Törölt_tag7356 Posztolva ekkor: 2017. január 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. január 3. Nem tudom miért magasabb a 2016 decemberi számlám. Semmi szerződés módositás nem történt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2017. január 3. Megosztás Posztolva: 2017. január 3. (szerkesztve) Üdv! Otthoni vagy mobil szolgáltatásról van szó? Lehet lejárt a hűségidő? Késedelmes számlafizetés nem volt? Szerkesztve ekkor: 2017. január 3. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. január 4. Megosztás Posztolva: 2017. január 4. 17 órája, Lecső Jánosné írta: Nem tudom miért magasabb a 2016 decemberi számlám. Semmi szerződés módositás nem történt. Hívd a 06 1 2659910 számot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. január 4. Megosztás Posztolva: 2017. január 4. A számlán pedig részletezve van, hogy melyik szolgáltatásra mennyit fizetsz, mennyi a jóváírt kedvezmény stb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2017. január 5. Megosztás Posztolva: 2017. január 5. Hello @Lecső Jánosné, az van, amit az urak írtak. érdemes lenne a korábbi és a jelenlegi számlát összehasonlítani, az alapján beazonosítható, hogy mi okozza az emelkedést. ha nem megy, akkor a Té ügyfélszolgálat segít (1430 mobilnál, 1412 otthoninál vagy az a szám, amit zoli62 adott) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag7356
Nem tudom miért magasabb a 2016 decemberi számlám. Semmi szerződés módositás nem történt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.