dptrsk

SUPERUSER
  • Tartalmak

    353
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

dptrsk a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    25
    25

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. A hívónál kellene megnézni, hogy mi van beállítva alapértelmezetten a készüléken. Alapbeállítás a hálózati alapérték szokott lenni, ha a szolgáltatónál azt kérte, hogy ne legyen elküldve, akkor nem küldi el a készülék, ha ezt átállítja mindig küldje el beállításra, látni fogja Ön, hogy ki keresi. Esetleg megkérni a barátnőt, hogy egy teszt erejéig *31#06301234567 formában hívja fel Önt, hogy kiírja-e ebben az esetben az Ön készüléke hívó nevét.
  2. Az online felület, akkor miért engedte Neki kiválasztani az adott napot, ha tudható volt, hogy nem lehet megvalósítani?
  3. A 06309303030-at hívd fel, kérdezz rá. (Mostanában elég bosszantó, hogy a kiírt napra nem érkezik meg a rendelés..., eddig nem nagyon volt ilyen, hogy tájékoztatás nélkül csúszik.)
  4. Hello, ha ez egy 4G cserekártya, akkor az telefonszámod, egyenleged megmarad. Leegyszerűsítve annyi történik, hogy ha beaktiváltatod, akkor a 001 sorszámú kártya helyett a 002 sorszámú fog tartozini a +3630123467 számodhoz, az egyenleged marad, hisz csak a kártya sorszám cserélődik a rendszerben.
  5. https://www.nemzetiutdij.hu/articles/article/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok Rendszám elírás, keresd fel a NÚSZ-t és javíttasd ki(fizetős lesz)
  6. személyesen felkeresni egy T-Pontot
  7. Folyamatosan frissül a kínálat, amikor a gyártókkal megegyezés születik 1-1 új modell értékesítéséről
  8. Feltehetően a régi csomagodra kapsz a hűségért havidíjkedvezményt, ha hamarabb alacsonyabb csomagra váltasz, akkor megszeged a feltételeket. Tarifacsomagtól függ, de üzletben 99%-ban biztos és talán telefonon is tudnak olyat, hogy rögzítik a készülék igényedet az olcsóbb csomagra vállalt hűséggel, s te megkapod a készüléket, majd ha letelik a mostani csomagod hűsége, átváltasz az olcsóbb csomagba. Ha te megrendeled neten olcsóbbb csomagra, a kötbért kiszámlázzák, mindenképpen emberi beavatkozásra van szükség.
  9. HGW vonali adatokról tudsz bemásolni képet?
  10. - szeretnék stabilabb netet (létezik atomstabil kapcsolat nulla veszteséggel?); mit tehetek? Üzleti netcsomagot tudsz venni, ami (drágábban) garantált értékeket biztosít.
  11. Szia! A telefonod menüjéből esetleg ki tudsz szedni összesített hívásidőt, ha fontos. Más esetben marad a híváslista és az összeadogatás. Megfelelő PDF olvasóval esetleg ki lehet szedni excelbe, ami összeadja neked.
  12. Steamnek is jelezd a problémát!
  13. steam

    Steamnek is jelezd a problémát!
  14. Android/iOS? Rendszerverzió? Eszköz típusa?
  15. bütykő

    szerintem válts Domino FIXre.