mokka Posztolva ekkor: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2017. december 12. (szerkesztve) Két éve törölték az egyik fontos email címünket, melyet visszaszeretnénk szerezni, mivel a mai napig mennek rá fontos levelek. Miként van erre mód? Vagy újra lehet valahol regisztrálni? Köszönettel az ötleteket. Szerkesztve ekkor: 2017. december 12. Szerkesztő: mokka Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 18 perce, mokka írta: Két éve törölték az egyik fontos email címünket, melyet visszaszeretnénk szerezni, mivel a mai napig mennek rá fontos levelek. Miként van erre mód? Vagy újra lehet valahol regisztrálni? Köszönettel az ötleteket. Milyen körülmények között, ki hogyan törölte? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 3 perce, mokka írta: Nem elérhető az email cím, így valószínű nem osztották ki újra. Nincs más ötletem, mint írásban egyedileg kérelmezd, írd le a körülményeket. Az ilyen esetek elkerülésére érdemes egy ingyenes gmail fiókot fenntartani, ahova áttöltheted a levelezésedet, persze értem én, hogy neked a t-online-hu címed is fontos lenne. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Kalimera Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. (szerkesztve) Ha két éve törölték, akkor arra nem mehetnek a mai napig is levelek. Írj a címre egy levelet, és nézd meg, hogy visszadobja-e a levelező rendszer, mert nem kézbesíthető. Ha visszadobja, akkor már nem él, valószínűleg ez a helyzet két év után, mert semmi logika nincs abban, hogy továbbra is fenntartsák. Mit lehet tenni? A szolgáltató váltást meg kell gondolni, ha egy ilyen email cím több száz helyre be van ágyazva. Ugyanannál a szolgáltatónál más típusú internet elérés esetén kérni kellett volna, hogy maradjon meg, vagy minden érintetett értesíteni kellett volna a változásról. Üzleti levelezésre eleve nem ilyet kellene használni. Magán célokra egy független szolgáltatóval érdemes levelezni. (A betárcsázós internet kezdete óta azonos a WEB alapú levélcímem.) Szerkesztve ekkor: 2017. december 12. Szerkesztő: Kalimera Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 1 órája, szaboadam írta: A 1414-en lehet érdeklődni, hogy van-e a fent leírt dologra valamilyen megoldás, bár ha 2 éve húzódik a dolog, szerintem nincs rá sok remény. Célszerű az ilyen esetekre egy "külsős" e-mail címet (is) rendszeresíteni (számos ingyenes e-mail fiókot kínáló szolgáltatás közül lehet választani), amely nem függ a szolgáltatótól és azt megadni (illetve erre módosíttatni a jelenleg már nem élő címet azoknál akik még a régi címre küldika leveleket). Úgy tudom a Telekomnál is elérhető az ún. Egyedi e-mail cím szolgáltatás - de az igénybevétel konkrét feltételeit sajnos nem tudom - mely esetén külön díj ellenében biztosítanak egy egyedileg választott e-mail címet, ami azután változatlan marad az ilyen esetekben is, amíg a díjat fizetik. Sajnos én már megérdeklődtem ezt többször, ezért tudom mondani, hogy a megszűnt t-online-os címeket még egyedi címként sem tudják újból biztosítani, mert máshol kezelik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 szaboadam Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. Sejtettem, hogy ez így van. Sajnos ez kellemetlen tanulság @mokka-nak és másoknak is, hogy ilyen célokra más megoldást érdemes használni a jövőben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mokka Posztolva: 2017. december 12. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. (szerkesztve) A T-com törölte önkényesen, mivel megszűnt az ISDN szolgáltatás, és annak igénylésekor lett regisztrálva a mail cím. Természetesen azóta is van T-com-os szerződésünk, de az adott cím elveszett.( Szerkesztve ekkor: 2017. december 12. Szerkesztő: mokka Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. (szerkesztve) Amennyiben az az előfizetés korábban megszűntetésre került (felmondás miatt), amelyhez az e-mail cím regisztrálásra került az is lehet, hogy az azonosítot már újra kiosztották, ebben az esetben nincs mód a "visszaszerzésére". Szerkesztve ekkor: 2017. december 12. Szerkesztő: szaboadam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 4 minutes ago, mokka said: A T-com törölte önkénesen, mivel megszűnt az ISDN szolgáltatás, és annak igénylésekor lett regisztrálva a mail cím. Természetesen azóta is van T-com-os szerződésünk, de az adott cím elveszett.( Ez így műszaki hozzáféréstípus változás, ami e-mail cím és jelszó páros megszűnésével/módosulásával járhat (ez sokszor költözésnél is előfordulhat). Erről viszont bizonyára értesítettek előzetesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mokka Posztolva: 2017. december 12. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. Nem elérhető az email cím, így valószínű nem osztották ki újra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mokka Posztolva: 2017. december 12. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. Értesítettek, viszont van olyan szolgáltatás ahol az email cím az azonosító, és a megszűnésével károk keletkeztek, ezért szeretnénk visszaállítani, mert jelenleg is gondot okoz. Ha nem osztották ki, akkor újra igényelhetjük? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2017. december 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. A 1414-en lehet érdeklődni, hogy van-e a fent leírt dologra valamilyen megoldás, bár ha 2 éve húzódik a dolog, szerintem nincs rá sok remény. Célszerű az ilyen esetekre egy "külsős" e-mail címet (is) rendszeresíteni (számos ingyenes e-mail fiókot kínáló szolgáltatás közül lehet választani), amely nem függ a szolgáltatótól és azt megadni (illetve erre módosíttatni a jelenleg már nem élő címet azoknál akik még a régi címre küldika leveleket). Úgy tudom a Telekomnál is elérhető az ún. Egyedi e-mail cím szolgáltatás - de az igénybevétel konkrét feltételeit sajnos nem tudom - mely esetén külön díj ellenében biztosítanak egy egyedileg választott e-mail címet, ami azután változatlan marad az ilyen esetekben is, amíg a díjat fizetik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mokka Posztolva: 2017. december 12. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. december 12. Köszönöm, megpróbálom.( Egy szerverünk van regisztrálva vele, amihez így most nem férünk hozzá és módosítani nem engedik a mail címet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
mokka
Két éve törölték az egyik fontos email címünket, melyet visszaszeretnénk szerezni, mivel a mai napig mennek rá fontos levelek. Miként van erre mód? Vagy újra lehet valahol regisztrálni? Köszönettel az ötleteket.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: mokkaLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.