Kb.1,5 hete adtam le meglévő otthoni szolgáltatásaim mellé rendelést. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és az ügyintézővel megrendeltük az eszközt részletfizetetéssel. A telefonos ügyintéző mondta,hogy kb.2-3 nap az elbírálás. 10 eve vagyok Telekom előfizető, soha egy számlatartozásom még nem volt.
Ma érdeklődtem,hogy áll már a megrendelés... az ügyintéző elég durván mondta legyek türelemmel ,mert közeleg a karácsony és sok a megrendelés... segíteni nem tud,max a rendelést töröltetni.... Komolyan mondom vicc az egész kezedem úgy érezni,hogy a szolgáltatónak nem fontos a meglévő ügyfél szerintetek mennyit kell várni ? Köszönöm a válaszokat.
Kérdés
John00
Üdv !
Kb.1,5 hete adtam le meglévő otthoni szolgáltatásaim mellé rendelést. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és az ügyintézővel megrendeltük az eszközt részletfizetetéssel. A telefonos ügyintéző mondta,hogy kb.2-3 nap az elbírálás. 10 eve vagyok Telekom előfizető, soha egy számlatartozásom még nem volt.
Ma érdeklődtem,hogy áll már a megrendelés... az ügyintéző elég durván mondta legyek türelemmel ,mert közeleg a karácsony és sok a megrendelés... segíteni nem tud,max a rendelést töröltetni.... Komolyan mondom vicc az egész kezedem úgy érezni,hogy a szolgáltatónak nem fontos a meglévő ügyfél szerintetek mennyit kell várni ? Köszönöm a válaszokat.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.