vereslaszlo Posztolva ekkor: 2017. június 29. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. június 29. (szerkesztve) Ha fizetni akarok, vagy egyenleget feltölteni, akkor az alábbi linkre ugrik a fizetési mód és paraméterek kiválasztása után: http://www.telekom.hu/lakossagi/tajekoztatok/online-ugyfelszolgalat-lassulas emiatt nem lehet fizetni. Ilyenkor mi a teendő és mikor fog a rendszer helyreállni? Kedves Ügyfelünk! A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később. Szerkesztve ekkor: 2017. június 29. Szerkesztő: vereslaszlo Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2017. június 29. Megosztás Posztolva: 2017. június 29. Én még ilyen üzenettel nem találkoztam. Csak azt tudod tenni, hogy vársz egy kicsit. Lehet, hogy a héten bevezett változás miatt sokan a csekk helyett bankkártyával fizetnek, és a megnövekedett terhelésre az oldal nincs felkészülve. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. június 29. Megosztás Posztolva: 2017. június 29. @vereslaszlo Nekem is előugrott ez az oldsl már egyszer kétszer. Sajnos mást nem tehetsz, mint vársz, egy két másodpercet, percet, netán egy órát. Nekem a második betöltésre már nem jött elő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
vereslaszlo
Ha fizetni akarok, vagy egyenleget feltölteni, akkor az alábbi linkre ugrik a fizetési mód és paraméterek kiválasztása után: http://www.telekom.hu/lakossagi/tajekoztatok/online-ugyfelszolgalat-lassulas
emiatt nem lehet fizetni. Ilyenkor mi a teendő és mikor fog a rendszer helyreállni?
Kedves Ügyfelünk!
A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: vereslaszloLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.