Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Vásárlás


John00

Kérdés

Üdv ! 

Kb.1,5 hete adtam le meglévő otthoni szolgáltatásaim mellé rendelést. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és az ügyintézővel megrendeltük az eszközt részletfizetetéssel. A telefonos ügyintéző mondta,hogy kb.2-3 nap az elbírálás.  10 eve vagyok Telekom előfizető, soha egy számlatartozásom még nem volt.

Ma érdeklődtem,hogy áll már a megrendelés... az ügyintéző elég durván mondta legyek türelemmel ,mert közeleg a karácsony és sok a megrendelés...  segíteni nem tud,max a rendelést töröltetni.... Komolyan mondom vicc az egész :( kezedem úgy érezni,hogy a szolgáltatónak nem fontos a meglévő ügyfél :( szerintetek mennyit kell várni ?  Köszönöm a válaszokat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Kedves @szilagyi69

 

Magyarországon több száz távközlési szolgáltató van, ezek mellet három piacvezető köztük a Telekom is. Telekom egy nagy szövevényes sokszor rosszul  működő cég. Aminek ez is egy példája, de nem old meg semmit ha minden panasz alá oda írja hogy milyen undorító a T. 

Mert korántsem az! Rengeteg elégedett ügyfele van szerte az országban.  Elhiszem hogy most önnek rossz mert nem kapta meg a csomagját még, de ilyenkor gondoljon arra hogy vannak akik még jobban megszívták. 

Sajnos az Ászf köt 30 nap van a rendelés kiszárítására, sok esetben a hitelképesség elbírálása tart sokáig. Én a napokban rendeltem egy tabletet egy összegű fizetéssel.  4 napig tartott hogy elbírálják a hitelességet. A díjcsomagokat részben módosították még és a Gls-nek át se adták a csomagot. Szóval kitartást átérzem milyen tré de valami oka csak van hogy a Telekomot választotta és nem az Emagot vagy más netes áruházat. Nem mondom hogy jól működik így a cég de túl hatalmas ahhoz hogy egyik napról a másikra jó legyen.

 

Szép napot!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

szia.

Én egy gyárban dolgozom és nem arcoskodni akarok de vezető beosztásban.

Ha meg van rendelve az áru és mi nem vagyunk készen fizetni kell a kamion állásáért és kemény késedelmi dijak terhelik a céget ha időben nem ér oda az áru.

Nem beszélve rólla hogy nekem az állásomba kerülne.

Nyilván vannak amiről az ember nem tehet.

Csak ha el vannak uszva akkor mért nem kell bőviteni a dolgozói létszámot ?

Ne igérjen olyat amit nem tud teljesiteni.

Nyár elején nem volt ünnep de ugyan ezzel kellet vitatkozni.

Ugyan ezek a magyarázkodások voltak.

Nem lehetne hogy kevesebb reklám kellene a médiában és jobban megbecsülni a régi ügyfeleket.

Ha lenne másik ilyen lehetőségekkel rendelkező szolgáltató gondolkodásnélkül váltanék.

A régi matáv kiépitett hálózatát átvette és azóta nagyon keveset fejlesztett a hálozaton.

csak amit nagyon muszály volt ahol a konkurencia is jelen van,kisseb falukban vidéken semmit csak a nagyobb városokban ahol ott van amugy is a többi szolgáltató is jelen van

Sajnos én egy kisseb városban élek itt nincs váltásra lehetőség de ha lenne csak aki ugyan ezt biztositaná váltanék.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sajnos minél nagyobb egy cég, annál bürokratikusabb. Az is igaz, hogy látszara elméletileg és gyakorlatilag egyre kevesebb a különbség a régi és új előfizető  megítélése között. A piac már nem nagyon  tud bövülni. Az állóvizet csak egy új szereplő színrelépése tudná felkavarni. Ezt történt majd húsz éve is...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...