csib

Levelezés 4.7.1-es hiba

Kérdés

Tisztelt Telekom!

 A levelek fogadása megy tökéletesen, de küldeni nem tudunk levelet (csak az online felületen).

Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <gobelin1@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.

Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 4.7.1 <aroma123@t-online.hu>: Sender address rejected: Spamkuldes miatt korlatozva 20171004. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a fiók beállításaiban, majd próbálja újra.

 

Ha jól gondolom tiltva vannak a fiókjaink. Fel tudják oldani esetleg? Köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Köszönöm a segítséget, sikerült beállítani, a port más nálam, de SSL hitelesítéssel jó lett, bár nincs beépített tanúsítvány, úgyhogy mindig megkérdezi, hogy biztos küldje-e a levelet, de legalább működik. :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Thunderbird programnál évek óta így van beállítva, és eddig nem volt vele probléma:

Smtp.Jpg

A telekomos lehetőséget csak levél küldésre alkalmazom, más e-mail címeket használok.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Az is lehet, hogy különböző levelező programokkal nincs kibékülve a telekom, mert kipróbáltam az Outlook 2016-al és csak emailcím és jelszót kért mindent beállított és működik a levélküldés. Mi eddig a Bat programot használtuk.

És azt néztem, hogy IMAP-es fiókbeállítást végzett az Outlook nem POP 3-at ezt még ki fogom próbálgatni a Bat-re. Így sem műxik más levelezővel.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Domak István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nem. A @root idézés nem jart sikerrel, telefonon meg hiába keresem őket. Azt mondják feloldják de eddig se sikerült..... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez esetben megidézem @root-ot. :ph34r:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 04. 23. at 21:48, dptrsk írta:

1414-et hívd fel és kérd a feloldást.

Köszönöm, de ezen már túl vagyok. 6x hívtam őket 3x fogalmuk sem volt róla, miről beszélek. Aztán a hölgy hibajegyet vett fel róla, de láss csodát most se jó még.... Már vagy ezer forintnyi telefonszámlám van a telefonálgatás miatt, azért fordultam ide a fórumhoz. Láttam egy ugyan ilyen postot mint az enyém és egy ROOT user nagyon gyorsan tudott cselekedni. Gondoltam hátha nekem is megnézi valaki, mert a 1414-el nem sokra mentem. :/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1414-et hívd fel és kérd a feloldást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most