Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Beltéri egység meghibásodása


Törölt_tag7924

Kérdés

Beltéri egységem meghibásodott, amit be is jelentettem a T-home kirendeltségen. Ennek ellenére lassan két hete még csak nem is értesítenek. Kérdés, ilyen esetben mennyi idő múlva lehet felmondani a szerződést? Ugyanis fizetek egy szolgáltatásért, amit mégsem tudok igénybe venni, ha tévét szeretnék nézni, akkor kénytelen leszek szolgáltatót váltani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 5
1 órája, tufako írta:

Beltéri egységem meghibásodott, amit be is jelentettem a T-home kirendeltségen. Ennek ellenére lassan két hete még csak nem is értesítenek. Kérdés, ilyen esetben mennyi idő múlva lehet felmondani a szerződést? Ugyanis fizetek egy szolgáltatásért, amit mégsem tudok igénybe venni, ha tévét szeretnék nézni, akkor kénytelen leszek szolgáltatót váltani.

Üdv.

Hiba bejelentést nem ajánlott leadni üzletben. Tessék felhívni a 1412  9.1.4.2 menüpontban bejelenteni, vagy az online felületen MT azonosítóval és a hozzátartozó 5 számjegyű jelszóval belépni és utána a baloldalon található bejelentések menüpontban.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Itt kérdezném meg hogy úgy másnap mért is nem mentél vissza vagy hívtad fel a 1412-es számot ? Tenni akarás 0 fenyegetés meg megy. 

 

De hogy kérdésedre is válaszoljak, hiba bejelentéstől számítva 72 óra azon felül a Telekom kötbért fizet. Hibajegy nyitásról sms értesítést kapsz. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

@tufako

Hiba bejelentésnél meg kell adni egy mail címet, egy mobil elérhetőséget, így tájékoztatást kapsz, hogy mi történt a hibajeggyel, lezárásra került e, megoldódott e stb. A hibajegy állapotát online felületen is nyomon lehet követni.

Új hibajegy felvételnél pedig jelezd, hogy ez nem egy új hiba, hanem ugyan az mint amire egyszer már fel lett véve egy hibajegy, és azóta már több mint 72 óra eltelt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Hello, csak a partvonalról, szerintem @tufako kapott tőletek rendesen, és zseniálisan reagálta le, nagyon bírom a stílusát (ez a kedvencem, ezzel bearanyozta a napom: "ha egy mód lenne rá, tisztelettel kérem megkövezésem és leköpésem elhalasztását egy kis időre.") :) a lényeg viszont a peace (a stand-up miatt is nyomtam a lájkot mindenkinek, szóval ne üssetek, tufako te pedig nézd el nekünk, légyszi, és persze szurkolunk, hogy megoldódjon) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
Ekkor: 2017. 03. 17. at 21:25, Roli82 írta:

Üdv.

Hiba bejelentést nem ajánlott leadni üzletben. Tessék felhívni a 1412  9.1.4.2 menüpontban bejelenteni, vagy az online felületen MT azonosítóval és a hozzátartozó 5 számjegyű jelszóval belépni és utána a baloldalon található bejelentések menüpontban.

Köszönöm ezt az értelmes választ is. Megjegyzem, hogy nem vagyok TV-függő, tehát nem halok meg nélküle, ezért is vagyok ilyen ráérős. Valóban a telefonos vagy online bejelentés a nyerő a továbbiakban, eddig nem fordult még elő amúgy az ügyfélszolgálaton sem olyasmi, hogy a szemembe hazudtak volna, de hát ez van, haladni kell a korral. :)

Szerkesztés: Bocs, nem vagyok itt rutinos, ez a válasz értelemszerűen Roli82-nek ment, ha egy mód lenne rá, tisztelettel kérem megkövezésem és leköpésem elhalasztását egy kis időre.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tufako
Hibás címzett
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2017. 03. 17. at 20:24, anonymus írta:

Itt kérdezném meg hogy úgy másnap mért is nem mentél vissza vagy hívtad fel a 1412-es számot ? Tenni akarás 0 fenyegetés meg megy. 

 

De hogy kérdésedre is válaszoljak, hiba bejelentéstől számítva 72 óra azon felül a Telekom kötbért fizet. Hibajegy nyitásról sms értesítést kapsz. 

Köszönöm az értelmes választ, üde színfolt a gúnyolódások és fikázások mellett. :)

Visszamentem pár nap múlva, kiderült, hogy az ügyfélszolgálatos nem méltóztatta rögzíteni a hibát, Ekkor a hiba újra rögzítve lett, és a hetvenkét óra leteltével most már az 1412 számon érdeklődtem. A második hibabejelentést látták a rendszerben, és azt is, hogy ez törölve lett. Sajnos telepatikus képességeim hiányos volta miatt ezt nem vettem észre. A bejelentést újra megtettem, és várom a csodát, de lassan kezdek kételkedni benne, katolikus neveltetésem ellenére.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, tufako írta:

Köszönöm az értelmes választ, üde színfolt a gúnyolódások és fikázások mellett. :)

Visszamentem pár nap múlva, kiderült, hogy az ügyfélszolgálatos nem méltóztatta rögzíteni a hibát, Ekkor a hiba újra rögzítve lett, és a hetvenkét óra leteltével most már az 1412 számon érdeklődtem. A második hibabejelentést látták a rendszerben, és azt is, hogy ez törölve lett. Sajnos telepatikus képességeim hiányos volta miatt ezt nem vettem észre. A bejelentést újra megtettem, és várom a csodát, de lassan kezdek kételkedni benne, katolikus neveltetésem ellenére.

Kezdésnek ha nem fenyegetőzve írtál volna, másrészt pedig 72 óra letelik kérj kötbért. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! 

Egy problmára szeretnék megoldást találni, hátha valaki tud segíteni. Otthoni IPTV szolgáltatásunk van egy felvevős beltéri egységgel. Nincs rajta sok felvétel, de kb. egy hónapja minden elindított felvételből 30-40 percet vesz csak fel majd kimerevedik a kép és semmi látszik a felvétel hossza de csak 30-40 percet vesz fel mindenből. Mi lehet a probléma?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...