mokka

törölt emailcím visszaszerzése

Kérdés

Két éve törölték az egyik fontos email címünket, melyet visszaszeretnénk szerezni, mivel a mai napig mennek rá fontos levelek. Miként van erre mód? Vagy újra lehet valahol regisztrálni? Köszönettel az ötleteket.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: mokka

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Sejtettem, hogy ez így van. Sajnos ez  kellemetlen tanulság @mokka-nak és másoknak is, hogy ilyen célokra más megoldást érdemes használni a jövőben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, szaboadam írta:

A 1414-en lehet érdeklődni, hogy van-e a fent leírt dologra valamilyen megoldás, bár ha 2 éve húzódik a dolog, szerintem nincs rá sok remény. Célszerű az ilyen esetekre egy "külsős" e-mail címet (is) rendszeresíteni (számos ingyenes e-mail fiókot kínáló szolgáltatás közül lehet választani), amely nem függ a szolgáltatótól és azt megadni (illetve erre módosíttatni a jelenleg már nem élő címet azoknál akik még a régi címre küldika leveleket).

Úgy tudom a Telekomnál is elérhető az ún. Egyedi e-mail cím szolgáltatás  - de az igénybevétel konkrét feltételeit sajnos nem tudom - mely esetén külön díj ellenében biztosítanak egy egyedileg választott e-mail címet, ami azután változatlan marad az ilyen esetekben is, amíg a díjat fizetik.

Sajnos én már megérdeklődtem ezt többször, ezért tudom mondani, hogy a megszűnt t-online-os címeket még egyedi címként sem tudják újból biztosítani, mert máshol kezelik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha két éve törölték, akkor arra nem mehetnek a mai napig is levelek.

Írj a címre egy levelet, és nézd meg, hogy visszadobja-e a levelező rendszer, mert nem kézbesíthető. Ha visszadobja, akkor már nem él, valószínűleg ez a helyzet két év után, mert semmi logika nincs abban, hogy továbbra is fenntartsák.

Mit lehet tenni?

A szolgáltató váltást meg kell gondolni, ha egy ilyen email cím több száz helyre be van ágyazva.

Ugyanannál a szolgáltatónál más típusú internet elérés esetén kérni kellett volna, hogy maradjon meg, vagy minden érintetett értesíteni kellett volna a változásról.

Üzleti levelezésre eleve nem ilyet kellene használni.

Magán célokra egy független szolgáltatóval érdemes levelezni.

(A betárcsázós internet kezdete óta azonos a WEB alapú levélcímem.)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm, megpróbálom.( Egy szerverünk van regisztrálva vele, amihez így most nem férünk hozzá és módosítani nem engedik a mail címet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A 1414-en lehet érdeklődni, hogy van-e a fent leírt dologra valamilyen megoldás, bár ha 2 éve húzódik a dolog, szerintem nincs rá sok remény. Célszerű az ilyen esetekre egy "külsős" e-mail címet (is) rendszeresíteni (számos ingyenes e-mail fiókot kínáló szolgáltatás közül lehet választani), amely nem függ a szolgáltatótól és azt megadni (illetve erre módosíttatni a jelenleg már nem élő címet azoknál akik még a régi címre küldika leveleket).

Úgy tudom a Telekomnál is elérhető az ún. Egyedi e-mail cím szolgáltatás  - de az igénybevétel konkrét feltételeit sajnos nem tudom - mely esetén külön díj ellenében biztosítanak egy egyedileg választott e-mail címet, ami azután változatlan marad az ilyen esetekben is, amíg a díjat fizetik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, mokka írta:

Nem elérhető az email cím, így valószínű nem osztották ki újra.

Nincs más ötletem, mint írásban egyedileg kérelmezd, írd le a körülményeket. Az ilyen esetek elkerülésére érdemes egy ingyenes gmail fiókot fenntartani, ahova áttöltheted a levelezésedet, persze értem én, hogy neked a t-online-hu címed is fontos lenne.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Értesítettek, viszont van olyan szolgáltatás ahol az email cím az azonosító, és a megszűnésével károk keletkeztek, ezért szeretnénk visszaállítani, mert jelenleg is gondot okoz. Ha nem osztották ki, akkor újra igényelhetjük?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 minutes ago, mokka said:

A T-com törölte önkénesen, mivel megszűnt az ISDN szolgáltatás, és annak igénylésekor lett regisztrálva a mail cím. Természetesen azóta is van T-com-os szerződésünk, de az adott cím elveszett.(

 

 

Ez így műszaki hozzáféréstípus változás, ami e-mail cím és jelszó páros megszűnésével/módosulásával járhat (ez sokszor költözésnél is előfordulhat). Erről viszont bizonyára értesítettek előzetesen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Amennyiben az az előfizetés korábban megszűntetésre került (felmondás miatt), amelyhez az e-mail cím regisztrálásra került az is lehet, hogy az azonosítot már újra kiosztották, ebben az esetben nincs mód a "visszaszerzésére".

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A T-com törölte önkényesen, mivel megszűnt az ISDN szolgáltatás, és annak igénylésekor lett regisztrálva a mail cím. Természetesen azóta is van T-com-os szerződésünk, de az adott cím elveszett.(

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: mokka

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 perce, mokka írta:

Két éve törölték az egyik fontos email címünket, melyet visszaszeretnénk szerezni, mivel a mai napig mennek rá fontos levelek. Miként van erre mód? Vagy újra lehet valahol regisztrálni? Köszönettel az ötleteket.

Milyen körülmények között, ki hogyan törölte?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most