Lecső Jánosné

Magasabb számla

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Hello @Lecső Jánosné, az van, amit az urak írtak. érdemes lenne a korábbi és a jelenlegi számlát összehasonlítani, az alapján beazonosítható, hogy mi okozza az emelkedést. ha nem megy, akkor a Té ügyfélszolgálat segít (1430 mobilnál, 1412 otthoninál vagy az a szám, amit zoli62 adott)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A számlán pedig részletezve van, hogy melyik szolgáltatásra mennyit fizetsz, mennyi a jóváírt kedvezmény stb.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 órája, Lecső Jánosné írta:

Nem tudom miért magasabb a 2016 decemberi számlám. Semmi szerződés módositás nem történt.

Hívd a 06 1 2659910 számot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Otthoni vagy mobil szolgáltatásról van szó? Lehet lejárt a hűségidő? Késedelmes számlafizetés nem volt?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most