vereslaszlo

Nem lehet az oldalon fizetni bakkártyával

Kérdés

Ha fizetni akarok, vagy egyenleget feltölteni, akkor az alábbi linkre ugrik a fizetési mód és paraméterek kiválasztása után: http://www.telekom.hu/lakossagi/tajekoztatok/online-ugyfelszolgalat-lassulas

emiatt nem lehet fizetni. Ilyenkor mi a teendő és mikor fog a rendszer helyreállni?

Kedves Ügyfelünk!

A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: vereslaszlo

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

@vereslaszlo

Nekem is előugrott ez az oldsl már egyszer kétszer. Sajnos mást nem tehetsz, mint vársz, egy két másodpercet, percet, netán egy órát. Nekem a második betöltésre  már nem jött elő.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én még ilyen üzenettel nem találkoztam. Csak azt tudod tenni, hogy vársz egy kicsit. Lehet, hogy a héten bevezett változás miatt sokan a csekk helyett bankkártyával fizetnek, és a megnövekedett terhelésre  az oldal nincs felkészülve.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most