Törölt_tag6973 Posztolva ekkor: 2016. november 8. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. november 8. MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?! Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát. Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez kellene a kártya. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag6973 Posztolva: 2016. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Roli82 Köszönöm az ötletet és a telefonszámot! Rendszer hiba miatt "elveszett" a rendelésem..... Most javították. Állítólag holnap megkapom a kézbesítővel. Úgy legyen. Mégegyszer köszi! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2016. november 8. Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Üdv! Ha futárral kérted a kiszállítást akkor a GLS weboldalán a 006 után a megrendelésed azonosító számát pötyögd be. Ha Pick Pack Pontra kérted akkor ezen az oldalon a jobb felső menüpontban a Csomagkeresőre kattintva pötyögd be ezt PC0000001487 és utána a megrendelésed azonosító. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2016. november 8. Megosztás Posztolva: 2016. november 8. 12 perce, olfox írta: MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?! Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát. Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez kellene a kártya. Megadott értesítési telefonszámra kapsz SMS üzenetben értesítést, hogy mikor és hol vehető át a kártya. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2016. november 8. Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Házhozszállítási csoportnál is lehet érdeklődni a +36-30-930-30-30 telefonszámon a 2-es menüpontban azon belül a 0 gomb megnyomása után. A megrendelés azonosítója legyen kéznél. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6973 Posztolva: 2016. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 8. Normálisabb Webáruházaknál a megrendelésnél nyomon lehet követni az termék jelenlegi állapotát. A jelzett kézbesítési napra meg nem érkezik meg a kért termék. A TELEKOMNÁL nem lehet egyetlen élő személyt találni az ügyfélszolgálati rendszerben aki választ tudna adni a kérdésre......csak a gépi hang mondja.. mondja. Amikor elérsz az ügyintéző menüpontra akkor meg kidob a rendszer. Bravó!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6973
MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?!
Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát.
Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez
kellene a kártya.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.