nem véletlenül vannak benne ÁSZF-ben. Kulcsfontos a működés szempontjából. (Mivel a problémával én személy szerint (5 próbált SmartBoxon, amiben 3 hardververzió volt; továbbá 2 eltérő iOS verziójú iPhone modellben, 4 különböző Android verziójú, 4 külön márkájú okostelefonon/tableten/phableten) nem találkoztam, valószínűleg nem központi jellegű, azaz nem általános jellegű szoftveres vagy hardveres hiba érint.) Első körben felmerül bennem a kérdés, hogy a SmartBoxhoz adott HDMI kábelt csatlakoztattad? A kép tekintetében általános tapasztalat a jobb képminőség SmartBoxon, ráadásul sorrendben is a HD csatornák vannak előre sorolva a korábbi díjcsomagokhoz képest. Mindenképpen átnézném a beállításokat a helyedben.
  3. Szia, igen, nekem is LG-m van és használom vele. 1. verzió Magic Remote + SmartBox: Az LG-s Univerzális távirányító varázslót követve elsődleges STB kijelölése, Magyar Telekom kiosztás kiválasztása, tesztelés a Channel Up gombbal. Ha ez kész, és a bemenet a SmartBoxon van, a nyílgombok, channel gombok, a számgombok irányítani fogják a SmartBoxot. A Műsorújság (EPG/Guide) eléréséhez meg kell nyomni a 9-es számgomb alatt található 3 pöttyöt és onnan kell választani az Útmutatót. De pl. innen érhető el a menü gomb is. 2. verzió Telekom TV távirányító + LG TV: A SmartBoxban a HDMI-CEC funkciót bekapcsolva (Android TV beállítások/TV beállítások) lehetővé válik a tévé automatikus ki-be kapcsolása. A pontos működéshez ajánlott az Univerzális távirányító beállítása varázsló elindítása. Itt nem kell sokat molyolni, felismeri a tévét és egy hangerőgombbal kell tesztelni. A párosítás után a telekomos távirányító tudja vezérelni a tévé hangját, illetve azt ki- és be tudja kapcsolni. A TV kapcsolásához dedikált gomb tartozik (bal felső sarokban), a hangerőhöz stb. pedig ugyanezt a TV gombot kell hosszan nyomni (2-3 mp), a módváltást a távirányító LED-je villogással nyugtázza. A TV módból pár perccel később automatikusan kilép a távirányító, de manuálisan, a TV kapcsoló gomb újboli hosszan nyomásával is ki lehet lépni. Ezeket a lépéseket akkor is érdemes megcsinálni, ha később nem használod a távirányítót. Ugyanis a CEC segítségével a box automatikusan tudja bekapcsolni a tévét, vagy pl TV kikapcsoláskor a box is kikapcsol. És nem mellesleg, a box bekapcsolásával a forrásváltást is elvégzi helyettünk. (Ez főleg akkor hasznos, ha egyébként más forrás (pl. konzol) nincs rákötve..) Szerintem mindkét verziónak megvan a maga haszna. Mivel a célom a tévé kontrollálása, azzal a távirányítóval szoktam dolgozni, amelyik kézre esik, beleértve az LG ThinQ appot, és az Android TV Remote appot.
  4. Sziasztok! Tegyük picit tisztába a dolgokat Az igaz, hogy , de ez nem a Telekom fejlesztésén múlik*. Az Android TV/Google TV rendszerek sokban hasonlóak, sokban különbözőek a megszokott mobilos ökosztisztémától. Természetesen az RTL Magyarország dolgozik az RTL Most+ nagyképernyős, TV appos verzióján, viszont enélkül, már most is lehetséges SmartBoxon RTL Most+-ot nézni a Chromecast funkcióval. Tehát semmilyen tévés app vagy böngésző nem kell hozzá, csupán egy [androidos] okostelefon, amin fut az RTL Most applikáció. *Van 1-2 app, amit be lehet/kell tanúsítani a SmartBoxon való működéshez, pl. ilyen a Netflix. De szintén betúsítható az Amazon Prime VIdeo is, de lám az működik ennél a tanúsítási eljárás nélkül is - igaz, szoftveres hibára vonatkozó bejelentést emiatt az Amazon nem is fogad az appra.
  5. Szia! Most már minden HD csatornát is tartalmazó Telekom TV, Sat TV vagy IPTV előfizetéssel összeregisztrált TTVGO HD-ban van (amelyik csatornán lehet).
  6. Szia! Rendelkezel kábeltévé előfizetéssel? Már hosszú évek óta nincs értékesítve, de meglévő szerződésed alapján be tudod jelenteni. Ha nincs TV előfizetésed, akkor a szűrőzés miatt esik ki, nem is fogod tudni nézni.
  7. Én sem, de érdemes lenne ellenőrizni a szolgáltatásképet, mert csakúgy nem szokott eszköz kint maradni. Tehát elképzelhető, hogy leadandó, illetve a párhuzamos bekötést sem zárnám ki, ameddig nincs átnézve.
  8. Szia, melyik verziójú szoftver van fenn, esetleg frissült azóta?
  9. Szia, ezt a Play Store alapján írod vagy az előretelepített verziókkal? Utóbbi esetében csak a legszükségesebbek lettek kiválogatva, előbbi esetben pedig kompatibilitási kérdés, hogy mi jelenik meg, de a legnépszerűbb appok (HBO GO, Amazon Prime Video, Spotify, Deezer stb.) elérhetőek (Netflixet leszámítva).
  10. Szia! Szerintem a HDMI kábel a ludas, HDCP hiba szokott ilyen lenni.
  11. Hehe ezt én írtam. Igen, jól mondod, @uzman; @jakso88 jelentkezz nálunk valamelyik elérhetőségen, ez paraméterezési kérdés, de csak a 2020 szeptember óta kiadott promócióban működik.
  12. Szia! Természetesen csak akkor lesz erre lehetőség, ha már megbízhatóan és támogathatóan működik, hiszen az előírt garanciákat is így tudjuk vállalni.
  13. Szia! Bízom benne, hogy azóta megoldódott. A Felhasználási feltételek vonatkozó rendelkezéseit itt találod.
  14. https://kozosseg.telekom.hu/topic/14771-telekom-tv-go/ topic alatt írtam
  15. https://kozosseg.telekom.hu/topic/14771-telekom-tv-go/ topic alatt írtam